Announced: 07.01.2025 17:50. Last modified: 07.01.2025 17:51
Медичний огляд працівників ДП «Львіввугілля» (ВП ДП «Львіввугілля») -
Tender ID | UA-2025-01-07-007533-a | |
ID | 87ba9fa9490444e5afc5f33bcf424585 | |
Plan ID | UA-P-2025-01-07-010033-a |
The total budget for procurement
1`935`277.17 Hryvnia
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою. * Примітка У разі надання учасником у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою, виданих органами державної влади, підприємствами/установами/ організаціями, такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом і печаткою (у разі її використання) учасника, або бюро перекладів/перекладачем, або нотаріусом. (відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник). Проектна, технічна документація, особисті документи (водійські посвідчення, паспорти, трудові книжки) які викладені в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською мовою та інші друковані джерела літературної інформації: буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.
Procurement entity
Official name | State enterprise Lvivvughiliya | |
The total budget for procurement | 1`935`277.17 Hryvnia (no VAT) | |
Purchase procedure | ?:tender method open_aboveThreshold | |
Method of evaluation of tender offers of participants | Evaluation of bids of bidders on the lowest bid | |
Procurement Category: | Servises |
Announced
07.01.25
Clarification
till 14.01.25
Complaint period
till 14.01.25
Bid apply
till 17.01.25
Remains8 days Hurry to participate!
Auction
20.01.25
Where are no complaints/claims from participants