Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Announced: 10.01.2025 15:40. Last modified: 10.01.2025 15:40

Сік

Tender ID UA-2025-01-10-009067-a  
ID 4e0be82e752d4096a9a86e2106e07804  
Plan ID UA-P-2025-01-10-012250-a  
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation

5.1. Товар постачається партіями за окремими замовленнями Замовника, виходячи з його фінансових можливостей та виробничих потреб в межах загальної суми цього Договору відповідно до специфікації (додаток № 1 до Договору), що є невід’ємною частиною Договору. 5.1.1. Заявки подаються Замовником Постачальнику за 3 дні до дати поставки письмово або у інший спосіб, зручний для Сторін. Поставка здійснюється за рахунок Постачальника. Заявка на поставку відповідної партії Товару подається Замовником на електронну адресу Постачальника ______________ (чи в месенджері за телефонним номером: через Viber, WhatsApp, Telegram), зазначену в цьому Договорі, з відповідною інформацією. У разі подання заявки Замовником на електронну адресу Постачальника (чи в месенджері за телефонним номером: через Viber, WhatsApp, Telegram) заявка вважається отриманою Постачальником з дати направлення її Замовником на електронну адресу Постачальника. 5.1.2. Поставка товару у заклади освіти, що знаходяться у Сокальській ОТГ, здійснюється кожного тижня з понеділка по п’ятницю до 16:00 год. згідно поданого замовлення. 5.2. Постачальник здійснює поставку транспортом, що спеціально обладнаний для перевезення продуктів харчування, має санітарний паспорт та відповідає іншим вимогам. 5.3. Постачальник повинен поставити Замовнику товар, передбачений цим Договором, якість якого відповідає Державним стандартам України, сертифікатам якості товару та мати належний (не прострочений та такий, який дозволяє використати товар за призначенням у необхідний для Замовника строк) термін реалізації. Термін придатності товару повинен становити не менше 80% загального терміну зберігання. 5.4. При поставці Товару Постачальник зобов’язаний надати сертифікат(-и) якості на товар, що поставляється, а також інші документи, що стосуються товару та підлягають переданню разом з ним відповідно до Договору та законодавства. 5.5. Факт передачі Товару у власність Замовника оформляється Сторонами шляхом підписання видаткової накладної, яка підписується обома Сторонами у момент передачі-приймання Товару. 5.6. Постачальник гарантує, що є власником Товару згідно з Договором, а також що Товар не відчужений, не перебуває під заставою чи арештом та права третіх осіб на нього відсутні; 5.7. Строк поставки товару: з моменту підписання договору та до 31.12.2025 року. 5.8. Місце поставки товару: зазначено у додатку 2 до Договору (адреси поставки товару). 5.9. Упаковка товару повинна відповідати санітарно-гігієнічним нормам. Товар повинен бути спакований Постачальником таким чином, щоб не допустити псування та/або знищення його на період постачання до прийняття Замовником. 5.10. Оцінка якості товару і продовольчої сировини проводиться за зовнішнім виглядом, запахом, смаком, кольором, консистенцією. Вони повинні прийматися лише за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, повинні відповідати вимогам державних стандартів. 5.11. Якщо товар не відповідає вимогам, визначеним цим Договором, у т. ч. за кількістю, якістю, асортиментом, тарою, упаковкою тощо, приймання товару призупиняється до прибуття представника Постачальника, виклик якого є обов’язковим. Сторони складають Акт про виявлені недоліки, в якому зазначаються недоліки товару та строк усунення таких недоліків, перелік відсутніх документів, порядок одержання Постачальником такого Акта. Постачальник відповідає за недоліки товару, якщо він не доведе, що вони виникли внаслідок порушення Замовником правил користування та/чи зберігання товару, дій третіх осіб, непереборної сили. Будь-які витрати, пов’язані з усуненням недоліків у товарі, несе Постачальник. 5.12. При виявленні Замовником прихованих недоліків товару протягом установленого терміну зберігання, які неможливо було виявити при його отриманні, Замовник зобов’язаний негайно повідомити про це Постачальника та повернути такий товар. Вивіз товару зі складу Замовника здійснюється силами, засобами та за рахунок Постачальника. Прихованими недоліками визнаються такі недоліки, що не могли, бути виявлені при звичайній для такого виду товару перевірці і були виявлені лише в процесі обробки. Сторони складають Акт про приховані недоліки, в якому зазначаються недоліки товару та строк усунення таких недоліків. 5.13. Заміна товару (усунення недоліків) проводиться Постачальником у термін, установлений в Акті про виявлені недоліки (приховані недоліки). 5.14. Після усунення Постачальником недоліків, зазначених в Акті про виявлені недоліки (приховані недоліки), Сторони підписують видаткову накладну відповідно до умов цього Договору. Якщо такі недоліки не усунуті, Замовник після спливу встановленого строку має право повернути товар Постачальнику та не здійснювати оплату за такий товар або вжити інших заходів відповідно до законодавства, у т. ч. відмовитися від виконання цього Договору та вимагати відшкодування збитків, сплати штрафних санкцій. 5.15. У разі відмови від оплати товару у випадку, встановленого пунктом 5.14 цього Договору, Замовник не несе відповідальності за прострочення строку оплати товару. 5.16. Замовник залишає за собою право не оплачувати товар, що не відповідає вимогам щодо якості (розміру, методу зберігання (охолодження/замороження/тощо), свіжості і т.д.). 5.17. Водій цього транспорту, особи, що супроводжують товар у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом. Представник Замовника має право перевіряти наявність санітарного паспорту на транспорт та санітарні книжки водія і інших осіб, що супроводжують товар.

