Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 07.04.2025 14:34. Дата останніх змін - 18.04.2025 10:06

Серветки для прибирання

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-07-008467-a  
ID 1798977fcc94447d95f158f588f11e69  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-04-07-009874-a  
Очікувана вартість закупівлі
8`02500 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Серветки PRO SERVICE целюлознi 18х18 см, 5 штук в упаковці, колір жовтий Арт. 19300192 - 60 упаковок Серветки PRO SERVICE універсальні з віскози Optimum 30х35 см 5 штук в упаковці - 70 упаковок Строк поставки товару: до 02.05.2025 р. У вартість товару входить вартість тари, упакування, маркування, страхування, митні і транспортні витрати по поставці товару, а також розвантаження у визначеному покупцем місці. Розрахунки за Товар здійснюються Покупцем лише за фактично поставлений Товар, протягом 7-ми робочих днів з моменту підписання Сторонами документів на оплату (видаткова накладна) та передачі Покупцю документів, що підтверджують якість Товару (декларація виробника або сертифікат відповідності або посвідчення про якість або паспорт якості тощо).

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України  
Очікувана вартість закупівлі 8`025.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
07.04.25
Подання пропозицій
до 10.04.25
Кваліфікація переможця
з 10.04.25
Пропозиції розглянуті
з 10.04.25
Завершена
18.04.25

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Розрахунки за Товар здійснюються Покупцем лише за фактично поставлений Товар, протягом 7-ми робочих днів з моменту підписання Сторонами документів на оплату (видаткова накладна) та передачі Покупцю документів, що підтверджують якість Товару (декларація виробника або сертифікат відповідності або посвідчення про якість або паспорт якості тощо).  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 7 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Серветки для прибирання
Класифікація за ДК 021:2015: 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, Київська область, м. Київ, вулиця Михайла Грушевського, 12/2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02.05.2025
Умови постаки: Серветки PRO SERVICE целюлознi 18х18 см, 5 штук в упаковці, колір жовтий Арт. 19300192 - 60 упаковок Серветки PRO SERVICE універсальні з віскози Optimum 30х35 см 5 штук в упаковці - 70 упаковок Строк поставки товару: до 02.05.2025 р. У вартість товару входить вартість тари, упакування, маркування, страхування, митні і транспортні витрати по поставці товару, а також розвантаження у визначеному покупцем місці. Розрахунки за Товар здійснюються Покупцем лише за фактично поставлений Товар, протягом 7-ми робочих днів з моменту підписання Сторонами документів на оплату (видаткова накладна) та передачі Покупцю документів, що підтверджують якість Товару (декларація виробника або сертифікат відповідності або посвідчення про якість або паспорт якості тощо).
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 60 штука
2)
Серветки для прибирання
Класифікація за ДК 021:2015: 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, Київська область, м. Київ, вулиця Михайла Грушевського, 12/2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02.05.2025
Умови постаки: Серветки PRO SERVICE целюлознi 18х18 см, 5 штук в упаковці, колір жовтий Арт. 19300192 - 60 упаковок Серветки PRO SERVICE універсальні з віскози Optimum 30х35 см 5 штук в упаковці - 70 упаковок Строк поставки товару: до 02.05.2025 р. У вартість товару входить вартість тари, упакування, маркування, страхування, митні і транспортні витрати по поставці товару, а також розвантаження у визначеному покупцем місці. Розрахунки за Товар здійснюються Покупцем лише за фактично поставлений Товар, протягом 7-ми робочих днів з моменту підписання Сторонами документів на оплату (видаткова накладна) та передачі Покупцю документів, що підтверджують якість Товару (декларація виробника або сертифікат відповідності або посвідчення про якість або паспорт якості тощо).
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 70 штука

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору про закупівлю.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.04.2025 14:33
Версія документу від: 07.04.2025 14:33
ID: c331c17612aa4550b18e7b7537c2b13b
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.04.2025 14:34
Версія документу від: 07.04.2025 14:34
ID: 6f22496e2cfa43b88108f383cb009113

