Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 04.04.2025 16:44. Дата останніх змін - 12.04.2025 10:18

Зарядні станції 1800- 2100Вт, короткочасна максимальна потужність 2000-4000Вт місткість 1.024-1.6 кВт/год, код за ЄЗС ДК 021:2015 31430000-9 Електричні акумулятори

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-04-011645-a  
ID 523bbac61021408fab320f78234f1714  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-04-04-013935-a  
Очікувана вартість закупівлі
490`00000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Продавець повинен поставити Покупцю Товар (Зарядні станції Eco Flow DELTA 2 або еквівалент) в кількості 28 штук, якість якого відповідає нормам, стандартам, якісним показникам і технічним вимогам, установлених чинними нормативними актами України на даний вид товару. Постачання Товару має бути здійснено однією партією у строк до 30.05.2025 року включно. Місце поставки (передачі) товару: склад Покупця – Чернігівська обл, м. Чернігів (конкретна адреса буде вказана при підписанні договора). Продавець забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання його пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення. У випадку пошкодження товару, упаковки/тари до приймання Покупцем, товар підлягає заміні. Пакування повинно бути безпечним для навколишнього середовища. Приймання товарів за кількістю та якістю буде здійснено Покупцем в присутності представника Продавця відразу після прибуття товарів до місця поставки. Покупець може відкласти приймання товарів за кількістю та якістю, доки Продавець не надасть документи, що підтверджують кількість та якість поставлених товарів. Доставка товару здійснюється Продавцем за його рахунок. При поставці товару Продавець в порядку ч.2 ст. 662 Цивільного кодексу України повинен передати Покупцю приналежні документи (інструкцію з експлуатації/паспорт, документи, що підтверджують кількість, якість/відповідність товару, документи на гарантію, тощо). У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товару або нестача будь-якої його кількості, Покупець спільно з представником Продавця відображає це у видатковій накладній та складає окремий акт на підставі якого Покупець пред’являє претензію Продавцю. Крім того, Покупець може пред'явити претензiю Продавцю, щодо якостi отриманих товарiв, - протягом 15 робочих днiв пiсля отримання таких товарiв на склад Покупця. В цих випадках, усунення недоліків здiйснюється Продавцем власними силами та за власний рахунок в термiн, що не перевищує 3 (три) робочi днi з дня отримання претензії. Продавець, в період гарантійного строку/терміну експлуатації, зобов'язаний протягом 1-го (одного) місяця з дня звернення Покупцю замінити або відремонтувати товар, що вийшов з ладу. Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Покупця на рахунок Продавця після пред'явлення Продавцем рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 календарних днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Документи для оплати: рахунок, видаткова накладна.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2253  
Очікувана вартість закупівлі 490`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
04.04.25
Подання пропозицій
до 09.04.25
Кваліфікація переможця
з 09.04.25
Пропозиції розглянуті
з 09.04.25
Завершена
12.04.25

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Зарядні станції 1800-2100Вт, короткочасна максимальна потужність 2000-4000Вт місткість 1.024-1.6 кВт/год, функція швидкого заряджання, гарантія від 12 міс
Класифікація за ДК 021:2015: 31430000-9 - Електричні акумулятори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Чернігівська область, Чернігів
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
Умови постаки: Продавець повинен поставити Покупцю Товар (Зарядні станції Eco Flow DELTA 2 або еквівалент) в кількості 28 штук, якість якого відповідає нормам, стандартам, якісним показникам і технічним вимогам, установлених чинними нормативними актами України на даний вид товару. Постачання Товару має бути здійснено однією партією у строк до 30.05.2025 року включно. Місце поставки (передачі) товару: склад Покупця – Чернігівська обл, м. Чернігів (конкретна адреса буде вказана при підписанні договора). Продавець забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання його пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення. У випадку пошкодження товару, упаковки/тари до приймання Покупцем, товар підлягає заміні. Пакування повинно бути безпечним для навколишнього середовища. Приймання товарів за кількістю та якістю буде здійснено Покупцем в присутності представника Продавця відразу після прибуття товарів до місця поставки. Покупець може відкласти приймання товарів за кількістю та якістю, доки Продавець не надасть документи, що підтверджують кількість та якість поставлених товарів. Доставка товару здійснюється Продавцем за його рахунок. При поставці товару Продавець в порядку ч.2 ст. 662 Цивільного кодексу України повинен передати Покупцю приналежні документи (інструкцію з експлуатації/паспорт, документи, що підтверджують кількість, якість/відповідність товару, документи на гарантію, тощо). У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товару або нестача будь-якої його кількості, Покупець спільно з представником Продавця відображає це у видатковій накладній та складає окремий акт на підставі якого Покупець пред’являє претензію Продавцю. Крім того, Покупець може пред'явити претензiю Продавцю, щодо якостi отриманих товарiв, - протягом 15 робочих днiв пiсля отримання таких товарiв на склад Покупця. В цих випадках, усунення недоліків здiйснюється Продавцем власними силами та за власний рахунок в термiн, що не перевищує 3 (три) робочi днi з дня отримання претензії. Продавець, в період гарантійного строку/терміну експлуатації, зобов'язаний протягом 1-го (одного) місяця з дня звернення Покупцю замінити або відремонтувати товар, що вийшов з ладу. Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Покупця на рахунок Продавця після пред'явлення Продавцем рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 календарних днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Документи для оплати: рахунок, видаткова накладна.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 28 штука

