Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договір опубліковано 28.11.2024 15:35. Дата останніх змін: 28.11.2024 15:47

Код ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне -

Ідентифікатор укладеного договору UA-2024-11-28-011873-a-c1  
ID 2a58cb6b1f9a4fd9af43b0b7a14e560e  
Сума договору
2`700.00 Гривня

Реквізити договору

Сума договору 2`700.00 Гривня (без ПДВ)  
Номер договору 332  
Дата підписання 15.11.2024  
Дата початку дії 15.11.2024  
Дата завершення дії 31.12.2024  
Опубліковано
28.11.24
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано

Номенклатура договору

1)
Календар хатка Євро
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13401, Україна, Житомирська область, м.Андрушівка, пл. Т.Г. Шевченка,1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 штука

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Андрушівська міська рада  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 24706710  
Юридична адреса 13401, Україна, Житомирська область, Андрушівка, площа Т.Г. Шевченка, 1  
Процедура закупівлі Закупівля без використання електронної системи  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ФОП Мельник І.М.  
Код ЄДРПОУ 2309413675  
Юридична адреса 13313, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, вул. Європейська,8