Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Announced: 20.09.2024 15:40. Last modified: 20.09.2024 15:40

Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221

Tender ID UA-2024-09-20-011138-a  
ID e703ee9abdcb4ce0b81824b4aa746ec2  
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation

Товар зберігається на складі Виконавця. За письмовою або усною заявкою Замовника, Виконавець повинен поставити товар згідно заявки протягом 2 днів з дня отримання заявки. Доставка товару на склад Замовника проводиться за рахунок коштів Виконавця (або транспортом Виконавця). Відвантаження товару здійснюється Замовником. Виконавець повинен забезпечити доставку товару за будь-яких обставин та вжити всіх заходів щодо виконання даного договору. Виконавець зобов’язаний здійснювати поставку (передачу) товару окремими партіями, згідно заявок замовника за рахунок постачальника до 30.10.2024 року. Місце поставки (передачі) товару: Україна, Житомирська обл., м. Житомир, вул. *. * інформація, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадянській безпеці та порядку. З метою посилення заходів безпеки та збереження особового складу інформацію приховано. Конкретне місце поставки буде повідомлено Постачальнику під час поставки товару. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на умовах відстрочки платежу до 15 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюються протягом 3 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Оплата за товар здійснюється Замовником по факту поставки по мірі надходження бюджетних коштів на підставі належним чином оформлених накладних Виконавця. Обов'язкова наявність документів визначених в підпункті 5.6 Проекту Договору.

Procurement entity

Official name ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3047 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ  
Expected price 145`000.00 Hryvnia (VAT included)  
Purchase procedure Price Quotation  
Procurement Category: Goods  
Announced
20.09.24
Bid apply
till 25.09.24
Remains3 days. Hurry to participate! Hurry to participate!

Terms of the payment

Title of event Goods delivery  
Description Розрахунки за поставлений товар здійснюються на умовах відстрочки платежу до 15 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюються протягом 3 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Оплата за товар здійснюється Замовником по факту поставки по мірі надходження бюджетних коштів на підставі належним чином оформлених накладних Виконавця. Обов'язкова наявність документів визначених в підпункті 5.6 Проекту Договору.  
Type of the payment Payment after delivery (made works)  
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) 100%  
Period 15 Banking days  

Procurement specifications

1)
Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221
ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Delivery address: Україна, Житомирська область, Житомир
Required maximum delivery date : 30.10.2024
Delivery information in batches: Товар зберігається на складі Виконавця. За письмовою або усною заявкою Замовника, Виконавець повинен поставити товар згідно заявки протягом 2 днів з дня отримання заявки. Доставка товару на склад Замовника проводиться за рахунок коштів Виконавця (або транспортом Виконавця). Відвантаження товару здійснюється Замовником. Виконавець повинен забезпечити доставку товару за будь-яких обставин та вжити всіх заходів щодо виконання даного договору. Виконавець зобов’язаний здійснювати поставку (передачу) товару окремими партіями, згідно заявок замовника за рахунок постачальника до 30.10.2024 року. Місце поставки (передачі) товару: Україна, Житомирська обл., м. Житомир, вул. *. * інформація, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадянській безпеці та порядку. З метою посилення заходів безпеки та збереження особового складу інформацію приховано. Конкретне місце поставки буде повідомлено Постачальнику під час поставки товару. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на умовах відстрочки платежу до 15 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюються протягом 3 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Оплата за товар здійснюється Замовником по факту поставки по мірі надходження бюджетних коштів на підставі належним чином оформлених накладних Виконавця. Обов'язкова наявність документів визначених в підпункті 5.6 Проекту Договору.
Quantity: 10000 кілограм

Tender documents

Draft contract
Проєкт Договору.docx
Published: 20.09.2024 15:39
version from date: 20.09.2024 15:39
ID: 55dc5c03002d48aab0685fc70a856a3b
Tender notice
sign.p7s
Published: 20.09.2024 15:40
version from date: 20.09.2024 15:40
ID: 23f912edd932499ba4f13728fc72871d

Description of criteria

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
The criterion refers to the subject of procurement Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТ
Information for acquaintance with the organizer of procedures Information for acquaintance of participants of procedures
Підтверджується, що
Термін збирання : пізня
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 20.09.2024
Клас : екстра
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 20.09.2024
Відповідність ДСТУ 9221 : 1
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 20.09.2024

Dates

Date of publication 20.09.2024 15:40  
Proposals start date 20.09.2024 15:40  
Proposals end date 25.09.2024 17:00  
Auction start date expected  

Procurement entity

Official name ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3047 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ  
National ID / Tax Number 08803738  
Legal address Україна