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 16:44
Версія документу від: 04.04.2025 16:44
ID: d98b78b7c20e4bcb89eeaf7f450bb4ce
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 16:44
Версія документу від: 04.04.2025 16:44
ID: 6d25624d9b5a4b288b649bd3247a774b

Ви можете завантажити відразу всі документи до цієї закупівлі

    Завантажити всі документи

    Параметри тендеру

    Електронний аукціон Ні  
    Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
    Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
    Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
    Попередня кваліфікація Ні  
    Мінімальна кількість пропозицій 1  
    Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Так  
    Обмежений доступ Ні  
    Оскарження умов тендерної документації Ні  
    Оскарження результатів визначення переможця Ні  
    Оскарження відміни закупівлі Ні  
    Очікувана вартість Так  
    Оскарження результатів кваліфікації Ні  
    Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
    Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
    Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
    Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
    Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
    Тривалість кваліфікації 0  

    Опис критеріїв

    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
    Критерій відноситься до предмету закупівлі Зарядні станції 1800-2100Вт, короткочасн
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Загальна потужність AC ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1799.9 - 2100.1 ват
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 04.04.2025
    Максимальна короткочасна потужність AC ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2000 - 4000 ват
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 04.04.2025
    Місткість зарядної станції ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1.024 - 1.6 кіловат-година
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 04.04.2025
    Тип: зарядна станція
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 04.04.2025
    Функція швидкої зарядки Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 04.04.2025
    Гарантія ?:tender criteria requirement min_maxValue: 12 - 120 місяць
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 04.04.2025

    Дати та строки

    Дата публікації 04.04.2025 16:44  
    Початок періоду прийому пропозицій 04.04.2025 16:44  
    Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 09.04.2025 07:00  
    Дата початку аукціону очікується  

    Закупівельник (Проводить закупівлю)

    Найменування замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2253  
    Код в ЄДРПОУ / ІПН 14321765  
    Юридична адреса Україна, Чернігівська область, Чернігів  

    Реєстр пропозицій

    Дата і час розкриття 09.04.2025 07:00
    Учасник
    Початкова пропозиція
    Остаточна пропозиція
    Документи пропозиції
    1
    450`520.00
    Гривня з ПДВ
    2
    ФОП "Гладенко Інна Василівна"
    ID: 7c55482cc69f4fc0be3976187d59379f
    470`400.00
    Гривня з ПДВ
    3
    420`000.00
    Гривня з ПДВ
    4
    414`400.00
    Гривня з ПДВ

    Протокол розкриття

    Учасник
    Остаточна пропозиція
    Статус
    Документи
    1
    414`400.00
    Гривня з ПДВ
    Переможець
    09.04.2025 09:22
    2
    420`000.00
    Гривня з ПДВ
    Не розглядався
    3
    450`520.00
    Гривня з ПДВ
    Не розглядався
    4
    470`400.00
    Гривня з ПДВ
    Не розглядався

    Повідомлення про намір укласти договір

    Учасник
    Остаточна пропозиція
    Дата та час публікації
    ФОП "Кривцова Ірина Володимирівна"
    Код ЄДРПОУ: 2257710464
    414`400.00
    Гривня з ПДВ
    09.04.2025
    09:22

    Укладені договори

    Номер договору
    184-25
    Дата підписання
    11.04.2025
    Дата початку дії
    11.04.2025
    Дата завершення дії
    30.11.2025
    Ціна договору
    414`400.00 Гривня без ПДВ