Announced: 20.09.2024 15:17. Last modified: 20.09.2024 15:17
Лимони свіжі, діаметр плоду не менше 4 см, вищого сорту,Перець солодкий свіжий, подовженої форми, ДСТУ 2659,Огірки свіжі, польові, середньоплідні (до 25см), ДСТУ 3247,Помідори (томати) свіжі, польові, округлі, ДСТУ 3246,Капуста червоноголова свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 4154,Баклажани сортів подовженої форми, довжина плоду не менше 10 см, ДСТУ 2660,Кабачки свіжі, вищого товарного сорту, довжина 7-16 см
Tender ID | UA-2024-09-20-010362-a | |
ID | 63e92b928317451ca93f240388227c6f |
Expected price
83`150.00 Hryvnia
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation
Товар зберігається на складі Виконавця. За письмовою або усною заявкою Замовника, Виконавець повинен поставити товар згідно заявки протягом 2 днів з дня отримання заявки. Доставка товару на склад Замовника проводиться за рахунок коштів Виконавця (або транспортом Виконавця). Відвантаження товару здійснюється Замовником. Виконавець повинен забезпечити доставку товару за будь-яких обставин та вжити всіх заходів щодо виконання даного договору. Виконавець зобов’язаний здійснювати поставку (передачу) товару окремими партіями, згідно заявок замовника за рахунок постачальника до 31.12.2024 року. Місце поставки (передачі) товару: Україна, Житомирська обл., м. Житомир, вул. *. * інформація, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадянській безпеці та порядку. З метою посилення заходів безпеки та збереження особового складу інформацію приховано. Конкретне місце поставки буде повідомлено Постачальнику під час поставки товару. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на умовах відстрочки платежу до 15 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюються протягом 3 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Оплата за товар здійснюється Замовником по факту поставки по мірі надходження бюджетних коштів на підставі належним чином оформлених накладних Виконавця. Обов'язкова наявність документів визначених в підпункті 5.6 Проекту Договору.
Procurement entity
Official name | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3047 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ | |
Expected price | 83`150.00 Hryvnia (VAT included) | |
Purchase procedure | Price Quotation | |
Procurement Category: | Goods |
Announced
20.09.24
Bid apply
till 25.09.24
Remains2 days. Hurry to participate! Hurry to participate!
Terms of the payment
Title of event | Goods delivery | |
Description | Розрахунки за поставлений товар здійснюються на умовах відстрочки платежу до 15 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюються протягом 3 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Оплата за товар здійснюється Замовником по факту поставки по мірі надходження бюджетних коштів на підставі належним чином оформлених накладних Виконавця. | |
Type of the payment | Payment after delivery (made works) | |
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) | 100% | |
Period | 15 Banking days |
Procurement specifications
1) |
Лимони свіжі, діаметр плоду не менше 4 см, вищого сорту
ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Delivery address: Україна, Житомирська область, Житомир
Required maximum delivery date
: 31.12.2024
Delivery information in batches: Товар зберігається на складі Виконавця. За письмовою або усною заявкою Замовника, Виконавець повинен поставити товар згідно заявки протягом 2 днів з дня отримання заявки. Доставка товару на склад Замовника проводиться за рахунок коштів Виконавця (або транспортом Виконавця). Відвантаження товару здійснюється Замовником. Виконавець повинен забезпечити доставку товару за будь-яких обставин та вжити всіх заходів щодо виконання даного договору. Виконавець зобов’язаний здійснювати поставку (передачу) товару окремими партіями, згідно заявок замовника за рахунок постачальника до 31.12.2024 року. Місце поставки (передачі) товару: Україна, Житомирська обл., м. Житомир, вул. *. * інформація, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадянській безпеці та порядку. З метою посилення заходів безпеки та збереження особового складу інформацію приховано. Конкретне місце поставки буде повідомлено Постачальнику під час поставки товару. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на умовах відстрочки платежу до 15 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюються протягом 3 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Оплата за товар здійснюється Замовником по факту поставки по мірі надходження бюджетних коштів на підставі належним чином оформлених накладних Виконавця.
Обов'язкова наявність документів визначених в підпункті 5.6 Проекту Договору.
|
Quantity: 100 кілограм
|
2) |
Перець солодкий свіжий, подовженої форми, ДСТУ 2659
ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Delivery address: Україна, Житомирська область, Житомир
Required maximum delivery date
: 31.12.2024
Delivery information in batches: Товар зберігається на складі Виконавця. За письмовою або усною заявкою Замовника, Виконавець повинен поставити товар згідно заявки протягом 2 днів з дня отримання заявки. Доставка товару на склад Замовника проводиться за рахунок коштів Виконавця (або транспортом Виконавця). Відвантаження товару здійснюється Замовником. Виконавець повинен забезпечити доставку товару за будь-яких обставин та вжити всіх заходів щодо виконання даного договору. Виконавець зобов’язаний здійснювати поставку (передачу) товару окремими партіями, згідно заявок замовника за рахунок постачальника до 31.12.2024 року. Місце поставки (передачі) товару: Україна, Житомирська обл., м. Житомир, вул. *. * інформація, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадянській безпеці та порядку. З метою посилення заходів безпеки та збереження особового складу інформацію приховано. Конкретне місце поставки буде повідомлено Постачальнику під час поставки товару. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на умовах відстрочки платежу до 15 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюються протягом 3 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Оплата за товар здійснюється Замовником по факту поставки по мірі надходження бюджетних коштів на підставі належним чином оформлених накладних Виконавця.
