Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Announced: 23.09.2024 14:59. Last modified: 23.09.2024 14:59

Валік (ДК 021:2015: 44510000-8 Знаряддя)

Tender ID UA-2024-09-23-009529-a  
ID 1d351e40a78b443aa8e24c8343469f64  
Plan ID UA-P-2024-09-19-016783-a  
Expected price
254.00 Hryvnia
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation

Procurement entity

Official name ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ  
Expected price 254.00 Hryvnia (no VAT)  
Cause description Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами. Згідно абзацу 3 пункту 15 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель та Довідка про зміни до Кошторису від 01.08.2024 року №92. Рапорт Разборського С.В. № Р-1864/47 від 06.09.2024 р.  
Purchase procedure
Purchase without the use of an electronic system
 
Procurement Category: Goods  
Announced
23.09.24
Choice of contractor
Preparation of contract
Completed
23.09.24

Procurement specifications

1)
Валік елікатор фасад 58х250х8 з ручкою
ДК 021:2015: 44510000-8 - Знаряддя
Delivery address: 21021, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця 600-річчя, будівля 11
Required maximum delivery date : 19.09.2024 - 31.12.2024
Quantity: 4 штука

Tender documents

Tender notice
sign.p7s
Published: 23.09.2024 14:59
version from date: 23.09.2024 14:59
ID: 3e7c41f0073d4fbba458f1c612d26f90

Procurement entity

Official name ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ  
National ID / Tax Number 38635397  
Legal address 21021, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. 600-Річчя, буд. 11  

Qualification of participants

#
Participant
Price offer
Status
Documents
1
254.00
Hryvnia no VAT
Winner
23.09.2024 14:59

Contracts

Contract number
1054
Date of signing
19.09.2024
Start date
19.09.2024
Expiration Date
31.12.2024
Tender contract amount
254.00 Hryvnia no VAT