Announced: 27.12.2024 19:34. Last modified: 27.12.2024 19:37
Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів та пільгових категорій 5-11 класів
Tender ID | UA-2024-12-27-012648-a | |
ID | 526a8985fac04d13bfec330b874424ac | |
Plan ID | UA-P-2024-12-27-019525-a |
The total budget for procurement
5`147`230.00 Hryvnia
Price range408.00 - 6936.00 Hryvnia
Register and take part in the auction
or sign in if you are already a participant
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation
Procurement entity
Official name | Відділ освіти, молоді та спорту Олевської міської ради | |
The total budget for procurement | 5`147`230.00 Hryvnia (no VAT) | |
Purchase procedure | ?:tender method open_aboveThreshold | |
Method of evaluation of tender offers of participants | Evaluation of bids of bidders on the lowest bid | |
Procurement Category: | Servises |
Announced
27.12.24
Clarification
till 01.01.25
Complaint period
till 01.01.25
Bid apply
till 04.01.25
Remains7 days Hurry to participate!
Auction
06.01.25
Specification of procurement
Lot #1. Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Олевського ліцею №1 Олевської міської ради
Auction parameters
Expected price | 1`781`930.00 Hryvnia (no VAT) | |
Amount of the minimal step of auction | 8`909.65 Hryvnia | |
Auction start date | 06.01.2025 11:26 |
Terms of the payment
Title of event | ?:tender milestones item title submittingServices | |
Type of the payment | Payment after delivery (made works) | |
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) | 100% | |
Period | 30 ?:tender milestones item duration type calendar |
Procurement specifications
1) |
Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Олевського ліцею №1 Олевської міської ради
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Delivery address: 11001, Україна, Житомирська область, м.Олевськ, Коростенський район, вул.Інтернаціональна,34
Required maximum delivery date
: 30.04.2025
|
Quantity: 26791 послуга
|
Tender documents
Document type is not specified
Додаток 4 до тендерної документації Перелік документів та,або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі.docx
|
Published: 27.12.2024 19:35
version from date: 27.12.2024 19:35
ID: d2e1dd63240e469c9a27fa2333ddb5f0
|
|
Draft contract
Додаток 3Проєкт Договору Лот1.docx
|
Published: 27.12.2024 19:35
version from date: 27.12.2024 19:35
ID: 0fbab1a09a2f428eaac023e6fd8510ec
|
|
Document type is not specified
Додаток 2 Лот 1 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
|
Published: 27.12.2024 19:35
version from date: 27.12.2024 19:35
ID: 2d856e1b6b864c95bcf0511c7ad306fd
|
|
Document type is not specified
Додаток 1 до ТД Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
|
Published: 27.12.2024 19:35
version from date: 27.12.2024 19:35
ID: f37358ddd28c45b9a67e595a68544897
|
|
Bidding Documents
Тендерна документація за Особливостями.docx
|
Published: 27.12.2024 19:35
version from date: 27.12.2024 19:35
ID: d595cf655a564b2ea2521a52ee1d39bd
|
|
Tender notice
sign.p7s
|
Published: 27.12.2024 19:37
version from date: 27.12.2024 19:37
ID: 24458e9aee4244aeabe3867f3d97efed
|
Lot #2. Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Олевського ліцею №2 Олевської міської ради
Auction parameters
Expected price | 939`510.00 Hryvnia (no VAT) | |
Amount of the minimal step of auction | 4`697.55 Hryvnia | |
Auction start date | 06.01.2025 11:53 |
Terms of the payment
Title of event | ?:tender milestones item title submittingServices | |
Type of the payment | Payment after delivery (made works) | |
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) | 100% | |
Period | 30 ?:tender milestones item duration type calendar |
Procurement specifications
1) |
Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Олевського ліцею №2 Олевської міської ради
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Delivery address: 11001, Україна, Житомирська область, м.Олевськ, Коростенський район, вул.Шкільна,1
Required maximum delivery date
: 30.04.2025
|
Quantity: 14089 послуга
|
Tender documents
Document type is not specified
Додаток 1 до ТД Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
|
Published: 27.12.2024 19:35
version from date: 27.12.2024 19:35
ID: ad028d6ca44f4e8a8af910b668fe4bea
|
|
Document type is not specified
Додаток 2 Лот 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
|
Published: 27.12.2024 19:35
version from date: 27.12.2024 19:35
ID: 669aa0b4e3bf481a9d3da8e98e88b93e
|
|
Document type is not specified
Додаток 3Проєкт Договору Лот2.docx
|
Published: 27.12.2024 19:35
version from date: 27.12.2024 19:35
ID: d6a9490c8c6a4aab8e7b1a42e9f7d090
|
|
Document type is not specified
Додаток 4 до тендерної документації Перелік документів та,або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі.docx
|
Published: 27.12.2024 19:35
version from date: 27.12.2024 19:35
ID: 5c85b43124354e6abc1bdcb1d1590c25
|
|
Document type is not specified
Тендерна документація за Особливостями.docx
|
Published: 27.12.2024 19:35
version from date: 27.12.2024 19:35
ID: 2251f54e1f104e4ab67ca40afe344a96
|
|
Tender notice
sign.p7s
|
Published: 27.12.2024 19:37
version from date: 27.12.2024 19:37
ID: 24458e9aee4244aeabe3867f3d97efed
|
Lot #3. Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Олевського ліцею №3 Олевської міської ради
Auction parameters
Expected price | 1`245`015.00 Hryvnia (no VAT) | |