Обов'язкова наявність документів визначених в підпункті 5.6 Проекту Договору.
|
Quantity: 300 кілограм
|
3) |
Огірки свіжі, польові, середньоплідні (до 25см), ДСТУ 3247
ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Delivery address: Україна, Житомирська область, Житомир
Required maximum delivery date
: 31.12.2024
Delivery information in batches: Товар зберігається на складі Виконавця. За письмовою або усною заявкою Замовника, Виконавець повинен поставити товар згідно заявки протягом 2 днів з дня отримання заявки. Доставка товару на склад Замовника проводиться за рахунок коштів Виконавця (або транспортом Виконавця). Відвантаження товару здійснюється Замовником. Виконавець повинен забезпечити доставку товару за будь-яких обставин та вжити всіх заходів щодо виконання даного договору. Виконавець зобов’язаний здійснювати поставку (передачу) товару окремими партіями, згідно заявок замовника за рахунок постачальника до 31.12.2024 року. Місце поставки (передачі) товару: Україна, Житомирська обл., м. Житомир, вул. *. * інформація, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадянській безпеці та порядку. З метою посилення заходів безпеки та збереження особового складу інформацію приховано. Конкретне місце поставки буде повідомлено Постачальнику під час поставки товару. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на умовах відстрочки платежу до 15 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюються протягом 3 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Оплата за товар здійснюється Замовником по факту поставки по мірі надходження бюджетних коштів на підставі належним чином оформлених накладних Виконавця.
Обов'язкова наявність документів визначених в підпункті 5.6 Проекту Договору.
|
Quantity: 700 кілограм
|
4) |
Помідори (томати) свіжі, польові, округлі, ДСТУ 3246
ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Delivery address: Україна, Житомирська область, Житомир
Required maximum delivery date
: 31.12.2024
Delivery information in batches: Товар зберігається на складі Виконавця. За письмовою або усною заявкою Замовника, Виконавець повинен поставити товар згідно заявки протягом 2 днів з дня отримання заявки. Доставка товару на склад Замовника проводиться за рахунок коштів Виконавця (або транспортом Виконавця). Відвантаження товару здійснюється Замовником. Виконавець повинен забезпечити доставку товару за будь-яких обставин та вжити всіх заходів щодо виконання даного договору. Виконавець зобов’язаний здійснювати поставку (передачу) товару окремими партіями, згідно заявок замовника за рахунок постачальника до 31.12.2024 року. Місце поставки (передачі) товару: Україна, Житомирська обл., м. Житомир, вул. *. * інформація, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадянській безпеці та порядку. З метою посилення заходів безпеки та збереження особового складу інформацію приховано. Конкретне місце поставки буде повідомлено Постачальнику під час поставки товару. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на умовах відстрочки платежу до 15 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюються протягом 3 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Оплата за товар здійснюється Замовником по факту поставки по мірі надходження бюджетних коштів на підставі належним чином оформлених накладних Виконавця.
Обов'язкова наявність документів визначених в підпункті 5.6 Проекту Договору.
|
Quantity: 700 кілограм
|
5) |
Капуста червоноголова свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 4154
ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Delivery address: Україна, Житомирська область, Житомир
Required maximum delivery date
: 31.12.2024
Delivery information in batches: Товар зберігається на складі Виконавця. За письмовою або усною заявкою Замовника, Виконавець повинен поставити товар згідно заявки протягом 2 днів з дня отримання заявки. Доставка товару на склад Замовника проводиться за рахунок коштів Виконавця (або транспортом Виконавця). Відвантаження товару здійснюється Замовником. Виконавець повинен забезпечити доставку товару за будь-яких обставин та вжити всіх заходів щодо виконання даного договору. Виконавець зобов’язаний здійснювати поставку (передачу) товару окремими партіями, згідно заявок замовника за рахунок постачальника до 31.12.2024 року. Місце поставки (передачі) товару: Україна, Житомирська обл., м. Житомир, вул. *. * інформація, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадянській безпеці та порядку. З метою посилення заходів безпеки та збереження особового складу інформацію приховано. Конкретне місце поставки буде повідомлено Постачальнику під час поставки товару. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на умовах відстрочки платежу до 15 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюються протягом 3 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Оплата за товар здійснюється Замовником по факту поставки по мірі надходження бюджетних коштів на підставі належним чином оформлених накладних Виконавця.
