Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 19.08.2024 16:24. Дата останніх змін - 28.08.2024 11:01

Стільці аудиторні для навчального процесу (39112000-0). Код ДК 021:2015:39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них.

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-19-010234-a  
ID 693f04a528ce45c3b81973b52e1fa3bb  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-08-19-011120-a  
Очікувана вартість закупівлі
1`000`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

В якості оббивки сидіння і спинки використана тканина чорного кольору. Каркас виготовлений з пофарбованої в чорний колір сталі. Висота стільця: 81-82 см., Ширина сидіння: 47 см., Глибина сидіння: 41-42 см. Гарантійний термін 12 місяців. Учасник, з яким укладено договір про закупівлю, повинен забезпечити протягом гарантійного строку безкоштовне сервісне (технічне) обслуговування товару, його гарантійний ремонт і, за необхідності, гарантійну заміну. Всі витрати на повернення (заміну) неякісного товару, покладаються на постачальника. Товар повинен бути виготовлений згідно нормативно-технічної документації і готовим до експлуатації. Учасник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі на транспортування до місця поставки товару. Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений Товар, відповідно видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Постачальника, протягом 20 календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Волинський національний університет імені Лесі Українки  
Очікувана вартість закупівлі 1`000`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
19.08.24
Подання пропозицій
до 22.08.24
Кваліфікація переможця
з 22.08.24
Пропозиції розглянуті
з 22.08.24
Завершена
28.08.24

Специфікація закупівлі

1)
Стільці офісні, оббиті тканиною, металеві, 500мм
Класифікація за ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Винниченка, 30
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.09.2024
Умови постаки: В якості оббивки сидіння і спинки використана тканина чорного кольору. Каркас виготовлений з пофарбованої в чорний колір сталі. Висота стільця: 81-82 см., Ширина сидіння: 47 см., Глибина сидіння: 41-42 см. Гарантійний термін 12 місяців. Учасник, з яким укладено договір про закупівлю, повинен забезпечити протягом гарантійного строку безкоштовне сервісне (технічне) обслуговування товару, його гарантійний ремонт і, за необхідності, гарантійну заміну. Всі витрати на повернення (заміну) неякісного товару, покладаються на постачальника. Товар повинен бути виготовлений згідно нормативно-технічної документації і готовим до експлуатації. Учасник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі на транспортування до місця поставки товару. Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений Товар, відповідно видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Постачальника, протягом 20 календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1000 штука

Тендерна документація

Проект договору
Договір.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.08.2024 16:22
Версія документу від: 19.08.2024 16:22
ID: a8cbdf131d844f1c9b7cf7cca2f4e1c4
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.08.2024 16:24
Версія документу від: 19.08.2024 16:24
ID: 5fe25b37091447ff8988010fa5ca8445

Опис критеріїв

Технічні характеристики предмета закупівлі
Стільці офісні, оббиті тканиною, металеві, 500мм
Критерій відноситься до предмету закупівлі Стільці офісні, оббиті тканиною, металев
Технічні характеристики
Тип ніжок : звичайні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.08.2024
Висота сидіння ?:tender criteria requirement min_maxValue: 480 - 500
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.08.2024
Матеріал оббивки спинки : тканина
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.08.2024
Матеріал оббивки сидіння : тканина
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.08.2024
Матеріал каркасу : метал
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.08.2024

Дати та строки

Дата публікації 19.08.2024 16:24  
Початок періоду прийому пропозицій 19.08.2024 16:24  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 22.08.2024 00:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Волинський національний університет імені Лесі Українки  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 02125102  
Юридична адреса 43025, Україна, Волинська область, Луцьк, просп. Волі, 13  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 22.08.2024 00:00
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ФОП "МІЩУК ВАЛЕРІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
ID: dd615785031745c7b911b1489445a0d5
930`000.00
Гривня з ПДВ
2
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "ВЕРЕСЕНЬ""
ID: fc00f40420ee45f5aa5dd126916020ca
750`000.00
Гривня з ПДВ
3
589`000.00
Гривня з ПДВ
4
825`000.00
Гривня з ПДВ
5
606`000.00
Гривня з ПДВ
6
690`000.00
Гривня з ПДВ
7
ТОВ "Меблі-Техностиль"
ID: 43d428d3c1ea438cb837be2b2278557d
936`000.00
Гривня з ПДВ
8
ТОВ "Епіцентр К"
ID: e6efd81067bc4fd28f38fc83fe5151a1
649`380.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
589`000.00
Гривня з ПДВ
Переможець
22.08.2024 14:54
2
606`000.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався
3
649`380.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався
5
750`000.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався
6
825`000.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався
7
930`000.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався
8
936`000.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ФОП Северіна Оксана Володимирівна
Код ЄДРПОУ: 2666619025
589`000.00
Гривня з ПДВ
22.08.2024
14:54

Укладені договори

Номер договору
339-17В
Дата підписання
28.08.2024
Дата початку дії
28.08.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
589`000.00 Гривня без ПДВ