Amount of the minimal step of auction | 6`225.08 Hryvnia | |
Auction start date | 06.01.2025 12:08 |
Terms of the payment
Title of event | ?:tender milestones item title submittingServices | |
Type of the payment | Payment after delivery (made works) | |
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) | 100% | |
Period | 30 ?:tender milestones item duration type calendar |
Procurement specifications
1) |
Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Олевського ліцею №3 Олевської міської ради
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Delivery address: 11002, Україна, Житомирська область, м.Олевськ, Коростенський район, вул.Князя Олега,24б
Required maximum delivery date
: 30.04.2025
|
Quantity: 18688 послуга
|
Tender documents
Document type is not specified
Тендерна документація за Особливостями.docx
|
Published: 27.12.2024 19:35
version from date: 27.12.2024 19:35
ID: e9c311e756ba414f82ad042b2e734767
|
|
Document type is not specified
Додаток 4 до тендерної документації Перелік документів та,або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі.docx
|
Published: 27.12.2024 19:35
version from date: 27.12.2024 19:35
ID: 6b152fd0be024dc28613b5d998a1cdeb
|
|
Document type is not specified
Додаток 3Проєкт Договору Лот3.docx
|
Published: 27.12.2024 19:35
version from date: 27.12.2024 19:35
ID: 0e8697a87bf34d50a9a4d695ca5227e7
|
|
Document type is not specified
Додаток 2 Лот 3 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
|
Published: 27.12.2024 19:35
version from date: 27.12.2024 19:35
ID: ba991292e24c42889e5a253da4bde70a
|
|
Document type is not specified
Додаток 1 до ТД Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
|
Published: 27.12.2024 19:35
version from date: 27.12.2024 19:35
ID: 3d23de2a122b411cad3eeaaa5c73c2d3
|
|
Tender notice
sign.p7s
|
Published: 27.12.2024 19:37
version from date: 27.12.2024 19:37
ID: 24458e9aee4244aeabe3867f3d97efed
|
Lot #4. Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Варварівського ліцею Олевської міської ради
Auction parameters
Expected price | 370`110.00 Hryvnia (no VAT) | |
Amount of the minimal step of auction | 1`850.55 Hryvnia | |
Auction start date | 06.01.2025 12:48 |
Terms of the payment
Title of event | ?:tender milestones item title submittingServices | |
Type of the payment | Payment after delivery (made works) | |
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) | 100% | |
Period | 30 ?:tender milestones item duration type calendar |
Procurement specifications
1) |
Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Варварівського ліцею Олевської міської ради
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Delivery address: 11031, Україна, Житомирська область, с.Варварівка, Коростенський район, вул.Шкільна,20
Required maximum delivery date
: 30.04.2025
|
Quantity: 5548 послуга
|
Tender documents
Document type is not specified
Тендерна документація за Особливостями.docx
|
Published: 27.12.2024 19:35
version from date: 27.12.2024 19:35
ID: 737ab554b7e442ada1eec91102fba76e
|
|
Document type is not specified
Додаток 4 до тендерної документації Перелік документів та,або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі.docx
|
Published: 27.12.2024 19:35
version from date: 27.12.2024 19:35
ID: e5009c717bdf4d42b1b5889af9e23ad2
|
|
Document type is not specified
Додаток3Проєкт Договору Лот4.docx
|
Published: 27.12.2024 19:35
version from date: 27.12.2024 19:35
ID: 9dd45579ad5b487f99a57e6cb3a3c1d2
|
|
Document type is not specified
Додаток 2 Лот 4 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
|
Published: 27.12.2024 19:35
version from date: 27.12.2024 19:35
ID: 4e6f585ec4c64d78aeffa3d3b3496b6f
|
|
Document type is not specified
Додаток 1 до ТД Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
|
Published: 27.12.2024 19:35
version from date: 27.12.2024 19:35
ID: 7a08ff5d1ece49719680c0ef1935e8d7
|
|
Tender notice
sign.p7s
|
Published: 27.12.2024 19:37
version from date: 27.12.2024 19:37
ID: 24458e9aee4244aeabe3867f3d97efed
|
Lot #5. Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Кишинського ліцею Олевської міської ради
Auction parameters
Expected price | 552`610.00 Hryvnia (no VAT) | |
Amount of the minimal step of auction | 2`763.05 Hryvnia | |
Auction start date | 06.01.2025 13:14 |
Terms of the payment
Title of event | ?:tender milestones item title submittingServices | |
Type of the payment | Payment after delivery (made works) | |
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) | 100% | |
Period | 30 ?:tender milestones item duration type calendar |
Procurement specifications
1) |
Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Кишинського ліцею Олевської міської ради
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Delivery address: 11040, Україна, Житомирська область, с.Кишин, Коростенський район, вул.Житомирська,63
Required maximum delivery date
: 30.04.2025
|
Quantity: 8249 послуга
|
Tender documents
Document type is not specified
Тендерна документація за Особливостями.docx
|
Published: 27.12.2024 19:35
version from date: 27.12.2024 19:35
ID: 6ec137402b3a4c1ba9913777a1e2939b
|
|
Document type is not specified
Додаток 4 до тендерної документації Перелік документів та,або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі.docx
|
Published: 27.12.2024 19:35
version from date: 27.12.2024 19:35
ID: ba71f35ec3064b1f9c94993366f4ea55
|
|
Document type is not specified