Обов'язкова наявність документів визначених в підпункті 5.6 Проекту Договору.
|
Quantity: 100 кілограм
|
6) |
Баклажани сортів подовженої форми, довжина плоду не менше 10 см, ДСТУ 2660
ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Delivery address: Україна, Житомирська область, Житомир
Required maximum delivery date
: 31.12.2024
Delivery information in batches: Товар зберігається на складі Виконавця. За письмовою або усною заявкою Замовника, Виконавець повинен поставити товар згідно заявки протягом 2 днів з дня отримання заявки. Доставка товару на склад Замовника проводиться за рахунок коштів Виконавця (або транспортом Виконавця). Відвантаження товару здійснюється Замовником. Виконавець повинен забезпечити доставку товару за будь-яких обставин та вжити всіх заходів щодо виконання даного договору. Виконавець зобов’язаний здійснювати поставку (передачу) товару окремими партіями, згідно заявок замовника за рахунок постачальника до 31.12.2024 року. Місце поставки (передачі) товару: Україна, Житомирська обл., м. Житомир, вул. *. * інформація, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадянській безпеці та порядку. З метою посилення заходів безпеки та збереження особового складу інформацію приховано. Конкретне місце поставки буде повідомлено Постачальнику під час поставки товару. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на умовах відстрочки платежу до 15 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюються протягом 3 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Оплата за товар здійснюється Замовником по факту поставки по мірі надходження бюджетних коштів на підставі належним чином оформлених накладних Виконавця.
Обов'язкова наявність документів визначених в підпункті 5.6 Проекту Договору.
|
Quantity: 150 кілограм
|
7) |
Кабачки свіжі, вищого товарного сорту, довжина 7-16 см
ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Delivery address: Україна, Житомирська область, Житомир
Required maximum delivery date
: 31.12.2024
Delivery information in batches: Товар зберігається на складі Виконавця. За письмовою або усною заявкою Замовника, Виконавець повинен поставити товар згідно заявки протягом 2 днів з дня отримання заявки. Доставка товару на склад Замовника проводиться за рахунок коштів Виконавця (або транспортом Виконавця). Відвантаження товару здійснюється Замовником. Виконавець повинен забезпечити доставку товару за будь-яких обставин та вжити всіх заходів щодо виконання даного договору. Виконавець зобов’язаний здійснювати поставку (передачу) товару окремими партіями, згідно заявок замовника за рахунок постачальника до 31.12.2024 року. Місце поставки (передачі) товару: Україна, Житомирська обл., м. Житомир, вул. *. * інформація, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадянській безпеці та порядку. З метою посилення заходів безпеки та збереження особового складу інформацію приховано. Конкретне місце поставки буде повідомлено Постачальнику під час поставки товару. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на умовах відстрочки платежу до 15 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюються протягом 3 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Оплата за товар здійснюється Замовником по факту поставки по мірі надходження бюджетних коштів на підставі належним чином оформлених накладних Виконавця.
Обов'язкова наявність документів визначених в підпункті 5.6 Проекту Договору.
|
Quantity: 150 кілограм
|
Tender documents
Draft contract
Проєкт Договору.docx
|
Published: 20.09.2024 15:14
version from date: 20.09.2024 15:14
ID: e9ea213ee68a46f489d4b3087c79156a
|
|
Tender notice
sign.p7s
|
Published: 20.09.2024 15:17
version from date: 20.09.2024 15:17
ID: d14af6e395834c968929396365b0df8f
|
Description of criteria
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
References to legislation
Підтверджується, що
Відсутність мерзлих та підморожених плодів : 1
Колір (на момент реалізації) : від світло-зеленого до жовтого
Діаметр плоду : не менше 4 см
Сорт : вищий
Характеристики не суперечать ДСТУ ЕЭК ООН FFV-14:2007 : 1
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
References to legislation
Підтверджується, що
Сорт : подовженої форми
Розмір плоду : довжина не менше 6 см
Відповідність ДСТУ 2659 : 1
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
References to legislation
Підтверджується, що
Тип вирощування : польові
Розмір плоду : середньоплідні (до 25 см)
Діаметр плоду : не більше 5,5 см
Відповідність ДСТУ 3247 : 1
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
References to legislation
Підтверджується, що
Тип вирощування : польові
Вид плоду : округлі
Діаметр плоду : не менше 4 см
Відповідність ДСТУ 3246 : 1
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
References to legislation
Підтверджується, що
Товарний сорт : перший
Відповідність ДСТУ 4154 : 1
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
References to legislation
Підтверджується, що
Вид сорту : подовженої форми
Розмір плоду : довжина не менше 10 см
Відповідність ДСТУ 2660 : 1
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
References to legislation
Підтверджується, що
Товарний сорт : вищий
Довжина плоду (без плодоніжки) : 7-16 см
|
Dates
Date of publication | 20.09.2024 15:17 | |
Proposals start date | 20.09.2024 15:17 | |
Proposals end date | 25.09.2024 10:00 | |
Auction start date | expected |
Procurement entity
Official name | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3047 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ |
National ID / Tax Number | 08803738 |
Legal address | Україна |