Announced: 26.12.2024 15:52. Last modified: 26.12.2024 15:52
Електрична енергія, без розподілу (формульне ціноутворення)
Tender ID | UA-2024-12-26-012380-a | |
ID | 2e2735c50c8c4dcfbd35dfbbd24f0feb | |
Plan ID | UA-P-2024-12-26-013862-a |
Expected price
226`443.00 Hryvnia
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation
Електрична енергія, формульне ціноутворення, без розподілу.Категорія замовника -пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі»піжприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2. Місцезнаходження Замовника:12700,м.Баранівка,вул.Соборна,40 А,Звягельського району, Житомирської області. код ЄДРПОУ 22057934. Вид закупівлі: закупівля товарів шляхом використання електронного каталогу на підставі пункту 10 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами). Тип процедури закупівлі - запит пропозицій постачальників (на підставі змін, внесених відповідно до Постанови КМУ від 04 липня 2023 р. №677 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань публічних закупівель"). У зв'язку з відсутньою технічною можливістю у замовника вибрати тип процедури закупівлі "запит пропозицій постачальників", бо даний тип процедури відсутній у випадаючому списку, то замовником вибрано тип "запит ціни пропозиції". Умови оплати: Оплата за поставлену електричну енергію здійснюється Споживачем на підставі підписаного Сторонами Акту приймання-передачі Товару не пізніше ніж протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту його підписання, але з врахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами).
Procurement entity
Official name | БАРАНІВСЬКА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА | |
Expected price | 226`443.00 Hryvnia (VAT included) | |
Purchase procedure | Price Quotation | |
Procurement Category: | Goods |
Announced
26.12.24
Bid apply
till 31.12.24
Remains4 days. Hurry to participate! Hurry to participate!
Terms of the payment
Title of event | Goods delivery | |
Description | Оплата за поставлену електричну енергію здійснюється Споживачем на підставі підписаного Сторонами Акту приймання-передачі Товару не пізніше ніж протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту його підписання, але з врахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами). | |
Type of the payment | Payment after delivery (made works) | |
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) | 100% | |
Period | 10 ?:tender milestones item duration type working |
Procurement specifications
1) |
Електрична енергія, без розподілу
ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія
Delivery address: 12700, Україна, Житомирська область, межа балансової належності електроустановок замовника (згідно Додатку 4 до прєкту договору), межа балансової належності електроустановок замовника (згідно Додатку 4 до проєкту договору), межа балансової належності електроустановок замовника (згідно Додатку 4 до проєкту договору), межа балансової належності електроустановок замовника (згідно Додатку 4 до прєкту договору)
Required maximum delivery date
: 31.12.2025
Delivery information in batches: Електрична енергія, формульне ціноутворення, без розподілу.Категорія замовника -пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі»піжприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2. Місцезнаходження Замовника:12700,м.Баранівка,вул.Соборна,40 А,Звягельського району, Житомирської області. код ЄДРПОУ 22057934.
Вид закупівлі: закупівля товарів шляхом використання електронного каталогу на підставі пункту 10 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами). Тип процедури закупівлі - запит пропозицій постачальників (на підставі змін, внесених відповідно до Постанови КМУ від 04 липня 2023 р. №677 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань публічних закупівель"). У зв'язку з відсутньою технічною можливістю у замовника вибрати тип процедури закупівлі "запит пропозицій постачальників", бо даний тип процедури відсутній у випадаючому списку, то замовником вибрано тип "запит ціни пропозиції".
Умови оплати: Оплата за поставлену електричну енергію здійснюється Споживачем на підставі підписаного Сторонами Акту приймання-передачі Товару не пізніше ніж протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту його підписання, але з врахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами).
|
Quantity: 28700 кіловат-година
|
Tender documents
Draft contract
Проєкт договору.docx
|
Published: 26.12.2024 15:51
version from date: 26.12.2024 15:51
ID: d68d7dc4be4b4b67a6047988fbbcaa57
|
|
Tender notice
sign.p7s
|
Published: 26.12.2024 15:52
version from date: 26.12.2024 15:52
ID: 6d8e522957524fed9eaeb457ff4c53d3
|
Tender configuration
Auction | ?:config no | |
The following order of Awards | Yes | |
The price is limited by the expected value | Yes | |
he currency of the offer is determined by the expected value | Yes | |
Prequalification | ?:config no | |
Minimum number of offers | 1 | |
Prequalified participants selection | Yes | |
Tender documentation complain | ?:config no | |
Awards complain | ?:config no | |
Cancellation complain | ?:config no | |
Limited access | ?:config no | |
Expected value | Yes | |
Qualification results complain | ?:config no | |
Number of days between the deadline for conditions appeal and the deadline for submitting proposals | 0 | |
Qualification results complain duration | 0 | |
Award complain duration | 0 | |
Cancellation complain duration | 0 | |
The number of days for providing explanations for appeals | 0 | |
Qualification duration | 0 |
Description of criteria
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
References to legislation
Підтверджується, що
Послуги розподілу включено Expected value: no
Відповідність ДСТУ EN 50160:2023, та іншим вимогам згідно держстандарту: так
|
Dates
Date of publication | 26.12.2024 15:52 | |
Proposals start date | 26.12.2024 15:52 | |
Proposals end date | 31.12.2024 00:00 | |
Auction start date | expected |
Procurement entity
Official name | БАРАНІВСЬКА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА |
National ID / Tax Number | 22057934 |
Legal address | 12701, Україна, Житомирська область, Звягельський р-н місто Баранівка , вул.Соборна будинок 40А |