Procurement entity

Official name Комунальна установа "Центр з обслуговування закладів освіти" Сокальської міської ради Львівської області  
Expected price 448`345.00 Hryvnia (VAT included)  
Purchase procedure Price Quotation  
Procurement Category: Goods  
Announced
10.01.25
Bid apply
till 15.01.25
Remains5 days Hurry to participate!

Terms of the payment

Title of event Goods delivery  
Type of the payment Payment after delivery (made works)  
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) 100%  
Period 10 Banking days  

Procurement specifications

1)
Сік мультифруктовий на основі яблука 100%, без цукру, відновлений, пастеризований, фасування 1л
ДК 021:2015: 15320000-7 - Фруктові та овочеві соки
Delivery address: 80000, Україна, Львівська область, Сокаль, ВУЛИЦЯ ШАШКЕВИЧА, будинок 86
Required maximum delivery date : 31.12.2025
Delivery information in batches: 5.1. Товар постачається партіями за окремими замовленнями Замовника, виходячи з його фінансових можливостей та виробничих потреб в межах загальної суми цього Договору відповідно до специфікації (додаток № 1 до Договору), що є невід’ємною частиною Договору. 5.1.1. Заявки подаються Замовником Постачальнику за 3 дні до дати поставки письмово або у інший спосіб, зручний для Сторін. Поставка здійснюється за рахунок Постачальника. Заявка на поставку відповідної партії Товару подається Замовником на електронну адресу Постачальника ______________ (чи в месенджері за телефонним номером: через Viber, WhatsApp, Telegram), зазначену в цьому Договорі, з відповідною інформацією. У разі подання заявки Замовником на електронну адресу Постачальника (чи в месенджері за телефонним номером: через Viber, WhatsApp, Telegram) заявка вважається отриманою Постачальником з дати направлення її Замовником на електронну адресу Постачальника. 5.1.2. Поставка товару у заклади освіти, що знаходяться у Сокальській ОТГ, здійснюється кожного тижня з понеділка по п’ятницю до 16:00 год. згідно поданого замовлення. 5.2. Постачальник здійснює поставку транспортом, що спеціально обладнаний для перевезення продуктів харчування, має санітарний паспорт та відповідає іншим вимогам. 5.3. Постачальник повинен поставити Замовнику товар, передбачений цим Договором, якість якого відповідає Державним стандартам України, сертифікатам якості товару та мати належний (не прострочений та такий, який дозволяє використати товар за призначенням у необхідний для Замовника строк) термін реалізації. Термін придатності товару повинен становити не менше 80% загального терміну зберігання. 5.4. При поставці Товару Постачальник зобов’язаний надати сертифікат(-и) якості на товар, що поставляється, а також інші документи, що стосуються товару та підлягають переданню разом з ним відповідно до Договору та законодавства. 5.5. Факт передачі Товару у власність Замовника оформляється Сторонами шляхом підписання видаткової накладної, яка підписується обома Сторонами у момент передачі-приймання Товару. 5.6. Постачальник гарантує, що є власником Товару згідно з Договором, а також що Товар не відчужений, не перебуває під заставою чи арештом та права третіх осіб на нього відсутні; 5.7. Строк поставки товару: з моменту підписання договору та до 31.12.2025 року. 5.8. Місце поставки товару: зазначено у додатку 2 до Договору (адреси поставки товару). 5.9. Упаковка товару повинна відповідати санітарно-гігієнічним нормам. Товар повинен бути спакований Постачальником таким чином, щоб не допустити псування та/або знищення його на період постачання до прийняття Замовником. 5.10. Оцінка якості товару і продовольчої сировини проводиться за зовнішнім виглядом, запахом, смаком, кольором, консистенцією. Вони повинні прийматися лише за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, повинні відповідати вимогам державних стандартів. 