Announced: 01.01.2025 13:38. Last modified: 01.01.2025 13:46
Кейтерингові послуги (Послуги з організації п'ятиразового харчування - гаряче харчування: сніданок, обід, вечеря, полуденок, підвечеря)
Tender ID | UA-2025-01-01-001470-a | |
ID | fbd17342277749f9adc4d9c7c6b45f09 | |
Plan ID | UA-P-2025-01-01-002245-a |
The total budget for procurement
8`109`925.00 Hryvnia
Price for offer 4080.00 Hryvnia
Register and take part in the auction
or sign in if you are already a participant
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation
Procurement entity
Official name | ПОЛТАВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ ІМЕНІ ВІТАЛІЯ ГРИЦАЄНКА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ | |
The total budget for procurement | 8`109`925.00 Hryvnia (no VAT) | |
Purchase procedure | ?:tender method open_aboveThreshold | |
Method of evaluation of tender offers of participants | Evaluation of bids of bidders on the lowest bid | |
Procurement Category: | Servises |
Announced
01.01.25
Clarification
till 06.01.25
Complaint period
till 06.01.25
Bid apply
till 09.01.25
Remains5 days Hurry to participate!
Auction
10.01.25
Specification of procurement
Lot #1. Кейтерингові послуги (Послуги з організації п'ятиразового харчування - гаряче харчування: сніданок, обід, вечеря, полуденок, підвечеря)
Auction parameters
Expected price | 8`109`925.00 Hryvnia (no VAT) | |
Amount of the minimal step of auction | 81`099.25 Hryvnia | |
Auction start date | 10.01.2025 15:49 |
Terms of the payment
Title of event | ?:tender milestones item title submittingServices | |
Type of the payment | Payment after delivery (made works) | |
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) | 100% | |
Period | 30 ?:tender milestones item duration type calendar |
Procurement specifications
1) |
Кейтерингові послуги (Послуги з організації п'ятиразового харчування - гаряче харчування: сніданок, обід, вечеря, полуденок, підвечеря)
ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги
Delivery address: 36011, Україна, Полтавська область, місто Полтава, проспект Віталія Грицаєнка,28
Required maximum delivery date
: 31.12.2025
|
Quantity: 1 послуга
|
Tender documents
Bidding Documents
Тендерна документація.docx
|
Published: 01.01.2025 13:38
version from date: 01.01.2025 13:38
ID: 91659860f3f74bd7808520747154f8ce
|
|
Document type is not specified
Додаток 1 до тендерної документації (Перелік документів).docx
|
Published: 01.01.2025 13:38
version from date: 01.01.2025 13:38
ID: ae83e99479794b76846cdcc49d11e543
|
|
Technical description of the subject of procurement
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги).docx
|
Published: 01.01.2025 13:38
version from date: 01.01.2025 13:38
ID: 57b3e44db40843ab8f24899a665bec2d
|
|
Draft contract
Проект договору.docx
|
Published: 01.01.2025 13:38
version from date: 01.01.2025 13:38
ID: 5812ec4b54f04ae0ac1e4748cca2067b
|
|
Document type is not specified
Додаток 4 до тендерної документації.docx
|
Published: 01.01.2025 13:38
version from date: 01.01.2025 13:38
ID: 6b3e476ffa42440a8154f92bf73fb545
|
|
Document type is not specified
Додаток_5_форма пропозиції.doc
|
Published: 01.01.2025 13:38
version from date: 01.01.2025 13:38
ID: 2e778dee46ee49d9acf972b6caece760
|
|
Tender notice
sign.p7s
|
Published: 01.01.2025 13:46
version from date: 01.01.2025 13:46
ID: 8d57434c80954efbaebd843ff0adbf92
|
Tender configuration
Auction | Yes | |
The following order of Awards | Yes | |
The price is limited by the expected value | ?:config no | |
he currency of the offer is determined by the expected value | Yes | |
Prequalification | ?:config no | |
Minimum number of offers | 1 | |
Prequalified participants selection | ?:config no | |
Tender documentation complain | Yes | |
Awards complain | Yes | |
Cancellation complain | Yes | |
Expected value | Yes | |
Qualification results complain | ?:config no | |
Number of days between the deadline for conditions appeal and the deadline for submitting proposals | 3 | |
Qualification results complain duration | 0 | |
Award complain duration | 5 | |
Cancellation complain duration | 10 | |
The number of days for providing explanations for appeals | 3 | |
Qualification duration | 0 | |
Limited access | ?:config no |
Description of criteria
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Expected value: Yes
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
|
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
References to legislation
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
References to legislation
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Expected value: Yes
|
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
References to legislation
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
|
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Expected value: Yes
|
Наявність антикорупційної програми
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом)
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми Expected value: Yes
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Expected value: Yes
|
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
References to legislation
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Expected value: Yes
|
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
References to legislation
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Expected value: Yes
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Expected value: Yes
|
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції
References to legislation
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
|
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
References to legislation
Підтверджується, що
наявність потужностей для зберігання товарів та приміщення харчоблоку для приготування страв,наявність не менше одного автотранспортного засобу (спеціалізований вантажний фургон), яким буде здійснюватись доставка готових страв,наявність в учасника посуду, обладнання, столів, плити, печі, шафи шокової заморозки та іншого кухонного інвентарю та устаткування, необхідних для приготування страв та організації послуг якісного харчування. (1.1.1. Довідка в довільній формі про наявність потужностей для зберігання товарів та приміщення харчоблоку для приготування страв, із зазначенням площі та адреси їх розташування. В разі наявності власних приміщень необхідно надати копію свідоцтва про право власності на ці приміщення, у разі коли приміщення знаходяться у користуванні Учасника з інших підстав, необхідно надати відповідний договір (оренди/або суборенди/або зберігання, тощо). Дані договори повинні бути чинними до 31.12.2025 р. або містити умови про можливість його пролонгації.
