Announced: 07.09.2024 14:57. Last modified: 26.09.2024 16:28
Електрична енергія -
Tender ID | UA-2024-09-07-000413-a | |
ID | 0ec9404dce9e472cae836cca0c92c134 |
The total budget for procurement
3`500`000.00 Hryvnia
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation
Procurement entity
Official name | REGIONAL MUNICIPAL NON-COMMERCIAL ENTERPRISE "Chernivtsi Emergency Medical Hospital" | |
The total budget for procurement | 3`500`000.00 Hryvnia (VAT included) | |
Providing tender offer (e-warranty) | 100`000.00 Hryvnia | |
Purchase procedure | ?:tender method open_aboveThreshold | |
Method of evaluation of tender offers of participants | Evaluation of bids of bidders on the lowest bid |
Announced
07.09.24
Clarification
till 13.09.24
Complaint period
till 13.09.24
Bid apply
till 16.09.24
Auction
16.09.24
Qualification
from 16.09.24
Offers considered
from 17.09.24
Completed
26.09.24
09.09.2024, 15:38
Дискримінаційна вимога з тендерній документації
A question concerning purchase subject
Шановний Замовнику! В додатку 3 до Тендерної документації Замовника встановлена вимога надання учасником інформаційного листа виданого НКРЕКП про відсутність факту накладення штрафів за недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії та за порушення Ліцензійних умов з постачання електричної енергії споживачу.
Зазначаємо, що ми, як Учасник даної закупівлі, не маємо штрафів за порушення законодавства про ринок електричної енергії, але довідки про цей факт теж не маємо, оскільки обов’язкової наявності такої довідки в учасника ринку електричної енергії законодавством не передбачено. А отримання довідки саме протягом строків для подання пропозиції є нереальним.
Встановлення такої вимоги Замовником може свідчити про надання переваги конкретному учаснику, що завчасно зміг отримати відповідний документ, тобто є дискримінаційною.
Крім того, ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Так, на офіційному сайті НКРЕКП в розділі реєстр рішень НКРЕКП за посиланням https://www.nerc.gov.ua/npasearch?&category=4&tags=postanovi оприлюднюються постанови НКРЕКП, в тому числі і про накладення штрафів на суб’єктів господарювання, з якими Замовник може безперешкодно ознайомитися.
Враховуючи це, Замовник не повинен вимагати надання вищезазначеної інформації, оскільки вона є відкритою, публічною та може бути перевірена Замовником.
Слід відмітити, що вимога про надання учасником інформаційного листа виданого НКРЕКП про відсутність факту накладення штрафів за недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії та за порушення Ліцензійних умов з постачання електричної енергії споживачу неодноразово визнавалася Антимонопольним комітетом України дискримінаційною та такою, що порушує права та законні інтереси Учасників, пов'язані з їх участю у процедурі закупівлі (наприклад, рішення від 02.04.2024 №5922 в закупівлі № UA-2024-03-19-008889-a, рішення від 04.04.2024 № 6067 в закупівлі UA-2024-03-14-006158-a)
Виходячи із вищенаведеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення вимоги про надання учасником інформаційного листа виданого НКРЕКП про відсутність факту накладення штрафів за недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії та за порушення Ліцензійних умов з постачання електричної енергії споживачу
Зазначаємо, що ми, як Учасник даної закупівлі, не маємо штрафів за порушення законодавства про ринок електричної енергії, але довідки про цей факт теж не маємо, оскільки обов’язкової наявності такої довідки в учасника ринку електричної енергії законодавством не передбачено. А отримання довідки саме протягом строків для подання пропозиції є нереальним.
Встановлення такої вимоги Замовником може свідчити про надання переваги конкретному учаснику, що завчасно зміг отримати відповідний документ, тобто є дискримінаційною.
Крім того, ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Так, на офіційному сайті НКРЕКП в розділі реєстр рішень НКРЕКП за посиланням https://www.nerc.gov.ua/npasearch?&category=4&tags=postanovi оприлюднюються постанови НКРЕКП, в тому числі і про накладення штрафів на суб’єктів господарювання, з якими Замовник може безперешкодно ознайомитися.
Враховуючи це, Замовник не повинен вимагати надання вищезазначеної інформації, оскільки вона є відкритою, публічною та може бути перевірена Замовником.