5.11. Якщо товар не відповідає вимогам, визначеним цим Договором, у т. ч. за кількістю, якістю, асортиментом, тарою, упаковкою тощо, приймання товару призупиняється до прибуття представника Постачальника, виклик якого є обов’язковим. Сторони складають Акт про виявлені недоліки, в якому зазначаються недоліки товару та строк усунення таких недоліків, перелік відсутніх документів, порядок одержання Постачальником такого Акта. Постачальник відповідає за недоліки товару, якщо він не доведе, що вони виникли внаслідок порушення Замовником правил користування та/чи зберігання товару, дій третіх осіб, непереборної сили. Будь-які витрати, пов’язані з усуненням недоліків у товарі, несе Постачальник. 5.12. При виявленні Замовником прихованих недоліків товару протягом установленого терміну зберігання, які неможливо було виявити при його отриманні, Замовник зобов’язаний негайно повідомити про це Постачальника та повернути такий товар. Вивіз товару зі складу Замовника здійснюється силами, засобами та за рахунок Постачальника. Прихованими недоліками визнаються такі недоліки, що не могли, бути виявлені при звичайній для такого виду товару перевірці і були виявлені лише в процесі обробки. Сторони складають Акт про приховані недоліки, в якому зазначаються недоліки товару та строк усунення таких недоліків. 5.13. Заміна товару (усунення недоліків) проводиться Постачальником у термін, установлений в Акті про виявлені недоліки (приховані недоліки). 5.14. Після усунення Постачальником недоліків, зазначених в Акті про виявлені недоліки (приховані недоліки), Сторони підписують видаткову накладну відповідно до умов цього Договору. Якщо такі недоліки не усунуті, Замовник після спливу встановленого строку має право повернути товар Постачальнику та не здійснювати оплату за такий товар або вжити інших заходів відповідно до законодавства, у т. ч. відмовитися від виконання цього Договору та вимагати відшкодування збитків, сплати штрафних санкцій. 5.15. У разі відмови від оплати товару у випадку, встановленого пунктом 5.14 цього Договору, Замовник не несе відповідальності за прострочення строку оплати товару. 5.16. Замовник залишає за собою право не оплачувати товар, що не відповідає вимогам щодо якості (розміру, методу зберігання (охолодження/замороження/тощо), свіжості і т.д.). 5.17. Водій цього транспорту, особи, що супроводжують товар у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом. Представник Замовника має право перевіряти наявність санітарного паспорту на транспорт та санітарні книжки водія і інших осіб, що супроводжують товар.
Quantity: 6500 літр
2)
Сік грушево-яблучний 100%, без цукру, відновлений, пастеризований, фасування 0,2л
ДК 021:2015: 15320000-7 - Фруктові та овочеві соки
Delivery address: 80000, Україна, Львівська область, Сокаль, ВУЛИЦЯ ШАШКЕВИЧА, будинок 86
Required maximum delivery date : 31.12.2025
Delivery information in batches: 5.1. Товар постачається партіями за окремими замовленнями Замовника, виходячи з його фінансових можливостей та виробничих потреб в межах загальної суми цього Договору відповідно до специфікації (додаток № 1 до Договору), що є невід’ємною частиною Договору. 5.1.1. Заявки подаються Замовником Постачальнику за 3 дні до дати поставки письмово або у інший спосіб, зручний для Сторін. Поставка здійснюється за рахунок Постачальника. Заявка на поставку відповідної партії Товару подається Замовником на електронну адресу Постачальника ______________ (чи в месенджері за телефонним номером: через Viber, WhatsApp, Telegram), зазначену в цьому Договорі, з відповідною інформацією. У разі подання заявки Замовником на електронну адресу Постачальника (чи в месенджері за телефонним номером: через Viber, WhatsApp, Telegram) заявка вважається отриманою Постачальником з дати направлення її Замовником на електронну адресу Постачальника. 5.1.2. Поставка товару у заклади освіти, що знаходяться у Сокальській ОТГ, здійснюється кожного тижня з понеділка по п’ятницю до 16:00 год. згідно поданого замовлення. 5.2. Постачальник здійснює поставку транспортом, що спеціально обладнаний для перевезення продуктів харчування, має санітарний паспорт та відповідає іншим вимогам. 