Договір опубліковано 25.11.2024 11:42. Дата останніх змін: 25.11.2024 11:42
Канцелярські товари для проведення заходу з нагоди Міжнародного дня людей з інвалідністю -
Ідентифікатор укладеного договору | UA-2024-11-25-005954-a-b1 | |
ID | 2484f71c24d945f9af5fb46f1e3aba49 |
Сума договору
10`000.00 Гривня
Реквізити договору
Сума договору | 10`000.00 Гривня (без ПДВ) | |
Номер договору | №211124-1 | |
Дата підписання | 21.11.2024 | |
Дата початку дії | 21.11.2024 | |
Дата завершення дії | 31.12.2024 |
Опубліковано
25.11.24
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано
Номенклатура договору
1) |
Канцелярські товари для проведення заходу з нагоди Міжнародного дня людей з інвалідністю
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46008, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вулиця Медова, 3
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21.11.2024 - 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 328 штука
|
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальний заклад Тернопільської міської ради Тернопільський міський центр соціальних служб |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 22607257 |
Юридична адреса | 46008, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вулиця Медова, 3 |
Процедура закупівлі | Закупівля без використання електронної системи |
Інформація про постачальника
Назва юридичної особи | ПП Янчак Андрій Орестович |
Код ЄДРПОУ | 2394301955 |
Юридична адреса | 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, пр. С.Бандери,80 |