Announced: 20.09.2024 15:40. Last modified: 20.09.2024 15:40
Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221
Tender ID | UA-2024-09-20-011138-a | |
ID | e703ee9abdcb4ce0b81824b4aa746ec2 |
Expected price
145`000.00 Hryvnia
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation
Товар зберігається на складі Виконавця. За письмовою або усною заявкою Замовника, Виконавець повинен поставити товар згідно заявки протягом 2 днів з дня отримання заявки. Доставка товару на склад Замовника проводиться за рахунок коштів Виконавця (або транспортом Виконавця). Відвантаження товару здійснюється Замовником. Виконавець повинен забезпечити доставку товару за будь-яких обставин та вжити всіх заходів щодо виконання даного договору. Виконавець зобов’язаний здійснювати поставку (передачу) товару окремими партіями, згідно заявок замовника за рахунок постачальника до 30.10.2024 року. Місце поставки (передачі) товару: Україна, Житомирська обл., м. Житомир, вул. *. * інформація, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадянській безпеці та порядку. З метою посилення заходів безпеки та збереження особового складу інформацію приховано. Конкретне місце поставки буде повідомлено Постачальнику під час поставки товару. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на умовах відстрочки платежу до 15 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюються протягом 3 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Оплата за товар здійснюється Замовником по факту поставки по мірі надходження бюджетних коштів на підставі належним чином оформлених накладних Виконавця. Обов'язкова наявність документів визначених в підпункті 5.6 Проекту Договору.
Procurement entity
Official name | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3047 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ | |
Expected price | 145`000.00 Hryvnia (VAT included) | |
Purchase procedure | Price Quotation | |
Procurement Category: | Goods |
Announced
20.09.24
Bid apply
till 25.09.24
Remains3 days. Hurry to participate! Hurry to participate!
Terms of the payment
Title of event | Goods delivery | |
Description | Розрахунки за поставлений товар здійснюються на умовах відстрочки платежу до 15 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюються протягом 3 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Оплата за товар здійснюється Замовником по факту поставки по мірі надходження бюджетних коштів на підставі належним чином оформлених накладних Виконавця. Обов'язкова наявність документів визначених в підпункті 5.6 Проекту Договору. | |
Type of the payment | Payment after delivery (made works) | |
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) | 100% | |
Period | 15 Banking days |
Procurement specifications
1) |
Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221
ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Delivery address: Україна, Житомирська область, Житомир
Required maximum delivery date
: 30.10.2024
Delivery information in batches: Товар зберігається на складі Виконавця. За письмовою або усною заявкою Замовника, Виконавець повинен поставити товар згідно заявки протягом 2 днів з дня отримання заявки. Доставка товару на склад Замовника проводиться за рахунок коштів Виконавця (або транспортом Виконавця). Відвантаження товару здійснюється Замовником. Виконавець повинен забезпечити доставку товару за будь-яких обставин та вжити всіх заходів щодо виконання даного договору. Виконавець зобов’язаний здійснювати поставку (передачу) товару окремими партіями, згідно заявок замовника за рахунок постачальника до 30.10.2024 року. Місце поставки (передачі) товару: Україна, Житомирська обл., м. Житомир, вул. *. * інформація, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадянській безпеці та порядку. З метою посилення заходів безпеки та збереження особового складу інформацію приховано. Конкретне місце поставки буде повідомлено Постачальнику під час поставки товару. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на умовах відстрочки платежу до 15 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюються протягом 3 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Оплата за товар здійснюється Замовником по факту поставки по мірі надходження бюджетних коштів на підставі належним чином оформлених накладних Виконавця.
Обов'язкова наявність документів визначених в підпункті 5.6 Проекту Договору.
|
Quantity: 10000 кілограм
|
Tender documents
Draft contract
Проєкт Договору.docx
|
Published: 20.09.2024 15:39
version from date: 20.09.2024 15:39
ID: 55dc5c03002d48aab0685fc70a856a3b
|
|
Tender notice
sign.p7s
|
Published: 20.09.2024 15:40
version from date: 20.09.2024 15:40
ID: 23f912edd932499ba4f13728fc72871d
|
Description of criteria
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
References to legislation
Підтверджується, що
Термін збирання : пізня
Клас : екстра
Відповідність ДСТУ 9221 : 1
|
Dates
Date of publication | 20.09.2024 15:40 | |
Proposals start date | 20.09.2024 15:40 | |
Proposals end date | 25.09.2024 17:00 | |
Auction start date | expected |
Procurement entity
Official name | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3047 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ |
National ID / Tax Number | 08803738 |
Legal address | Україна |