1.1.2. Сканований оригінал рішення або листа або повідомлення про реєстрацію потужності харчоблоку, що виданий управлінням Держпродспоживслужби на ім’я та потужності учасника.
1.1.3. Сканований оригінал експлуатаційного дозволу на зберігання харчових продуктів тваринного походження, що виданий на ім’я та потужності учасника.
1.1.4. Сканований оригінал акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, що виданий управлінням Держпродспоживслужби України в термін не більше річної давнини з дати оголошення цієї закупівлі на обстеження потужностей для зберігання товарів Учасника, відповідно до довідки наданої згідно п. 1.1.1. цього додатку.
1.1.5. Сканований оригінал акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, що виданий управлінням Держпродспоживслужби України в термін не більше річної давнини з дати оголошення цієї закупівлі на обстеження приміщень харчоблоку Учасника, відповідно до довідки наданої згідно п. 1.1.1. цього додатку.
1.1.6. Сканований оригінал акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, що виданий в термін не більше річної давнини з дати оголошення цієї закупівлі управлінням Держпродспоживслужби України на потужності для збереження товарів Учасника, відповідно до довідки наданої згідно п. 1.1.1. цього додатку.
1.1.7. Сканований оригінал акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, що виданий в термін не більше річної давнини з дати оголошення цієї закупівлі управлінням Держпродспоживслужби України на обстеження приміщень харчоблоку, відповідно до довідки наданої згідно п. 1.1.1. цього додатку.
1.1.8. Сканований оригінал договору на проведення комплексу робіт з дератизації, дезінсекції, дезінфекції приміщень учасника, інформація про які зазначалась згідно вимог п. 1.1.1. цього додатку. Договір повинен бути укладений строком не менше ніж термін поставки предмету закупівлі. В підтвердження виконання договору надати щонайменше 1 (один) акт виконаних робіт, виданий у 30-денний період до дати розкриття пропозицій цієї закупівлі.
1.1.9. Для підтвердження санітарно-мікробіологічного контролю об’єкту зберігання та реалізації продукції учасники закупівлі повинні надати в складі пропозиції сканований оригінал експертного висновку, який підтверджує, що змиви з поверхні столів за бактеріологічними показниками відповідають затвердженим нормам. Зразок повинен бути відібраний із столів, які знаходяться на потужностях учасника, інформація про які зазначалась ним у відповідності до п. 1.1.1. цього додатку, про що повинно бути зазначено у наданому експертному висновку. Експертний висновок повинен бути виданий не раніше другого півріччя 2024 року акредитованою НААУ лабораторією. Додатково учасник надає сканований оригінал атестату про акредитацію лабораторії, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом відповідних досліджень. Документи повинні бути надані в повному обсязі.
1.1.10. Учасники повинні гарантувати, що питна вода, яка використовується на потужностях Учасника знаходиться в належному санітарному стані та учасником виконуються процедури для безпеки продукції, а саме контроль якості питної води. Додатково в підтвердження гарантованого надати сканований оригінал експертного висновку перевірки відповідності води питної за мікробіологічними показниками Державним правилам і нормам (ДСанПіН). Зразок води повинен бути відібраний з потужностей Учасника, про що повинно бути зазначено у наданому експертному висновку. Експертний висновок повинен бути виданий не раніше місячної давнини від дати оголошення цієї закупівлі акредитованою НААУ лабораторією. Додатково учасник надає сканований оригінал атестату про акредитацію лабораторії, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом відповідних досліджень. Документи повинні бути надані в повному обсязі.
1.1.11. Довідка в довільній формі про наявність не менше одного автотранспортного засобу (спеціалізований вантажний фургон), яким буде здійснюватись доставка готових страв, із зазначенням кількості, державного реєстраційного номеру, марки, моделі.
1.1.12. Копії (я) свідоцтв (а) про реєстрацію транспортних (ого) засобів (у), якими планується постачання готових страв та документальне підтвердження проходження перевірки технічного стану транспортних (ого) засобів (у). У випадку відсутності власного автотранспорту також надаються копії (я) договорів (у) (оренди/найму/позички/інше). Дані договори повинні бути чинними до 31.12.2025 р.
1.1.13. Сканований оригінал рішення або листа або повідомлення про реєстрацію потужності за видом діяльності транспортування. Документ повинен бути виданий управлінням Держпродспоживслужби на ім’я та потужності учасника.
