Процедура закупівлі оголошена 19.08.2024 16:24. Дата останніх змін - 28.08.2024 11:01
Стільці аудиторні для навчального процесу (39112000-0). Код ДК 021:2015:39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них.
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-08-19-010234-a | |
ID | 693f04a528ce45c3b81973b52e1fa3bb | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-08-19-011120-a |
Очікувана вартість закупівлі
1`000`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
В якості оббивки сидіння і спинки використана тканина чорного кольору. Каркас виготовлений з пофарбованої в чорний колір сталі. Висота стільця: 81-82 см., Ширина сидіння: 47 см., Глибина сидіння: 41-42 см. Гарантійний термін 12 місяців. Учасник, з яким укладено договір про закупівлю, повинен забезпечити протягом гарантійного строку безкоштовне сервісне (технічне) обслуговування товару, його гарантійний ремонт і, за необхідності, гарантійну заміну. Всі витрати на повернення (заміну) неякісного товару, покладаються на постачальника. Товар повинен бути виготовлений згідно нормативно-технічної документації і готовим до експлуатації. Учасник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі на транспортування до місця поставки товару. Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений Товар, відповідно видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Постачальника, протягом 20 календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Волинський національний університет імені Лесі Українки | |
Очікувана вартість закупівлі | 1`000`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
19.08.24
Подання пропозицій
до 22.08.24
Кваліфікація переможця
з 22.08.24
Пропозиції розглянуті
з 22.08.24
Завершена
28.08.24
Специфікація закупівлі
1) |
Стільці офісні, оббиті тканиною, металеві, 500мм
Класифікація за ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Винниченка, 30
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.09.2024
Умови постаки: В якості оббивки сидіння і спинки використана тканина чорного кольору. Каркас виготовлений з пофарбованої в чорний колір сталі. Висота стільця: 81-82 см., Ширина сидіння: 47 см., Глибина сидіння: 41-42 см. Гарантійний термін 12 місяців.
Учасник, з яким укладено договір про закупівлю, повинен забезпечити протягом гарантійного строку безкоштовне сервісне (технічне) обслуговування товару, його гарантійний ремонт і, за необхідності, гарантійну заміну. Всі витрати на повернення (заміну) неякісного товару, покладаються на постачальника.
Товар повинен бути виготовлений згідно нормативно-технічної документації і готовим до експлуатації.
Учасник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі на транспортування до місця поставки товару.
Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений Товар, відповідно видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Постачальника, протягом 20 календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1000 штука
|
Тендерна документація
Проект договору
Договір.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.08.2024 16:22
Версія документу від: 19.08.2024 16:22
ID: a8cbdf131d844f1c9b7cf7cca2f4e1c4
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.08.2024 16:24
Версія документу від: 19.08.2024 16:24
ID: 5fe25b37091447ff8988010fa5ca8445
|
Опис критеріїв
Технічні характеристики предмета закупівлі
Стільці офісні, оббиті тканиною, металеві, 500мм
Технічні характеристики
Тип ніжок : звичайні
Висота сидіння ?:tender criteria requirement min_maxValue: 480 - 500
Матеріал оббивки спинки : тканина
Матеріал оббивки сидіння : тканина
Матеріал каркасу : метал
|
Дати та строки
Дата публікації | 19.08.2024 16:24 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 19.08.2024 16:24 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 22.08.2024 00:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 02125102 |
Юридична адреса | 43025, Україна, Волинська область, Луцьк, просп. Волі, 13 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 22.08.2024 00:00
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
4
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕРЬОГІНА ЛЕСЯ МИКОЛАЇВНА
ID: 8222574d0b7c45c9b79a7026fcf56a4a
825`000.00
Гривня з ПДВ
6
Фізична особа-підприємець Боровська Тетяна Олексіївна
ID: e0e7ec554a9243b293a955d47723e455
690`000.00
Гривня з ПДВ
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
589`000.00
Гривня з ПДВ
Переможець
22.08.2024 14:54
Повідомлення про намір укласти договір
ФОП Северіна Оксана Володимирівна
Код ЄДРПОУ: 2666619025
589`000.00
Гривня з ПДВ
22.08.2024
14:54
Укладені договори
Номер договору
339-17В
Дата підписання
28.08.2024
Дата початку дії
28.08.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
589`000.00 Гривня без ПДВ