Додаток3Проєкт Договору Лот5.docx
|
Published: 27.12.2024 19:35
version from date: 27.12.2024 19:35
ID: 2e2f97230fc242b898bc5ad07b02c5a9
|
|
Document type is not specified
Додаток 2 Лот 5 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
|
Published: 27.12.2024 19:35
version from date: 27.12.2024 19:35
ID: c79be7d340094a228eed89a495cd3fbf
|
|
Document type is not specified
Додаток 1 до ТД Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
|
Published: 27.12.2024 19:35
version from date: 27.12.2024 19:35
ID: 6029b520f94b4cd5ac3f42f5456ef9d7
|
|
Tender notice
sign.p7s
|
Published: 27.12.2024 19:37
version from date: 27.12.2024 19:37
ID: 24458e9aee4244aeabe3867f3d97efed
|
Lot #6. Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-9 класів (обіди) Корощинської гімназії Олевської міської ради
Auction parameters
Expected price | 205`860.00 Hryvnia (no VAT) | |
Amount of the minimal step of auction | 1`029.30 Hryvnia | |
Auction start date | 06.01.2025 13:57 |
Terms of the payment
Title of event | ?:tender milestones item title submittingServices | |
Type of the payment | Payment after delivery (made works) | |
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) | 100% | |
Period | 30 ?:tender milestones item duration type calendar |
Procurement specifications
1) |
Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-9 класів (обіди) Корощинської гімназії Олевської міської ради
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Delivery address: 11032, Україна, Житомирська область, с.Корощине, Коростенський район, вул. Зеленко Катерини,5
Required maximum delivery date
: 30.04.2025
|
Quantity: 3066 послуга
|
Tender documents
Document type is not specified
Тендерна документація за Особливостями.docx
|
Published: 27.12.2024 19:35
version from date: 27.12.2024 19:35
ID: 3b5d234701394b9da640b561ce947644
|
|
Document type is not specified
Додаток 4 до тендерної документації Перелік документів та,або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі.docx
|
Published: 27.12.2024 19:35
version from date: 27.12.2024 19:35
ID: 43c255af45354259a3ca769c4e669c62
|
|
Document type is not specified
Додаток3Проєкт Договору Лот6.docx
|
Published: 27.12.2024 19:35
version from date: 27.12.2024 19:35
ID: 22e36ce60adf4a909603c16e9d949716
|
|
Document type is not specified
Додаток 2 Лот 6 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
|
Published: 27.12.2024 19:35
version from date: 27.12.2024 19:35
ID: 988dd5d950674e40a5aa704dcf3dcb79
|
|
Document type is not specified
Додаток 1 до ТД Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
|
Published: 27.12.2024 19:35
version from date: 27.12.2024 19:35
ID: c0e3eafa31cb4d72b469f71e99d49c19
|
|
Tender notice
sign.p7s
|
Published: 27.12.2024 19:37
version from date: 27.12.2024 19:37
ID: 24458e9aee4244aeabe3867f3d97efed
|
Lot #7. Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) Забороченської початкової школи-філії Кишинського ліцею Олевської міської ради
Auction parameters
Expected price | 52`195.00 Hryvnia (no VAT) | |
Amount of the minimal step of auction | 260.98 Hryvnia | |
Auction start date | 06.01.2025 14:14 |
Terms of the payment
Title of event | ?:tender milestones item title submittingServices | |
Type of the payment | Payment after delivery (made works) | |
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) | 100% | |
Period | 30 ?:tender milestones item duration type calendar |
Procurement specifications
1) |
Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) Забороченської початкової школи-філії Кишинського ліцею Олевської міської ради
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Delivery address: 11040, Україна, Житомирська область, с.Заборочє, Коростенський район,, вул.Миру,55,
Required maximum delivery date
: 30.04.2025
|
Quantity: 803 послуга
|
Tender documents
Document type is not specified
Тендерна документація за Особливостями.docx
|
Published: 27.12.2024 19:35
version from date: 27.12.2024 19:35
ID: 81d675f49614414cb66c9bb9d5af7419
|
|
Document type is not specified
Додаток 4 до тендерної документації Перелік документів та,або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі.docx
|
Published: 27.12.2024 19:35
version from date: 27.12.2024 19:35
ID: 1527ad7077ca42babc0b74fb80ff0109
|
|
Document type is not specified
Додаток3Проєкт Договору Лот7.docx
|
Published: 27.12.2024 19:35
version from date: 27.12.2024 19:35
ID: bf18d1e403d244d2bf74190523401d7d
|
|
Document type is not specified
Додаток 2 Лот 7 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
|
Published: 27.12.2024 19:35
version from date: 27.12.2024 19:35
ID: 312dad7a537f4c679fe5478084f4c870
|
|
Document type is not specified
Додаток 1 до ТД Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
|
Published: 27.12.2024 19:35
version from date: 27.12.2024 19:35
ID: 9c12b69a660147aca04db04266709881
|
|
Tender notice
sign.p7s
|
Published: 27.12.2024 19:37
version from date: 27.12.2024 19:37
ID: 24458e9aee4244aeabe3867f3d97efed
|
Tender configuration
Auction | Yes | |
The following order of Awards | Yes | |
The price is limited by the expected value | ?:config no | |
he currency of the offer is determined by the expected value | Yes | |
Prequalification | ?:config no | |
Minimum number of offers | 1 | |
Prequalified participants selection | ?:config no | |
Tender documentation complain | Yes | |
Awards complain | Yes | |
Cancellation complain | Yes | |
