Процедура закупівлі оголошена 07.04.2025 14:34. Дата останніх змін - 18.04.2025 10:06
Серветки для прибирання
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-04-07-008467-a | |
ID | 1798977fcc94447d95f158f588f11e69 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2025-04-07-009874-a |
Очікувана вартість закупівлі
8`02500 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Серветки PRO SERVICE целюлознi 18х18 см, 5 штук в упаковці, колір жовтий Арт. 19300192 - 60 упаковок Серветки PRO SERVICE універсальні з віскози Optimum 30х35 см 5 штук в упаковці - 70 упаковок Строк поставки товару: до 02.05.2025 р. У вартість товару входить вартість тари, упакування, маркування, страхування, митні і транспортні витрати по поставці товару, а також розвантаження у визначеному покупцем місці. Розрахунки за Товар здійснюються Покупцем лише за фактично поставлений Товар, протягом 7-ми робочих днів з моменту підписання Сторонами документів на оплату (видаткова накладна) та передачі Покупцю документів, що підтверджують якість Товару (декларація виробника або сертифікат відповідності або посвідчення про якість або паспорт якості тощо).
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України | |
Очікувана вартість закупівлі | 8`025.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
07.04.25
Подання пропозицій
до 10.04.25
Кваліфікація переможця
з 10.04.25
Пропозиції розглянуті
з 10.04.25
Завершена
18.04.25
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | Розрахунки за Товар здійснюються Покупцем лише за фактично поставлений Товар, протягом 7-ми робочих днів з моменту підписання Сторонами документів на оплату (видаткова накладна) та передачі Покупцю документів, що підтверджують якість Товару (декларація виробника або сертифікат відповідності або посвідчення про якість або паспорт якості тощо). | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 7 робочі дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Серветки для прибирання
Класифікація за ДК 021:2015: 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, Київська область, м. Київ, вулиця Михайла Грушевського, 12/2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02.05.2025
Умови постаки: Серветки PRO SERVICE целюлознi 18х18 см, 5 штук в упаковці, колір жовтий Арт. 19300192 - 60 упаковок
Серветки PRO SERVICE універсальні з віскози Optimum 30х35 см 5 штук в упаковці - 70 упаковок
Строк поставки товару: до 02.05.2025 р.
У вартість товару входить вартість тари, упакування, маркування, страхування, митні і транспортні витрати по поставці товару, а також розвантаження у визначеному покупцем місці.
Розрахунки за Товар здійснюються Покупцем лише за фактично поставлений Товар, протягом 7-ми робочих днів з моменту підписання Сторонами документів на оплату (видаткова накладна) та передачі Покупцю документів, що підтверджують якість Товару (декларація виробника або сертифікат відповідності або посвідчення про якість або паспорт якості тощо).
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 60 штука
|
2) |
Серветки для прибирання
Класифікація за ДК 021:2015: 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, Київська область, м. Київ, вулиця Михайла Грушевського, 12/2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02.05.2025
Умови постаки: Серветки PRO SERVICE целюлознi 18х18 см, 5 штук в упаковці, колір жовтий Арт. 19300192 - 60 упаковок
Серветки PRO SERVICE універсальні з віскози Optimum 30х35 см 5 штук в упаковці - 70 упаковок
Строк поставки товару: до 02.05.2025 р.
У вартість товару входить вартість тари, упакування, маркування, страхування, митні і транспортні витрати по поставці товару, а також розвантаження у визначеному покупцем місці.
Розрахунки за Товар здійснюються Покупцем лише за фактично поставлений Товар, протягом 7-ми робочих днів з моменту підписання Сторонами документів на оплату (видаткова накладна) та передачі Покупцю документів, що підтверджують якість Товару (декларація виробника або сертифікат відповідності або посвідчення про якість або паспорт якості тощо).
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 70 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Проєкт договору про закупівлю.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.04.2025 14:33
Версія документу від: 07.04.2025 14:33
ID: c331c17612aa4550b18e7b7537c2b13b
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.04.2025 14:34
Версія документу від: 07.04.2025 14:34
ID: 6f22496e2cfa43b88108f383cb009113
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Так | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Обмежений доступ | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 0 | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 |
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Призначення: вологопоглинаюча
Матеріал: целюлоза
Бренд: pro service
Кількість в укпаковці ?:tender criteria requirement min_maxValue: 5 - 5 штука
Ширина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 18 - 18 сантиметр
Довжина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 18 - 18 сантиметр
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Матеріал: віскоза
Бренд: pro service
Кількість в укпаковці ?:tender criteria requirement min_maxValue: 5 - 5 штука
Ширина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 30 - 100 сантиметр
Довжина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 35 - 150 сантиметр
|
Дати та строки
Дата публікації | 07.04.2025 14:34 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 07.04.2025 14:34 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 10.04.2025 08:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 03539024 |
Юридична адреса | 01008, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 10.04.2025 08:00
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
6
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА СЕРВІС УКРАЇНА"
ID: 100b6b9c066c4d798d98ac2e96d21f05
6`043.80
Гривня з ПДВ
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
3
6`043.80
Гривня з ПДВ
Не розглядався
Повідомлення про намір укласти договір
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Код ЄДРПОУ: 43977041
5`673.60
Гривня з ПДВ
10.04.2025
10:14
Укладені договори
Номер договору
56
Дата підписання
17.04.2025
Дата початку дії
17.04.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
5`673.60 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
4`728.00 Гривня