Ви можете завантажити відразу всі документи до цієї закупівлі

    Завантажити всі документи

    Параметри тендеру

    Електронний аукціон Ні  
    Мінімальна кількість пропозицій 1  
    Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
    Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
    Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
    Попередня кваліфікація Ні  
    Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Так  
    Оскарження умов тендерної документації Ні  
    Оскарження результатів визначення переможця Ні  
    Оскарження відміни закупівлі Ні  
    Обмежений доступ Ні  
    Очікувана вартість Так  
    Оскарження результатів кваліфікації Ні  
    Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
    Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
    Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
    Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
    Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
    Тривалість кваліфікації 0  

    Опис критеріїв

    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
    Критерій відноситься до предмету закупівлі Серветки для прибирання
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Призначення: вологопоглинаюча
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 07.04.2025
    Матеріал: целюлоза
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 07.04.2025
    Бренд: pro service
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 07.04.2025
    Кількість в укпаковці ?:tender criteria requirement min_maxValue: 5 - 5 штука
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 07.04.2025
    Ширина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 18 - 18 сантиметр
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 07.04.2025
    Довжина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 18 - 18 сантиметр
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 07.04.2025
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
    Критерій відноситься до предмету закупівлі Серветки для прибирання
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Матеріал: віскоза
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 07.04.2025
    Бренд: pro service
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 07.04.2025
    Кількість в укпаковці ?:tender criteria requirement min_maxValue: 5 - 5 штука
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 07.04.2025
    Ширина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 30 - 100 сантиметр
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 07.04.2025
    Довжина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 35 - 150 сантиметр
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 07.04.2025

    Дати та строки

    Дата публікації 07.04.2025 14:34  
    Початок періоду прийому пропозицій 07.04.2025 14:34  
    Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 10.04.2025 08:00  
    Дата початку аукціону очікується  

    Закупівельник (Проводить закупівлю)

    Найменування замовника Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України  
    Код в ЄДРПОУ / ІПН 03539024  
    Юридична адреса 01008, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2  

    Реєстр пропозицій

    Дата і час розкриття 10.04.2025 08:00
    Учасник
    Початкова пропозиція
    Остаточна пропозиція
    Документи пропозиції
    1
    ТОВ "АГАТ ІМПЕКС"
    ID: 20e0fb0a55ed49c399533d4b07072c52
    6`900.00
    Гривня з ПДВ
    2
    6`350.00
    Гривня з ПДВ
    3
    ТОВ "Епіцентр К"
    ID: f56df56fa5f441f9aa38b53b757f1ab8
    7`101.00
    Гривня з ПДВ
    4
    ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
    ID: 3b79db3a4371482cbcd9327bd67b3ee6
    5`673.60
    Гривня з ПДВ
    5
    ТОВ "Ромус-Поліграф"
    ID: d054a276b08f4c4d8ba53425fdadfbf0
    5`892.00
    Гривня з ПДВ
    6
    6`043.80
    Гривня з ПДВ

    Протокол розкриття

    Учасник
    Остаточна пропозиція
    Статус
    Документи
    1
    5`673.60
    Гривня з ПДВ
    Переможець
    10.04.2025 10:14
    2
    5`892.00
    Гривня з ПДВ
    Не розглядався
    4
    6`350.00
    Гривня з ПДВ
    Не розглядався
    5
    6`900.00
    Гривня з ПДВ
    Не розглядався
    6
    7`101.00
    Гривня з ПДВ
    Не розглядався

    Повідомлення про намір укласти договір

    Учасник
    Остаточна пропозиція
    Дата та час публікації
    ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
    Код ЄДРПОУ: 43977041
    5`673.60
    Гривня з ПДВ
    10.04.2025
    10:14

    Укладені договори

    Номер договору
    56
    Дата підписання
    17.04.2025
    Дата початку дії
    17.04.2025
    Дата завершення дії
    31.12.2025
    Ціна договору
    5`673.60 Гривня з ПДВ
    Ціна договору без ПДВ
    4`728.00 Гривня