Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Announced: 19.09.2024 18:10. Last modified: 19.09.2024 18:10

Офісне канцелярське приладдя -

Tender ID UA-2024-09-19-014296-a  
ID 0b4d2657fb1a4ef6b31df3ec8f268e44  
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation

1. Якість Товару, що поставляється, маркування, тара (упаковка) повинні відповідати встановленим в Україні стандартам, технічним умовам щодо товарів такого роду, та вимогам, що зазвичай ставляться на ринку до аналогічних товарів та вимогам Покупця. 2. Покупець має право відмовитись від прийняття товару неналежної якості. Якщо товар виявиться неякісним, Учасник зобов’язується за свій рахунок усунути недоліки або замінити неякісний товар на товар належної та відповідної якості. 3. Товар повинен мати відповідне пакування, яке забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування та зберігання. 4. Завантажувальні та розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок Учасника, його транспортом чи транспортом перевізника за рахунок Учасника. Товар має бути доставлений та розвантажений за адресою та місцем, вказаними Замовником.

Procurement entity

Official name ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ  
Expected price 90`320.00 Hryvnia (VAT included)  
Purchase procedure Price Quotation  
Announced
19.09.24
Bid apply
till 24.09.24
Remains4 days. Hurry to participate! Hurry to participate!