Announced: 07.01.2025 12:11. Last modified: 10.01.2025 14:42
Квадрокоптер DJI Mavic 3T Enterprise (Thermal) (CP.EN.00000415.01))
Tender ID | UA-2025-01-07-002847-a | |
ID | 500d5baf3c294f4a8ad49d74233d98e3 | |
Plan ID | UA-P-2025-01-07-003763-a |
Expected price
362`000.00 Hryvnia
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation
До розгляду беруться тільки пропозиції даної моделі. Будь-який аналог, удосконалена модель і т.д не розглядаються. Поставка Товару за договором здійснюється у повному обсязі згідно з видатковою накладною з моменту підписання договору за рахунок Продавця. Продавець може достроково поставити товар та передати його Покупцеві за адресою: м. Красилів, площа Незалежності, 2, до 20.01.2025 року До ціни Договору входять усі витрати Постачальника пов’язані з поставкою Товару, у тому числі на транспортування, збирання, пакування, страхування, навантаження, розвантаження, монтування, встановлення, вартість тари, маркування, сплату податків, та інших обов’язкових платежів і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені в зв’язку з виконанням Договору, також витрати, які несуть треті особи в зв’язку зі здійсненням поставки Товару. Не враховані Постачальником окремі витрати не сплачуються Покупцем окремо та вважаються врахованими у ціни товару. Розрахунки за товар, що поставляються, Покупцем проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару по безготівковому розрахунку на основі платіжних доручень Покупця у порядку передбаченому Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590, з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати документального підтвердження продавцем покупцю доставки товару згідно видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця у 2025 році
Procurement entity
Official name | КРАСИЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ | |
Expected price | 362`000.00 Hryvnia (VAT included) | |
Purchase procedure | Price Quotation | |
Procurement Category: | Goods |
Announced
07.01.25
Bid apply
till 10.01.25
Qualification
from 10.01.25
Offers considered
from 10.01.25
Completed
10.01.25
Terms of the payment
Title of event | Goods delivery | |
Description | Відповідно до "Програми заходів щодо підготовки Красилівської міської територіальної громади до національного спротиву на 2025-2026 роки», згідно рішення Красилівської міської ради Хмельницької області від 12.12.2024 року № 1, з метою підтримки та забезпечення військовослужбовців, що здійснюють бойові завдання для захисту держави! | |
Type of the payment | Payment after delivery (made works) | |
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) | 100% | |
Period | 30 ?:tender milestones item duration type calendar |
Procurement specifications
1) |
Квадрокоптер DJI Mavic 3T Enterprise (Thermal) (CP.EN.00000415.01))
ДК 021:2015: 34710000-7 - Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Delivery address: 31000, Україна, Хмельницька область, місто Красилів, пл. Незалежності, 2
Required maximum delivery date
: 20.01.2025
Delivery information in batches: До розгляду беруться тільки пропозиції даної моделі. Будь-який аналог, удосконалена модель і т.д не розглядаються. Поставка Товару за договором здійснюється у повному обсязі згідно з видатковою накладною з моменту підписання договору за рахунок Продавця. Продавець може достроково поставити товар та передати його Покупцеві за адресою: м. Красилів, площа Незалежності, 2, до 20.01.2025 року До ціни Договору входять усі витрати Постачальника пов’язані з поставкою Товару, у тому числі на транспортування, збирання, пакування, страхування, навантаження, розвантаження, монтування, встановлення, вартість тари, маркування, сплату податків, та інших обов’язкових платежів і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені в зв’язку з виконанням Договору, також витрати, які несуть треті особи в зв’язку зі здійсненням поставки Товару. Не враховані Постачальником окремі витрати не сплачуються Покупцем окремо та вважаються врахованими у ціни товару. Розрахунки за товар, що поставляються, Покупцем проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару по безготівковому розрахунку на основі платіжних доручень Покупця у порядку передбаченому Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590, з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати документального підтвердження продавцем покупцю доставки товару згідно видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця у 2025 році
|
Quantity: 2 штука
|
Tender documents
Draft contract
(Проект Договору).docx
|
Published: 07.01.2025 12:00
version from date: 07.01.2025 12:00
ID: 11e74816cca04dc69cd2559eb321e426
|
|
Tender notice
sign.p7s
|
Published: 07.01.2025 12:11
version from date: 07.01.2025 12:11
ID: 1a7eb991ce384928824c1e410103bf97
|
Tender configuration
Auction | ?:config no | |
The following order of Awards | Yes | |
The price is limited by the expected value | Yes | |
he currency of the offer is determined by the expected value | Yes | |
Prequalification | ?:config no | |
Minimum number of offers | 1 | |
Prequalified participants selection | Yes | |
Tender documentation complain | ?:config no | |
Awards complain | ?:config no | |
Cancellation complain | ?:config no | |
Limited access | ?:config no | |
Expected value | Yes | |
Qualification results complain | ?:config no | |
Number of days between the deadline for conditions appeal and the deadline for submitting proposals | 0 | |
Qualification results complain duration | 0 | |
Award complain duration | 0 | |
Cancellation complain duration | 0 | |
The number of days for providing explanations for appeals | 0 | |
Qualification duration | 0 |
Description of criteria
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
References to legislation
Підтверджується, що
Модель: mavic 3t enterprise
Бренд: dji
|
Dates
Date of publication | 07.01.2025 12:11 | |
Proposals start date | 07.01.2025 12:11 | |
Proposals end date | 10.01.2025 11:58 | |
Auction start date | expected |
Procurement entity
Official name | КРАСИЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
National ID / Tax Number | 04060737 |
Legal address | 31000, Україна, Хмельницька область, м. Красилів, пл. Незалежності, буд. 2 |
Offers registry
Date and time of publishing 10.01.2025 11:58
#
Participant
Initial offer
Price offer
Documents
4
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКАС ЮА"
ID: 4861ae1accae4fc3a33fbf8eee319ecb
350`000.00
Hryvnia VAT included
Qualification of participants
#
Participant
Price offer
Status
Documents
5
350`000.00
Hryvnia VAT included
was not considered
Notice of intention to conclude a contract
ТОВ "БУЛЛЕТ"
National ID: 45169719
337`600.00
Hryvnia VAT included
10.01.2025
14:10
Contracts
Contract number
3
Date of signing
10.01.2025
Start date
10.01.2025
Expiration Date
31.12.2025
Tender contract amount
337`600.00 Hryvnia no VAT