Процедура закупівлі оголошена 04.04.2025 16:44. Дата останніх змін - 12.04.2025 10:18
Зарядні станції 1800- 2100Вт, короткочасна максимальна потужність 2000-4000Вт місткість 1.024-1.6 кВт/год, код за ЄЗС ДК 021:2015 31430000-9 Електричні акумулятори
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-04-04-011645-a | |
ID | 523bbac61021408fab320f78234f1714 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2025-04-04-013935-a |
Очікувана вартість закупівлі
490`00000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Продавець повинен поставити Покупцю Товар (Зарядні станції Eco Flow DELTA 2 або еквівалент) в кількості 28 штук, якість якого відповідає нормам, стандартам, якісним показникам і технічним вимогам, установлених чинними нормативними актами України на даний вид товару. Постачання Товару має бути здійснено однією партією у строк до 30.05.2025 року включно. Місце поставки (передачі) товару: склад Покупця – Чернігівська обл, м. Чернігів (конкретна адреса буде вказана при підписанні договора). Продавець забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання його пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення. У випадку пошкодження товару, упаковки/тари до приймання Покупцем, товар підлягає заміні. Пакування повинно бути безпечним для навколишнього середовища. Приймання товарів за кількістю та якістю буде здійснено Покупцем в присутності представника Продавця відразу після прибуття товарів до місця поставки. Покупець може відкласти приймання товарів за кількістю та якістю, доки Продавець не надасть документи, що підтверджують кількість та якість поставлених товарів. Доставка товару здійснюється Продавцем за його рахунок. При поставці товару Продавець в порядку ч.2 ст. 662 Цивільного кодексу України повинен передати Покупцю приналежні документи (інструкцію з експлуатації/паспорт, документи, що підтверджують кількість, якість/відповідність товару, документи на гарантію, тощо). У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товару або нестача будь-якої його кількості, Покупець спільно з представником Продавця відображає це у видатковій накладній та складає окремий акт на підставі якого Покупець пред’являє претензію Продавцю. Крім того, Покупець може пред'явити претензiю Продавцю, щодо якостi отриманих товарiв, - протягом 15 робочих днiв пiсля отримання таких товарiв на склад Покупця. В цих випадках, усунення недоліків здiйснюється Продавцем власними силами та за власний рахунок в термiн, що не перевищує 3 (три) робочi днi з дня отримання претензії. Продавець, в період гарантійного строку/терміну експлуатації, зобов'язаний протягом 1-го (одного) місяця з дня звернення Покупцю замінити або відремонтувати товар, що вийшов з ладу. Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Покупця на рахунок Продавця після пред'явлення Продавцем рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 календарних днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Документи для оплати: рахунок, видаткова накладна.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2253 | |
Очікувана вартість закупівлі | 490`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
04.04.25
Подання пропозицій
до 09.04.25
Кваліфікація переможця
з 09.04.25
Пропозиції розглянуті
з 09.04.25
Завершена
12.04.25
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 30 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Зарядні станції 1800-2100Вт, короткочасна максимальна потужність 2000-4000Вт місткість 1.024-1.6 кВт/год, функція швидкого заряджання, гарантія від 12 міс
Класифікація за ДК 021:2015: 31430000-9 - Електричні акумулятори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Чернігівська область, Чернігів
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
Умови постаки: Продавець повинен поставити Покупцю Товар (Зарядні станції Eco Flow DELTA 2 або еквівалент) в кількості 28 штук, якість якого відповідає нормам, стандартам, якісним показникам і технічним вимогам, установлених чинними нормативними актами України на даний вид товару.
Постачання Товару має бути здійснено однією партією у строк до 30.05.2025 року включно.
Місце поставки (передачі) товару: склад Покупця – Чернігівська обл, м. Чернігів (конкретна адреса буде вказана при підписанні договора).
Продавець забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання його пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення. У випадку пошкодження товару, упаковки/тари до приймання Покупцем, товар підлягає заміні. Пакування повинно бути безпечним для навколишнього середовища.
Приймання товарів за кількістю та якістю буде здійснено Покупцем в присутності представника Продавця відразу після прибуття товарів до місця поставки.
Покупець може відкласти приймання товарів за кількістю та якістю, доки Продавець не надасть документи, що підтверджують кількість та якість поставлених товарів.
Доставка товару здійснюється Продавцем за його рахунок.
При поставці товару Продавець в порядку ч.2 ст. 662 Цивільного кодексу України повинен передати Покупцю приналежні документи (інструкцію з експлуатації/паспорт, документи, що підтверджують кількість, якість/відповідність товару, документи на гарантію, тощо).
У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товару або нестача будь-якої його кількості, Покупець спільно з представником Продавця відображає це у видатковій накладній та складає окремий акт на підставі якого Покупець пред’являє претензію Продавцю.
Крім того, Покупець може пред'явити претензiю Продавцю, щодо якостi отриманих товарiв, - протягом 15 робочих днiв пiсля отримання таких товарiв на склад Покупця.
В цих випадках, усунення недоліків здiйснюється Продавцем власними силами та за власний рахунок в термiн, що не перевищує 3 (три) робочi днi з дня отримання претензії.
Продавець, в період гарантійного строку/терміну експлуатації, зобов'язаний протягом 1-го (одного) місяця з дня звернення Покупцю замінити або відремонтувати товар, що вийшов з ладу.
Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Покупця на рахунок Продавця після пред'явлення Продавцем рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 календарних днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Документи для оплати: рахунок, видаткова накладна.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 28 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Проєкт договору.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 16:44
Версія документу від: 04.04.2025 16:44
ID: d98b78b7c20e4bcb89eeaf7f450bb4ce
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 16:44
Версія документу від: 04.04.2025 16:44
ID: 6d25624d9b5a4b288b649bd3247a774b
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Ні | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Так | |
Обмежений доступ | Ні | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 0 | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 |
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Загальна потужність AC ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1799.9 - 2100.1 ват
Максимальна короткочасна потужність AC ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2000 - 4000 ват
Місткість зарядної станції ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1.024 - 1.6 кіловат-година
Тип: зарядна станція
Функція швидкої зарядки Очікуване значення: Так
Гарантія ?:tender criteria requirement min_maxValue: 12 - 120 місяць
|
Дати та строки
Дата публікації | 04.04.2025 16:44 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 04.04.2025 16:44 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 09.04.2025 07:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2253 |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 14321765 |
Юридична адреса | Україна, Чернігівська область, Чернігів |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 09.04.2025 07:00
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ФОП "Крижанівський Олександр Юрійович"
ID: a6f181390bf340db97b79e00aa9e42c5
450`520.00
Гривня з ПДВ
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
414`400.00
Гривня з ПДВ
Переможець
09.04.2025 09:22
Повідомлення про намір укласти договір
ФОП "Кривцова Ірина Володимирівна"
Код ЄДРПОУ: 2257710464
414`400.00
Гривня з ПДВ
09.04.2025
09:22
Укладені договори
Номер договору
184-25
Дата підписання
11.04.2025
Дата початку дії
11.04.2025
Дата завершення дії
30.11.2025
Ціна договору
414`400.00 Гривня без ПДВ