Announced: 26.12.2024 16:09. Last modified: 26.12.2024 19:38
Сир кисломолочний 9.5%,Сир твердий 50%
Tender ID | UA-2024-12-26-012953-a | |
ID | 1e26a45ffa0a49b282369df9a60e7b7c | |
Plan ID | UA-P-2024-12-26-014733-a |
Expected price
117`200.00 Hryvnia
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation
Порядок розрахунків: безготівковий (після пред'явлення Учасником-переможцем належно оформленої у встановленому чинним законодавством порядку товарно-транспортної накладної, яка повинна містити відбиток печатки (крім Учасників-переможців, що здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) та підпис Учасника-переможця). Оплата Товару ПОКУПЦЕМ здійснюється протягом 10 –х банківських днів з дня надходження ПОКУПЦЮ коштів для оплати Товару з урахуванням частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України щодо виникнення у ПОКУПЦЯ платіжних зобов’язань при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань).Якість Товару повинна відповідати умовам якості та державним стандартам (ГОСТ), діючим на території України до цієї категорії товарів. Технічні, якісні характеристики Товару повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства. Товар не повинен містити генетично модифікованих організмів, шкідливих та токсичних речовин. Кожна парія Товару повинна супроводжуватись документом, який підтверджує його походження, свіжість, якість та безпечність. Документи, що супроводжують Товар, повинні містити чітку інформацію про дату виготовлення та термін реалізації Товару. Товар не повинен мати дефектів товарного вигляду та повинен бути упакований Учасником-переможцем таким чином, щоб виключати псування або нищення його на період поставки. Детально місце та дні поставки визначено в Додатку 1 до Договору.
Procurement entity
Official name | НАДВІРНЯНСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) "СОНЕЧКО" НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ | |
Expected price | 117`200.00 Hryvnia (VAT included) | |
Purchase procedure | Price Quotation | |
Procurement Category: | Goods |
Announced
26.12.24
Bid apply
till 31.12.24
Canceled
26.12.24
Terms of the payment
Title of event | Goods delivery | |
Description | Порядок розрахунків: безготівковий (після пред'явлення Учасником-переможцем належно оформленої у встановленому чинним законодавством порядку товарно-транспортної накладної, яка повинна містити відбиток печатки (крім Учасників-переможців, що здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) та підпис Учасника-переможця). Оплата Товару ПОКУПЦЕМ здійснюється протягом 10 –х банківських днів з дня надходження ПОКУПЦЮ коштів для оплати Товару з урахуванням частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України щодо виникнення у ПОКУПЦЯ платіжних зобов’язань при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). | |
Type of the payment | Payment after delivery (made works) | |
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) | 100% | |
Period | 10 Banking days |
Procurement specifications
1) |
Сир кисломолочний 9.5%
ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Delivery address: 78400, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, Надвірнянський район, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 94 А
Required maximum delivery date
: 01.01.2025 - 31.12.2025
Delivery information in batches: Порядок розрахунків: безготівковий (після пред'явлення Учасником-переможцем належно оформленої у встановленому чинним законодавством порядку товарно-транспортної накладної, яка повинна містити відбиток печатки (крім Учасників-переможців, що здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) та підпис Учасника-переможця). Оплата Товару ПОКУПЦЕМ здійснюється протягом 10 –х банківських днів з дня надходження ПОКУПЦЮ коштів для оплати Товару з урахуванням частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України щодо виникнення у ПОКУПЦЯ платіжних зобов’язань при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань).Якість Товару повинна відповідати умовам якості та державним стандартам (ГОСТ), діючим на території України до цієї категорії товарів. Технічні, якісні характеристики Товару повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства. Товар не повинен містити генетично модифікованих організмів, шкідливих та токсичних речовин. Кожна парія Товару повинна супроводжуватись документом, який підтверджує його походження, свіжість, якість та безпечність. Документи, що супроводжують Товар, повинні містити чітку інформацію про дату виготовлення та термін реалізації Товару. Товар не повинен мати дефектів товарного вигляду та повинен бути упакований Учасником-переможцем таким чином, щоб виключати псування або нищення його на період поставки. Детально місце та дні поставки визначено в Додатку 1 до Договору.
