Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Announced: 10.01.2025 14:54. Last modified: 10.01.2025 14:54

Послуги з організації шкільного харчування

Tender ID UA-2025-01-10-007731-a  
ID d727374aada3483d9c07260b982190f9  
Plan ID UA-P-2025-01-10-010361-a  
Expected price
546`145.00 Hryvnia
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation

Procurement entity

Official name ВІСТІВСЬКА ГІМНАЗІЯ КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Expected price 546`145.00 Hryvnia (no VAT)  
Cause Competitive bidding was canceled due to the failure to submit any tender offer to participate in the procurement, including by lot  
Cause description Відповідно до пункту 13 придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: 6) відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Відкриті торги по предмету: ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування (Послуги з організації шкільного харчування), було відмінено через відсутність учасників процедури закупівлі, відповідно до оголошення UA-2024-12-24-005880-a. Замовником було перевірено документи Виконавця, які були зазначені у запрошенні для участі, згідно з тендерною документацією до цієї закупівлі. ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1) Закупівлю за предметом код ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування (Послуги з організації шкільного харчування), здійснити шляхом укладення прямого договору, як Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. 2) Укласти прямий договір та оприлюднити в електронній системі закупівель Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, та договір з усіма додатками, у строки, що передбачені Особливостями та Законом України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами).  
Purchase procedure
Purchase without the use of an electronic system
 
Procurement Category: Servises  
Announced
10.01.25
Choice of contractor
Preparation of contract
Completed
10.01.25

Procurement specifications

1)
Послуги з організації харчування (сніданки для учнів 1-4 класів)
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Delivery address: 77351, Україна, Івано-Франківська область, с. Вістова, вул. Січових Стрільців, 70
Required maximum delivery date : 31.12.2025
Quantity: 3640 послуга
2)
Послуги з організації харчування (сніданки для учнів 5-9 класів)
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Delivery address: 77351, Україна, Івано-Франківська область, с. Вістова, вул. Січових Стрільців, 70
Required maximum delivery date : 31.12.2025
Quantity: 3019 послуга
3)
Послуги з організації харчування на оздоровчі площадки (літній табір)
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Delivery address: 77351, Україна, Івано-Франківська область, с. Вістова, вул. Січових Стрільців, 70
Required maximum delivery date : 31.12.2025
Quantity: 280 послуга
4)
Послуги з організації харчування для дошкільного підрозділу 2-6 років
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Delivery address: 77351, Україна, Івано-Франківська область, с. Вістова, вул. Січових Стрільців, 70
Required maximum delivery date : 31.12.2025
Quantity: 2380 послуга

Tender documents

Document type is not specified
Протокол 1_merged.pdf
Published: 10.01.2025 14:52
version from date: 10.01.2025 14:52
ID: cac8b6fd52444ea1866ba371bd31e597
Tender notice
sign.p7s
Published: 10.01.2025 14:54
version from date: 10.01.2025 14:54
ID: 35c75d2ef5af4745afc8c272c46de5b5

Tender configuration

Auction ?:config no  
The following order of Awards Yes  
The price is limited by the expected value Yes  
he currency of the offer is determined by the expected value Yes  
Prequalification ?:config no  
Minimum number of offers 1  
Prequalified participants selection ?:config no  
Tender documentation complain ?:config no  
Awards complain ?:config no  
Cancellation complain ?:config no  
Expected value Yes  
Qualification results complain ?:config no  
Number of days between the deadline for conditions appeal and the deadline for submitting proposals 0  
Qualification results complain duration 0  
Award complain duration 0  
Cancellation complain duration 0  
The number of days for providing explanations for appeals 0  
Qualification duration 0  
Limited access ?:config no  

Procurement entity

Official name ВІСТІВСЬКА ГІМНАЗІЯ КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
National ID / Tax Number 20565038  
Legal address 77351, Україна, Івано-Франківська область, Калуський р-н, с. Вістова, вул. Січових Стрільців, буд. 70  

Qualification of participants

#
Participant
Price offer
Status
Documents

Contracts

Contract number
№ 3
Date of signing
10.01.2025
Start date
10.01.2025
Expiration Date
31.12.2025
Tender contract amount
546`145.00 Hryvnia no VAT