Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Announced: 20.09.2024 15:16. Last modified: 20.09.2024 15:16

Шини для вантажних автомобілів та автобусів

Tender ID UA-2024-09-20-010360-a  
ID 3458148c3de34990bc529b258e33f2f3  
Plan ID UA-P-2024-09-20-012868-a  
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation

ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP (відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року). У випадку наявності розбіжностей між умовами цього Договору та Правилами «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року, умови цього Договору матимуть перевагу. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Партією ТОВАРУ вважається обсяг одиниць ТОВАРУ, визначений ПОКУПЦЕМ у рознарядці, якщо інше не вказано в самій рознарядці. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. Місце поставки ТОВАРУ: Україна, Одеська обл., м. Одеса (згідно рознарядки ПОКУПЦЯ). Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування ПОКУПЦЕМ грошових коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому- передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору.

Procurement entity

Official name Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця»  
Expected price 118`800.00 Hryvnia (no VAT)  
Purchase procedure Price Quotation  
Procurement Category: Goods  
Announced
20.09.24
Bid apply
till 27.09.24
Remains4 days. Hurry to participate! Hurry to participate!

Terms of the payment

Title of event Goods delivery  
Type of the payment Payment after delivery (made works)  
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) 100%  
Period 15 ?:tender milestones item duration type calendar  

Procurement specifications

1)
Шини для вантажних автомобілів та автобусів
ДК 021:2015: 34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Delivery address: Україна, Одеська область, Одеса, Поставка товару здійснюється відповідно рознарядки Покупця
Required maximum delivery date : 31.12.2024
Delivery information in batches: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP (відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року). У випадку наявності розбіжностей між умовами цього Договору та Правилами «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року, умови цього Договору матимуть перевагу. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Партією ТОВАРУ вважається обсяг одиниць ТОВАРУ, визначений ПОКУПЦЕМ у рознарядці, якщо інше не вказано в самій рознарядці. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. Місце поставки ТОВАРУ: Україна, Одеська обл., м. Одеса (згідно рознарядки ПОКУПЦЯ). Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування ПОКУПЦЕМ грошових коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому- передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору.
Quantity: 12 штука

Tender documents

Draft contract
Проєкт договору прозоро маркет_Шини.docx
Published: 20.09.2024 15:14
version from date: 20.09.2024 15:14
ID: efee5da38f424e65b8e047bc501f535b
Tender notice
sign.p7s
Published: 20.09.2024 15:15
version from date: 20.09.2024 15:15
ID: 4495d7f12f0d4dcb9997dbfb3a0436e6

Description of criteria

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
The criterion refers to the subject of procurement Шини для вантажних автомобілів та автобу
Information for acquaintance with the organizer of procedures Information for acquaintance of participants of procedures
Підтверджується, що
Тип : R-радіальна
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 20.09.2024
Сезонність : всесезонна
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 20.09.2024
Ширина профілю, дюйм/мм Expected value: 12
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 20.09.2024
Діаметр Expected value: 20 дюйм
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 20.09.2024

Dates

Date of publication 20.09.2024 15:16  
Proposals start date 20.09.2024 15:16  
Proposals end date 27.09.2024 11:00  
Auction start date expected  

Procurement entity

Official name Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця»  
National ID / Tax Number 41149437  
Legal address 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Гетьмана Павла Скоропадського, 61