Слід відмітити, що вимога про надання учасником інформаційного листа виданого НКРЕКП про відсутність факту накладення штрафів за недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії та за порушення Ліцензійних умов з постачання електричної енергії споживачу неодноразово визнавалася Антимонопольним комітетом України дискримінаційною та такою, що порушує права та законні інтереси Учасників, пов'язані з їх участю у процедурі закупівлі (наприклад, рішення від 02.04.2024 №5922 в закупівлі № UA-2024-03-19-008889-a, рішення від 04.04.2024 № 6067 в закупівлі UA-2024-03-14-006158-a)
Виходячи із вищенаведеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення вимоги про надання учасником інформаційного листа виданого НКРЕКП про відсутність факту накладення штрафів за недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії та за порушення Ліцензійних умов з постачання електричної енергії споживачу
Customer answer (Reply registered11.09.2024, 16:51)
зміни внесено
09.09.2024, 17:33
Проект договору
A question concerning purchase subject
Згідно проекту договору вказано: "5.15. Порядок розрахунку за останній місяць постачання у 2022 році за Договором: Постачальник надає Споживачу акт приймання–передачі електричної енергії за фактично спожиту електричну енергію за останній місяць постачання у 2022 році у строки встановлені бюджетним кодексом України , але не пізніше останнього робочого дня місяця." Вказаний рік є неактуальним, просимо внести зміни.
Customer answer (Reply registered11.09.2024, 16:51)
зміни внесено
10.09.2024, 09:53
Підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів
A question concerning purchase subject
Шановний Замовнику! В додатку 3 до Тендерної документації Замовника зазначено, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів Учасник має надати, зокрема, копії платіжних доручень (інструкцій), завірені банківською установою, що свідчить про оплату за наданими в тендерній пропозиції аналогічними договорами в повному обсязі.
Дані документи підтверджують платоспроможність споживачів та їх здатність виконувати зобов’язання за договорами.
Факт належного виконання постачальником договору підтверджує узгоджений сторонами акт прийому передачі електричної енергії.
Надайте, будь ласка, роз’яснення, яким чином платіжні доручення (інструкції) підтверджують досвід саме постачальника, та як впливають на здатність постачальника вчасно та якісно виконувати свої зобов’язання за договорами про постачання електричної енергії споживачу.
А також вимагаємо виключити дану вимогу із тендерної документації.
Дані документи підтверджують платоспроможність споживачів та їх здатність виконувати зобов’язання за договорами.
Факт належного виконання постачальником договору підтверджує узгоджений сторонами акт прийому передачі електричної енергії.
Надайте, будь ласка, роз’яснення, яким чином платіжні доручення (інструкції) підтверджують досвід саме постачальника, та як впливають на здатність постачальника вчасно та якісно виконувати свої зобов’язання за договорами про постачання електричної енергії споживачу.
А також вимагаємо виключити дану вимогу із тендерної документації.
Customer answer (Reply registered11.09.2024, 16:56)
Шановний Учасник, виконання договору означає поставка товару та його оплата. Поставка товару підтверджується актами прийому передачі або накладними, підтвердженням оплати є факт перерахування коштів який оформляється платіжним дорученням (інструкцією) що може підтвердити лише банківські установи в яких обслуговуються сторони за аналогічним договором.
10.09.2024, 10:03
Внесення змін до тендерної документації
A question concerning purchase subject
Шановний Замовнику! В додатку 3 до Тендерної документації Замовника встановлена вимога надання учасниками нотаріально завіреної копії статуту або іншого установчого документу.
Даною вимогою Замовник обмежує учасників в праві надати оригінал статуту, а також покладає на учасників додаткове фінансове навантаження у вигляді оплати послуг нотаріуса, чим свідомо зменшую кількість учасників закупівлі. Перевірити справжність статуту Замовник може за кодом, наданим Учасником в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на офіційному сайті Міністерства юстиції України за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search.
Таким чином, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та викласти вимогу щодо надання статуту в наступній редакції: « Оригінал або нотаріально завірену копію статуту, а також код для перевірки справжності статуту в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».
Даною вимогою Замовник обмежує учасників в праві надати оригінал статуту, а також покладає на учасників додаткове фінансове навантаження у вигляді оплати послуг нотаріуса, чим свідомо зменшую кількість учасників закупівлі. Перевірити справжність статуту Замовник може за кодом, наданим Учасником в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на офіційному сайті Міністерства юстиції України за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search.
Таким чином, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та викласти вимогу щодо надання статуту в наступній редакції: « Оригінал або нотаріально завірену копію статуту, а також код для перевірки справжності статуту в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».
Customer answer (Reply registered11.09.2024, 16:59)
Оригінальність статуту може підтвердити нотаріус згідно своїх повноважень, обмеження щодо неможливості завірити нотаріальну копію установчого документу в Україні відсутні. Вважаємо дану вимогу правомірною та такою що не дискримінує Учасників.