5.3. Постачальник повинен поставити Замовнику товар, передбачений цим Договором, якість якого відповідає Державним стандартам України, сертифікатам якості товару та мати належний (не прострочений та такий, який дозволяє використати товар за призначенням у необхідний для Замовника строк) термін реалізації. Термін придатності товару повинен становити не менше 80% загального терміну зберігання. 5.4. При поставці Товару Постачальник зобов’язаний надати сертифікат(-и) якості на товар, що поставляється, а також інші документи, що стосуються товару та підлягають переданню разом з ним відповідно до Договору та законодавства. 5.5. Факт передачі Товару у власність Замовника оформляється Сторонами шляхом підписання видаткової накладної, яка підписується обома Сторонами у момент передачі-приймання Товару. 5.6. Постачальник гарантує, що є власником Товару згідно з Договором, а також що Товар не відчужений, не перебуває під заставою чи арештом та права третіх осіб на нього відсутні; 5.7. Строк поставки товару: з моменту підписання договору та до 31.12.2025 року. 5.8. Місце поставки товару: зазначено у додатку 2 до Договору (адреси поставки товару). 5.9. Упаковка товару повинна відповідати санітарно-гігієнічним нормам. Товар повинен бути спакований Постачальником таким чином, щоб не допустити псування та/або знищення його на період постачання до прийняття Замовником. 5.10. Оцінка якості товару і продовольчої сировини проводиться за зовнішнім виглядом, запахом, смаком, кольором, консистенцією. Вони повинні прийматися лише за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, повинні відповідати вимогам державних стандартів. 5.11. Якщо товар не відповідає вимогам, визначеним цим Договором, у т. ч. за кількістю, якістю, асортиментом, тарою, упаковкою тощо, приймання товару призупиняється до прибуття представника Постачальника, виклик якого є обов’язковим. Сторони складають Акт про виявлені недоліки, в якому зазначаються недоліки товару та строк усунення таких недоліків, перелік відсутніх документів, порядок одержання Постачальником такого Акта. Постачальник відповідає за недоліки товару, якщо він не доведе, що вони виникли внаслідок порушення Замовником правил користування та/чи зберігання товару, дій третіх осіб, непереборної сили. Будь-які витрати, пов’язані з усуненням недоліків у товарі, несе Постачальник. 5.12. При виявленні Замовником прихованих недоліків товару протягом установленого терміну зберігання, які неможливо було виявити при його отриманні, Замовник зобов’язаний негайно повідомити про це Постачальника та повернути такий товар. Вивіз товару зі складу Замовника здійснюється силами, засобами та за рахунок Постачальника. Прихованими недоліками визнаються такі недоліки, що не могли, бути виявлені при звичайній для такого виду товару перевірці і були виявлені лише в процесі обробки. Сторони складають Акт про приховані недоліки, в якому зазначаються недоліки товару та строк усунення таких недоліків. 5.13. Заміна товару (усунення недоліків) проводиться Постачальником у термін, установлений в Акті про виявлені недоліки (приховані недоліки). 5.14. Після усунення Постачальником недоліків, зазначених в Акті про виявлені недоліки (приховані недоліки), Сторони підписують видаткову накладну відповідно до умов цього Договору. Якщо такі недоліки не усунуті, Замовник після спливу встановленого строку має право повернути товар Постачальнику та не здійснювати оплату за такий товар або вжити інших заходів відповідно до законодавства, у т. ч. відмовитися від виконання цього Договору та вимагати відшкодування збитків, сплати штрафних санкцій. 5.15. У разі відмови від оплати товару у випадку, встановленого пунктом 5.14 цього Договору, Замовник не несе відповідальності за прострочення строку оплати товару. 5.16. Замовник залишає за собою право не оплачувати товар, що не відповідає вимогам щодо якості (розміру, методу зберігання (охолодження/замороження/тощо), свіжості і т.д.). 5.17. Водій цього транспорту, особи, що супроводжують товар у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом. Представник Замовника має право перевіряти наявність санітарного паспорту на транспорт та санітарні книжки водія і інших осіб, що супроводжують товар.
Quantity: 1000 літр

