Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Announced: 06.01.2025 11:37. Last modified: 06.01.2025 11:37

Продукція тваринництва та супутня продукція

Tender ID UA-2025-01-06-002008-a  
ID 87f58297af5f43519cf27210838442f0  
Plan ID UA-P-2025-01-06-002853-a  
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation

Замовник отримує товар згідно своїх Заявок. Заявки подаються Замовником Постачальнику за 2 календарні дні до терміну поставки письмово або шляхом надсилання на електронну адресу Постачальника.Частота та обсяг завозу товару і повинні залежати від терміну їх реалізації та кількості дітей, які відвідують заклад.Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою Замовника один/два рази на тиждень. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Поставка кожної партії Товару повинна здійснюватись Постачальником з 07:30 до 13:00 год. робочого дня.

Procurement entity

Official name ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА КУЛЬТУРИ СВАЛЯВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Expected price 239`100.00 Hryvnia (VAT included)  
Purchase procedure Price Quotation  
Procurement Category: Goods  
Announced
06.01.25
Bid apply
till 09.01.25
Remains2 days. Hurry to participate! Hurry to participate!

Terms of the payment

Title of event Goods delivery  
Description Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару.  
Type of the payment Payment after delivery (made works)  
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) 100%  
Period 20 ?:tender milestones item duration type calendar  

Procurement specifications

1)
Яйце куряче столове, категорія Відбірні (XL)
ДК 021:2015: 03140000-4 - Продукція тваринництва та супутня продукція
Delivery address: 89300, Україна, Закарпатська область, місто Свалява, Мукачівський район, площа Головна, будинок №1
Required maximum delivery date : 31.12.2025
Delivery information in batches: Замовник отримує товар згідно своїх Заявок. Заявки подаються Замовником Постачальнику за 2 календарні дні до терміну поставки письмово або шляхом надсилання на електронну адресу Постачальника.Частота та обсяг завозу товару і повинні залежати від терміну їх реалізації та кількості дітей, які відвідують заклад.Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою Замовника один/два рази на тиждень. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Поставка кожної партії Товару повинна здійснюватись Постачальником з 07:30 до 13:00 год. робочого дня.
Quantity: 39850 штука

Tender documents

Draft contract
Проект договору ЗЦП продукти харчування.doc
Published: 06.01.2025 11:36
version from date: 06.01.2025 11:36
ID: a245982595c84ed693b851f774c9de1c
Tender notice
sign.p7s
Published: 06.01.2025 11:37
version from date: 06.01.2025 11:37
ID: e756d5807ae243c6aad6f0fbf2f8fa9c

Tender configuration

Auction ?:config no  
The following order of Awards Yes  
The price is limited by the expected value Yes  
he currency of the offer is determined by the expected value Yes  
Prequalification ?:config no  
Minimum number of offers 1  
Prequalified participants selection Yes  
Tender documentation complain ?:config no  
Awards complain ?:config no  
Cancellation complain ?:config no  
Limited access ?:config no  
Expected value Yes  
Qualification results complain ?:config no  
Number of days between the deadline for conditions appeal and the deadline for submitting proposals 0  
Qualification results complain duration 0  
Award complain duration 0  
Cancellation complain duration 0  
The number of days for providing explanations for appeals 0  
Qualification duration 0  

Description of criteria

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
The criterion refers to the subject of procurement Яйце куряче столове, категорія Відбірні
Information for acquaintance with the organizer of procedures Information for acquaintance of participants of procedures
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 5028 Expected value: Yes
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 06.01.2025
Маса одного яйця: 73 г і більше
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 06.01.2025
Категорія: Відбірні (xl)
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 06.01.2025
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
The criterion refers to the tender
Information for acquaintance with the organizer of procedures Ensuring the implementation of the contract
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю Expected value: 1.5 відсоток
Acceptable evidence:
Document. Постачальник на дату підписання Договору надає забезпечення виконання Договору в розмірі 1,5% його вартості.
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 06.01.2025
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на Expected value: 90 день
Acceptable evidence:
Document. Забезпечення виконання Договору вноситься у формі банківської гарантії, яка надана банком та гарантує забезпечення виконання Договору про закупівлю і повинно бути дійсним до кінця дії Договору та додатково протягом 90 календарних днів після закінчення строку дії Договору.
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 06.01.2025
Форма забезпечення: Гарантія фінансової установи
Acceptable evidence:
Document. Виконання зобов’язань Постачальника за даним Договором забезпечується Банківською гарантією. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статей 560–569 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 06.01.2025

Dates

Date of publication 06.01.2025 11:37  
Proposals start date 06.01.2025 11:37  
Proposals end date 09.01.2025 08:00  
Auction start date expected  

Procurement entity

Official name ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА КУЛЬТУРИ СВАЛЯВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
National ID / Tax Number 44634286  
Legal address 89300, Україна, Закарпатська область, місто Свалява, площа Головна, будинок 1