Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договір опубліковано 21.01.2025 16:05. Дата останніх змін: 01.05.2025 14:12

Фарш з яловичини, охолоджений, ДСТУ 4437 ДК 021:2015: 15130000-8 -

Ідентифікатор укладеного договору UA-2025-01-13-014298-a-a2  
ID 59fe2a1078de4221b25d011b9099abc6  
Сума договору
755`915.22 Гривня
Укладений договір підтверджений ЕЦП/КЕП Замовника Перевіриті відповідність накладеного КЕП/ЕЦП

Реквізити договору

Сума договору 755`915.22 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 755`915.22 Гривня  
Номер договору 41-Тз  
Дата підписання 24.01.2025  
Дата початку дії 24.01.2025  
Дата завершення дії 31.12.2025  
Опубліковано
21.01.25
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано

Номенклатура договору

1)
Фарш з яловичини, охолоджений, ДСТУ 4437, 1 кг
Класифікація за ДК 021:2015: 15130000-8 - М’ясопродукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, -вул. Щаслива/Дудикіна, буд. 1/6
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3499.3 кілограм

Документи договору/змін

Підписаний контракт
дог 41-Тз.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.01.2025 16:25
ID: 84516c9ad2804604a640774ee884cdde
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.01.2025 16:27
ID: 4db142ca10744a71afbd1837a3b0039c
Нетипізований документ
ДУ№1 від 30.04.25 Дог.№41-Тз від 24.01.25.pdf Додано в зміні №1 від 30.04.2025
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.05.2025 14:10
ID: b247a402021348dab357d6277428ce77
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №1 від 30.04.2025
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.05.2025 14:12
ID: 222108d51cc24eacb55644e4f796fcd9

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 30.04.2025.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Зміна ціни за одиницю товару
 
Опис причини змін погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення відповідно п 2 19 постанови  
Дата публікації змін 01.05.2025 14:12  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 05498694  
Юридична адреса 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ЩАСЛИВА/ДУДИКІНА, будинок 1/6  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ПП "Смарт Фуд ПП"  
Код ЄДРПОУ 44573573  
Юридична адреса 69120, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя,, вул.Вороніна будинок 11 квартира 92