Announced: 23.09.2024 14:53. Last modified: 23.09.2024 14:58
Послуги з виконання заходів із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій техногенного характеру, пов’язаних з захистом магістрального водоводу (поточний ремонт дорожнього покриття), по вул. Січових Стрільців від вул. Княгині Ольги до вул. Територіальної оборони України у м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області
Tender ID | UA-2024-09-23-009423-a | |
ID | f043a300ff4747ffaf519f2136765ac2 | |
Plan ID | UA-P-2024-09-19-001759-a |
The total budget for procurement
636`605.00 Hryvnia
Price for offer 612.00 Hryvnia
Register and take part in the auction
or sign in if you are already a participant
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation
Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178. ДБН А.2.2-3:2014
Procurement entity
Official name | Управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області | |
The total budget for procurement | 636`605.00 Hryvnia (VAT included) | |
Purchase procedure | ?:tender method open_aboveThreshold | |
Method of evaluation of tender offers of participants | Evaluation of bids of bidders on the lowest bid | |
Procurement Category: | Servises |
Announced
23.09.24
Clarification
till 28.09.24
Complaint period
till 28.09.24
Bid apply
till 01.10.24
Remains8 days Hurry to participate!
Auction
01.10.24
Specification of procurement
Lot #1. Послуги з виконання заходів із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій техногенного характеру, пов’язаних з захистом магістрального водоводу (поточний ремонт дорожнього покриття), по вул. Січових Стрільців від вул. Княгині Ольги до вул. Територіальної оборони України у м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області
Auction parameters
Expected price | 636`605.00 Hryvnia (VAT included) | |
Amount of the minimal step of auction | 6`366.05 Hryvnia | |
Auction start date | 01.10.2024 15:36 |
Terms of the payment
Title of event | ?:tender milestones item title submittingServices | |
Description | Оплата наданих послуг здійснюється в термін протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок та у відповідності до ст.23 Бюджетного кодексу України. | |
Type of the payment | Payment after delivery (made works) | |
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) | 100% | |
Period | 15 ?:tender milestones item duration type calendar |
Procurement specifications
1) |
Послуги з виконання заходів із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій техногенного характеру, пов’язаних з захистом магістрального водоводу (поточний ремонт дорожнього покриття), по вул. Січових Стрільців від вул. Княгині Ольги до вул. Територіальної оборони України у м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області
ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Delivery address: 68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл Ізмаїльського району, по вул. Січових Стрільців від вул. Княгині Ольги до вул. Територіальної оборони України
Required maximum delivery date
: 30.11.2024
|
Quantity: 1 послуга
|
Tender documents
Eligibility Criteria
Додаток 1.doc
|
Published: 23.09.2024 14:53
version from date: 23.09.2024 14:53
ID: 28cdc5b8cc3f417fb85661336b5a3bae
|
|
Technical description of the subject of procurement
Додаток 2 до ТД.doc
|
Published: 23.09.2024 14:53
version from date: 23.09.2024 14:53
ID: 77d6fe13618844818b324facb80c7d27
|
|
Draft contract
Додаток 3 до ТД.doc
|
Published: 23.09.2024 14:53
version from date: 23.09.2024 14:53
ID: 691c8eee4db14f74b9b406dec847a8e7
|
|
Bidding Documents
Додаток 4 до ТД.doc
|
Published: 23.09.2024 14:53
version from date: 23.09.2024 14:53
ID: a6ad4783a29644a2a7c8c0580969e5b3
|
|
Bidding Documents
Тендерна документація.doc
|
Published: 23.09.2024 14:53
version from date: 23.09.2024 14:53
ID: 7738d7077dc2430e8b3978c6411d2219
|
|
Tender notice
sign.p7s
|
Published: 23.09.2024 14:58
version from date: 23.09.2024 14:58
ID: dcca9a2726be486f897126e55c95ac5a
|
Description of criteria
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
References to legislation
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку Expected value: Yes
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Expected value: Yes
|
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
References to legislation
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів Expected value: Yes
|
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
References to legislation
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Expected value: Yes
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Expected value: Yes
|
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Expected value: Yes
|
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Expected value: Yes
|
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
|
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
|
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
References to legislation
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) Expected value: Yes
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом) Expected value: Yes
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Expected value: Yes
|
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
References to legislation
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська Expected value: Yes
|
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
References to legislation
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* * Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців. Учасник у своїй пропозиції має надати Довідку про Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за формою Таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації.(* За необхідністю Учасник може доповнити перелік обладнання в довідці.) До довідки додаються наступні документи:
1. В підтвердження наявності машин та механізмів, мають бути надані свідоцтва про державну реєстрацію або якщо обладнання не підлягає державній реєстрації – виписка з оборотно-сальдової відомості учасника або договори оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника. (При цьому договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально).
2. Лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, власника, тощо), щодо не заперечення використання його машин, механізмів для надання послуг Учасником, з підтвердженням, що договір є діючий, а також, за необхідністю, його буде продовжено на строк необхідний для закінчення надання послуг.
3. Документи, що підтверджують наявність власної або залученої ззовні служби контролю (лабораторії) для проведення лабораторних випробувань асфальто-бетонних сумішей. При цьому Учасник надає свідоцтво (рішення) тощо про атестацію (сертифікацію) з додатком де вказано галузь атестації (сертифікації).
В разі залучення лабораторії копія відповідного договору обов’язково додається. Також додається лист-підтвердження надавача послуг, власника тощо, з підтвердженням про те, що договір є діючий, а також, за необхідності, його буде продовжено на строк необхідний для закінчення надання послуг
) Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document. Довідка та підтверджуючі документи. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. (учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців). Учасник у своїй пропозиції має надати Довідку про Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за формою Таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації.(За необхідністю Учасник може доповнити перелік обладнання в довідці.) До довідки додаються наступні документи:1.В підтвердження наявності машин та механізмів, мають бути надані свідоцтва про державну реєстрацію або якщо обладнання не підлягає державній реєстрації – виписка з оборотно-сальдової відомості учасника або договори оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника. (При цьому договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально).2.Лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, власника, тощо), щодо не заперечення використання його машин, механізмів для надання послуг Учасником, з підтвердженням, що договір є діючий, а також, за необхідністю, його буде продовжено на строк необхідний для закінчення надання послуг. 3.Документи, що підтверджують наявність власної або залученої ззовні служби контролю (лабораторії) для проведення лабораторних випробувань асфальто-бетонних сумішей. При цьому Учасник надає свідоцтво (рішення) тощо про атестацію (сертифікацію) з додатком де вказано галузь атестації (сертифікації).В разі залучення лабораторії копія відповідного договору обов’язково додається. Також додається лист-підтвердження надавача послуг, власника тощо, з підтвердженням про те, що договір є діючий, а також, за необхідності, його буде продовжено на строк необхідний для закінчення надання послуг
Purchase document:Додаток 1.doc
|
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
References to legislation
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* * Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців. Учасник у своїй пропозиції має надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 2 додатку 1 до Тендерної документації.
Обов’язково має бути вказано наявність інженерно-технічних працівників (-ка) відповідального за якість послуг та техніку безпеки.
2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: трудовий договір або договір про надання послуг, або копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) або інший документ).
) Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document. Довідка та підтверджуючі документи. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* * Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців. Учасник у своїй пропозиції має надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 2 додатку 1 до Тендерної документації.
Обов’язково має бути вказано наявність інженерно-технічних працівників (-ка) відповідального за якість послуг та техніку безпеки.
2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: трудовий договір або договір про надання послуг, або копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) або інший документ).
Purchase document:Додаток 1.doc
|
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
References to legislation
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (Довідка про досвід виконання аналогічного договору за формою Таблиці 3 додатку 1 до Тендерної документації. У довідці зазначається інформація про виконаний договір (договори), виконання по якому (яким) відбувалось у період 2022-2024 роки. Аналогічним вважається договір на виконання робіт або надання послуг з ремонту дорожнього покриття. Виконання підтверджується сканкопіями договору (договорів) з додатками, довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), копіями актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в).
До довідки додається оригінал позитивного листа - відгука контрагента за договором (договорами), зазначеним у довідці.
У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору.
) Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document. Довідка та підтверджуючі документи. Учасник на підтвердження надає довідку про досвід виконання аналогічного договору за формою Таблиці 3 додатку 1 до Тендерної документації. У довідці зазначається інформація про виконаний договір (договори), виконання по якому (яким) відбувалось у період 2022-2024 роки. Аналогічним вважається договір на виконання робіт або надання послуг з ремонту дорожнього покриття. Виконання підтверджується сканкопіями договору (договорів) з додатками, довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), копіями актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в).
До довідки додається оригінал позитивного листа - відгука контрагента за договором (договорами), зазначеним у довідці.
У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору.
Purchase document:Додаток 1.doc
|
Dates
Date of publication | 23.09.2024 14:58 | |
Enquiry period end date | 28.09.2024 00:00 | |
Proposals start date | 23.09.2024 14:53 | |
Proposals end date | 01.10.2024 00:00 |
Procurement entity
Official name | Управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області |
National ID / Tax Number | 03363772 |
Legal address | 68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Соборна, 31 |