Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
The contract is published 23.09.2024 14:03. Date of last changes: 23.09.2024 15:04

закупівля офісних меблів -

Contract ID UA-2024-09-23-006277-a-b1  
ID eff187b0d58843d5848fd2e5a732efcf  
The amount of the contract
9`940.00 Hryvnia

Сontract identification

The amount of the contract 9`940.00 Hryvnia (no VAT)  
Contract number 10  
Date of signing 23.09.2024  
Start date 23.09.2024  
Expiration Date 31.12.2024  
Published
23.09.24
Signed
The contract signed by all parties, and is acting legally
Finished

Nomenclature contract

1)
закупівля офісних меблів
ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Delivery address: 77170, Україна, Івано-Франківська область, село Тустань, проспект Незалежності, 1
Required maximum delivery date : 23.09.2024 - 31.12.2024
A price per unit: 9940 Hryvnia
Quantity: 1 штука

Procurement entity

Official name Відділ "Центр надання адміністративних послуг" Дубовецької сільської ради  
National ID / Tax Number 44297218  
Legal address 77170, Україна, Івано-Франківська область, Тустань, проспект Незалежності 1  
Purchase procedure Purchase without the use of an electronic system  

Information about supplier

Name of Entity ФОП Кирильчук В.М.  
National ID 2587907890  
Legal address 77111, Україна, Івано-Франківська область, м.Бурштин, вул.В.Стуса 9/7