Expected value | Yes | |
Qualification results complain | ?:config no | |
Number of days between the deadline for conditions appeal and the deadline for submitting proposals | 3 | |
Qualification results complain duration | 0 | |
Award complain duration | 5 | |
Cancellation complain duration | 10 | |
The number of days for providing explanations for appeals | 3 | |
Qualification duration | 0 | |
Limited access | ?:config no |
Description of criteria
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Expected value: Yes
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
|
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
References to legislation
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
References to legislation
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Expected value: Yes
|
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
References to legislation
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
|
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Expected value: Yes
|
Наявність антикорупційної програми
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом)
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми Expected value: Yes
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Expected value: Yes
|
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
References to legislation
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Expected value: Yes
|
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
References to legislation
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Expected value: Yes
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Expected value: Yes
|
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
References to legislation
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська Expected value: Yes
|
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
References to legislation
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
(1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір аналогічний предмету закупівлі, а саме: Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти (учнів) .
1.2. Не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці.
1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
та
лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. ) Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
References to legislation
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір аналогічний предмету закупівлі, а саме: Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти (учнів) .
1.2. Не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці.
1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
та
лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. ) Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
References to legislation
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
(1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір аналогічний предмету закупівлі, а саме: Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти (учнів) .
1.2. Не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці.
1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
та
лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. ) Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
References to legislation
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
(1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір аналогічний предмету закупівлі, а саме: Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти (учнів) .
1.2. Не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці.
1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
та
лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. ) Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
References to legislation
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір аналогічний предмету закупівлі, а саме: Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти (учнів) .
1.2. Не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці.
1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
та
лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. ) Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
References to legislation
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір аналогічний предмету закупівлі, а саме: Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти (учнів) .
1.2. Не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці.
1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
та
лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. ) Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
References to legislation
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір аналогічний предмету закупівлі, а саме: Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти (учнів) .
1.2. Не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці.
1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
та
лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. ) Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
|
Dates
Date of publication | 27.12.2024 19:37 | |
Enquiry period end date | 01.01.2025 00:00 | |
Proposals start date | 27.12.2024 19:34 | |
Proposals end date | 04.01.2025 09:00 |
Procurement entity
Official name | Відділ освіти, молоді та спорту Олевської міської ради |
National ID / Tax Number | 41411215 |
Legal address | 11001, Україна, Житомирська область, м.Олевськ, вулиця Свято-Миколаївська, будинок 4 |