1.1.14. Сканований оригінал акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, що виданий управлінням Держпродспоживслужби України в термін не більше річної давнини з дати оголошення цієї закупівлі на обстеження транспорту Учасника, відповідно до довідки наданої згідно п. 1.1.11. цього додатку.
1.1.15. Сканований оригінал акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, що виданий у термін не більше річної давнини з дати оголошення цієї закупівлі управлінням Держпродспоживслужби України на обстеження транспорту Учасника, відповідно до довідки наданої згідно п. 1.1.11. цього додатку.
1.1.16. Сканований оригінал договору на проведення комплексу робіт з дезінфекції транспорту учасника, інформація про який зазначалась згідно вимог п. 1.1.11. цього додатку. Договір повинен бути укладений строком не менше ніж термін поставки предмету закупівлі. В підтвердження проведення комплексу робіт з дезінфекції надати щонайменше 1 (один) акт виконаних робіт, виданий у 30-денний період до дати розкриття пропозицій цієї закупівлі.
1.1.17. Сканований оригінал протоколу проведення вимірювання джерел іонізуючого випромінювання в кабіні, фургоні та по поверхні автотранспортного засобу. Протокол повинен бути виданий не раніше 2024 року уповноваженим на те державним органом (установою, організацією) та підтверджувати безпечність транспортного засобу з радіаційної точки зору. Потужність еквівалентної дози гамма-випромінювання та щільність потоку бета – часток не повинні перевищувати похідні рівні радіаційно-гігієнічних регламентів, про що повинно бути зазначено у протоколі (згідно протоколу повинні бути зазначені авто, інформація про які надавалася згідно п. 1.1.11. цього додатку). Також надати Договір із установою яка проводила відповідні випробування.
1.1.18. Учасники повинні гарантувати, що потужності для зберігання та транспортування знаходяться в належному санітарному стані та учасником виконуються процедури для безпеки та підтримання якості продукції, а саме дезінфекція. Додатково в підтвердження гарантованого надати скановані оригінали експертних висновків контролю якості дезінфекції за бактеріологічними показниками. Експертні висновки повинні бути видані акредитованими НААУ лабораторіями, за результатами останньої проведеної дезінфекції. Додатково учасник надає сканований оригінал атестату про акредитацію лабораторії, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом відповідних досліджень. Документи повинні бути надані в повному обсязі.
1.1.19. Надати документи (договір купівлі-продажу або видаткові накладні), що підтверджують наявність в учасника посуду, обладнання, столів, плити, печі, шафи шокової заморозки та іншого кухонного інвентарю та устаткування, необхідних для приготування страв та організації послуг якісного харчування.
) Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
References to legislation
Підтверджується, що
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема: техніка-технолога, кухаря, водія (1.2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема: техніка-технолога, кухаря, водія. В довідці зазначити П.І.П. працівників, посаду, загальний досвід роботи.
1.2.2. Скановані оригінали особистих медичних книжок працівників, інформація про яких надавалась відповідно до п. 1.2.1 цього додатку, для підтвердження відсутності протипоказань виконання обов’язків працівників Учасника (за посадою/професією зазначеною в довідці відповідно до вимог п. 1.2.1. цього додатку), за формою, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу. В медичних книжках повинно бути зазначено періодичність проходження медичних оглядів, та допуск до роботи, згідно з професією/посадою, зазначено характер виконуваних робіт, а також наявна відмітка про вчасне проходженням ними медоглядів.
1.2.3. Сканований оригінал медичної довідки щодо придатності до керування транспортним засобом водія транспортного засобу, який виконує роботи з перевезення вантажів, що підтверджує своєчасний періодичний огляд, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р., інформація про якого надавалась відповідно до вимог п. 1.2.1. цього додатку. В довідці повинна зазначатись інформація про можливість керування відповідною категорією транспортного засобу.
1.2.4. Документи, що підтверджують проходження гігієнічного навчання для працівників об’єктів з обігу харчових продуктів, що видані на працівників, інформація про яких надавалася згідно п. 1.2.1. цього додатку. В медичних книжках працівників, установою, що проводила навчання, повинна бути зроблена позначка про проходження відповідного навчання. Навчання повинно бути проведено не раніше 2024 року в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України.
1.2.5. Сканований оригінал акту проведення і дослідження гігієнічних змивів з рук на наявність БГКП та результат санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук на наявність БГКП працівників учасника, інформація про яких надавалась відповідно до п. 1.2.1. цього додатку. Сканований оригінал договору, укладеного з учасником процедури на проведення даного дослідження. Дослідження повинно бути проведено не раніше 2024 року.
) Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
Dates
Date of publication | 01.01.2025 13:46 | |
Enquiry period end date | 06.01.2025 00:00 | |
Proposals start date | 01.01.2025 13:38 | |
Proposals end date | 09.01.2025 13:10 |
Procurement entity
Official name | ПОЛТАВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ ІМЕНІ ВІТАЛІЯ ГРИЦАЄНКА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
National ID / Tax Number | 45070020 |
Legal address | 36011, Україна, Полтавська область, місто Полтава, проспект Віталія Грицаєнка, будинок 28 |