Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Місцезнаходження Замовника: 45601, Україна , Волинська обл., с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100. Категорія Замовника: Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об'єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: тендерна пропозиція та усі документи, що подаються у її складі, повинні бути складені (оформлені) українською мовою з урахуванням вимог тендерної документації. Документи, виконані іншою мовою, ніж українською, а також копії таких документів можуть подаватися учасником у складі тендерної пропозиції тією мовою, якою вони були видані (створені, виконані, оформлені), та повинні обов’язково супроводжуватися перекладом на українську мову.

Реквізити договору

Сума договору 1`598`500.00 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 1`332`083.33 Гривня  
Сума оплати за договором 1`598`500.00 Гривня (з ПДВ)  
Сума оплати за договором без ПДВ 1`332`083.33 Гривня  
Номер договору 45-45  
Дата підписання 10.08.2021  
Дата початку дії 10.08.2021  
Дата завершення дії 31.12.2022  
Опубліковано
11.08.21
Договір підписано
Договір виконано
Договір був підписаний та виконаний сторонами в повному обсязі

Номенклатура договору

1)
Реконструкція головного корпусу лікарні (добудова приймального боксу для автомобілів екстреної допомоги) в с. Липини на вул. Теремнівська, 100 Луцького району Волинської області ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ( код за ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
Класифікація за ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45601, Україна, Волинська область, с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.08.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 роботи

Документи договору/змін

Додатки до контракту
Додаток 1 до договору підряду.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.08.2021 09:13
ID: e266cee279c241449902bcd939085981
Підписаний контракт
Договір підряду 45-45.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.08.2021 09:13
ID: 983ba59e36ef41e0957f97554b8b87bc
Додатки до контракту
Договірна ціна +локальні кошториси.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.08.2021 09:13
ID: 6ef52c3fe9db49a9ae90f9aee54f2997
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.08.2021 09:16
ID: b2ce4a6f58a249d7aa9ff5ee84aceca5
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.08.2021 09:16
ID: b2ce4a6f58a249d7aa9ff5ee84aceca5
Додатки до контракту
повідомлення додугода 1 про внесення змін до договору.docx Додано в зміні №1 від 10.08.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.08.2021 09:29
ID: 6bf97eb5fecd4da689b7aebf7d75fd44
Додатки до контракту
Додаткова угода.pdf Додано в зміні №1 від 10.08.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.08.2021 09:29
ID: 9beb3fe2e5df4f50ae2be2edea71d705
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №1 від 10.08.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.08.2021 09:30
ID: cd17800c9ffd42dd9e53b3e2d926de94
Нетипізований документ
Повідомлення 2 про внесення змін до договору.pdf Додано в зміні №2 від 26.10.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.10.2021 13:57
ID: ae21fc2d6c7641f2a3986bda0a16acd9
Додатки до контракту
Додугода 2 реконструкція.pdf Додано в зміні №2 від 26.10.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.10.2021 13:57
ID: 2893d3e5a0854a07adea2758b22b11bf
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №2 від 26.10.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.10.2021 13:57
ID: 94ca8720d1aa4297ab15f0b94e433604
Додатки до контракту
Додаткова угода 3 продовження терміну дії договору та строків виконання робіт.pdf Додано в зміні №3 від 30.12.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.12.2021 13:36
ID: d53d1848589d4c918aaad6ec1c2e50b8
Нетипізований документ
повідомлення додугода 3 про внесення змін до договору.pdf Додано в зміні №3 від 30.12.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.12.2021 13:36
ID: aa1c4f418cc04d07a08284359b7622e9
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №3 від 30.12.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.12.2021 13:37
ID: cdfdcba99f2c43fba4aa3815debcf4a0

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 10.08.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ в особі директора Коновала Сергія Михайловича, що діє на підставі Статуту, затвердженого рішенням Підгайцівської сільської ради Луцького району Волинської області № 21/2 від 06.11.2020 р. (надалі - Замовник), з однієї сторони,та Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА-БУД ЗАХІД», (надалі–Підрядник),в особі директора СиниціСергія Валентиновича,який діє на підставі Статуту,з другої сторони (надалі разом – Сторони, а кожна окремо Сторона), керуючись Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві,затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 року № 668 (надалі – Загальні умови), на виконання п.4. ч.5. ст.41 Закону України Про публічні закупівлі, для продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг, в зв’язку з розглядом скарги за предметом закупівлі Реконструкція головного корпусу лікарні (добудова приймального боксу для автомобілів екстреної допомоги) в с. Липини на вул. Теремнівська, 100 Луцького району Волинської області ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ( код за ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) номер скарги: UA-2021-05-10-000260-a.a1у, що спричинило перебіг строків, установлених частинами десятою та дванадцятою статті 29, частиною шостою статті 33, частиною сьомою статті 40 Закону, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, уклали дану Додаткову угода №1 до Договору підряду № ____ від __________2021 року (далі – Договір) про нижченаведене: 1. Внести зміни до п. 2.1. Договору та викласти його у наступній редакції: 2.1 «Підрядник розпочне виконання Робіт протягом трьох днів з дня передачі йому Замовником проектної і дозвільної документації та фронту робіт, що підлягає оформленню відповідним двостороннім Актом, і завершить виконання Робіт не пізніше 30 жовтня 2021 року за умови належного їх фінансування Замовником». 2.Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3.Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 4. Ця додаткова угода вступає в силу з моменту підписання сторонами, вважається невід’ємною частиною Договору та діє впродовж дії Договору.  
Дата публікації змін 11.08.2021 09:30  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №2 від 26.10.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін Більш детально викладено в скан-копії додаткової угоди  
Дата публікації змін 27.10.2021 13:57  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №3 від 30.12.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Більш детально викладено в скан-копії додаткової угоди.  
Дата публікації змін 30.12.2021 13:37  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 01983134  
Юридична адреса 45601, Україна, Волинська область, с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100  
Процедура закупівлі Відкриті торги  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД"  
Код ЄДРПОУ 40819378  
Юридична адреса 45025, Україна, Волинська область, 45025, Волинська обл., місто Луцьк, ВУЛИЦЯ ФРАНКА, будинок 44