Tender documents

Draft contract
Проєкт договору.docx
Published: 10.01.2025 15:40
version from date: 10.01.2025 15:40
ID: bed5e7ce27924449b87aa2648a47e044
Tender notice
sign.p7s
Published: 10.01.2025 15:40
version from date: 10.01.2025 15:40
ID: 2dc90ce466c84be5b24e3338718aef65

Tender configuration

Auction ?:config no  
The following order of Awards Yes  
The price is limited by the expected value Yes  
he currency of the offer is determined by the expected value Yes  
Prequalification ?:config no  
Minimum number of offers 1  
Prequalified participants selection Yes  
Tender documentation complain ?:config no  
Awards complain ?:config no  
Cancellation complain ?:config no  
Expected value Yes  
Qualification results complain ?:config no  
Number of days between the deadline for conditions appeal and the deadline for submitting proposals 0  
Qualification results complain duration 0  
Award complain duration 0  
Cancellation complain duration 0  
The number of days for providing explanations for appeals 0  
Qualification duration 0  
Limited access ?:config no  

Description of criteria

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
The criterion refers to the subject of procurement Сік мультифруктовий на основі яблука 100
Information for acquaintance with the organizer of procedures Information for acquaintance of participants of procedures
Підтверджується, що
Вид: відновлений
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025
Основа соку: яблуко
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025
Спосіб обробки: пастеризований
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025
Наявність м'якоті Expected value: no
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025
Освітлений Expected value: no
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025
Упаковка: пляшка картонна
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025
Об'єм Expected value: 1 літр
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025
Кількість соку або плодової частини у складі: 100
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025
Цукор або підсолоджувачі у складі Expected value: no
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
The criterion refers to the subject of procurement Сік грушево-яблучний 100%, без цукру, ві
Information for acquaintance with the organizer of procedures Information for acquaintance of participants of procedures
Підтверджується, що
Вид: відновлений
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025
Основа соку: груша
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025
Спосіб обробки: пастеризований
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025
Наявність м'якоті Expected value: Yes
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025
Освітлений Expected value: no
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025
Упаковка: пляшка картонна
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025
Об'єм Expected value: 0.2 літр
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025
Кількість соку або плодової частини у складі: 100
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025
Цукор або підсолоджувачі у складі Expected value: no
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025
Додатки: яблуко
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025

Dates

Date of publication 10.01.2025 15:40  
Proposals start date 10.01.2025 15:40  
Proposals end date 15.01.2025 00:00  
Auction start date expected  

Procurement entity

Official name Комунальна установа "Центр з обслуговування закладів освіти" Сокальської міської ради Львівської області  
National ID / Tax Number 41829167  
Legal address 80000, Україна, Львівська область, Сокаль, ВУЛИЦЯ ШАШКЕВИЧА, будинок 86