|
Quantity: 660 кілограм
|
2) |
Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421
ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Delivery address: 78400, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, Надвірнянський район, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 94 А
Required maximum delivery date
: 01.01.2025 - 31.12.2025
Delivery information in batches: Порядок розрахунків: безготівковий (після пред'явлення Учасником-переможцем належно оформленої у встановленому чинним законодавством порядку товарно-транспортної накладної, яка повинна містити відбиток печатки (крім Учасників-переможців, що здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) та підпис Учасника-переможця). Оплата Товару ПОКУПЦЕМ здійснюється протягом 10 –х банківських днів з дня надходження ПОКУПЦЮ коштів для оплати Товару з урахуванням частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України щодо виникнення у ПОКУПЦЯ платіжних зобов’язань при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань).Якість Товару повинна відповідати умовам якості та державним стандартам (ГОСТ), діючим на території України до цієї категорії товарів. Технічні, якісні характеристики Товару повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства. Товар не повинен містити генетично модифікованих організмів, шкідливих та токсичних речовин. Кожна парія Товару повинна супроводжуватись документом, який підтверджує його походження, свіжість, якість та безпечність. Документи, що супроводжують Товар, повинні містити чітку інформацію про дату виготовлення та термін реалізації Товару. Товар не повинен мати дефектів товарного вигляду та повинен бути упакований Учасником-переможцем таким чином, щоб виключати псування або нищення його на період поставки. Детально місце та дні поставки визначено в Додатку 1 до Договору.
|
Quantity: 100 кілограм
|
Tender documents
Draft contract
проект договору на 2025р(сир кислом., сир твердий.).docx
|
Published: 26.12.2024 16:09
version from date: 26.12.2024 16:09
ID: 7d542d22cf6c428b8b91673e6608c605
|
|
Tender notice
sign.p7s
|
Published: 26.12.2024 16:09
version from date: 26.12.2024 16:09
ID: 88d23c2c34f8491c87ddc417f609850d
|
Tender configuration
Auction | ?:config no | |
The following order of Awards | Yes | |
The price is limited by the expected value | Yes | |
he currency of the offer is determined by the expected value | Yes | |
Prequalification | ?:config no | |
Minimum number of offers | 1 | |
Prequalified participants selection | Yes | |
Tender documentation complain | ?:config no | |
Awards complain | ?:config no | |
Cancellation complain | ?:config no | |
Expected value | Yes | |
Qualification results complain | ?:config no | |
Number of days between the deadline for conditions appeal and the deadline for submitting proposals | 0 | |
Qualification results complain duration | 0 | |
Award complain duration | 0 | |
Cancellation complain duration | 0 | |
The number of days for providing explanations for appeals | 0 | |
Qualification duration | 0 | |
Limited access | ?:config no |
Description of criteria
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
References to legislation
Підтверджується, що
Масова частка жиру Expected value: 9.5 відсоток
Добавки Expected value: no
Відповідність ДСТУ 4554 Expected value: Yes
Безлактозний Expected value: no
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
References to legislation
Підтверджується, що
Масова частка жиру ?:tender criteria requirement min_maxValue: 50 - 50 відсоток
Добавки: без добавок
Характеристики не суперечать ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421): так
Безлактозний Expected value: no
|
Dates
Date of publication | 26.12.2024 16:09 | |
Proposals start date | 26.12.2024 16:09 | |
Proposals end date | 31.12.2024 17:00 | |
Auction start date | expected |
Procurement entity
Official name | НАДВІРНЯНСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) "СОНЕЧКО" НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
National ID / Tax Number | 41801052 |
Legal address | 78400, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, Надвірнянський район, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 94 А |