Процедура закупівлі оголошена 04.04.2025 16:27. Дата останніх змін - 07.04.2025 15:04
33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму, Протезно-ортопедичні вироби, НК 024:2023 код 35647 - Система зовнішньої ортопедичної фіксації багаторазового використання; НК 024:2023 код 35647 - Система зовнішньої ортопедичної фіксації багаторазового використання
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-04-04-011443-a | |
ID | 9885b75de86647d0b6b83a607f3b4e8f | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2025-04-04-013516-a |
Очікувана вартість закупівлі
1`476`00000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 15.05.2025 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору та у відповідності технічній специфікації (додаток № 1.1), у робочі дні з 8:00 до 15:00 години, згідно заявки Замовника (телефоном або електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber або WhatsApp)), протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати отримання такої заявки. Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення (І, ІІ поверхи) складу лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копією(ями) чинного(их) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) відповідність предмету закупівлі вимогам технічних регламентів щодо медичних виробів з додатками (при наявності), або повідомлення про введення в обіг та експлуатацію окремих медичних виробів, стосовно яких не виконані вимоги технічних регламентів, але використання яких необхідне в інтересах охорони здоров’я, що завірений(і) Постачальником належним чином, а також сертифікатом(ами)/паспортом(ами) якості, інструкцією(ями) з використання тощо. У первинних документах (рахунках, видаткових накладних тощо) Постачальник повинен зазначати оптово-відпускні ціни та розмір торгівельної (роздрібної) надбавки згідно з постановою КМУ від 25.03.2009 № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (із змінами), у разі якщо вартість медичних виробів підлягає реімбурсації відповідно до законодавства. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Товар постачається Замовнику у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні та відповідає установленим стандартам. Товар передається Замовнику в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування медичних виробів. Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно з рахунком(ами) на підставі видаткової(их) накладної(их) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника. УВАГА! Кількісні вимоги повинні відповідати вимогам визначеним в запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та пропозиції переможця відбору.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" | |
Очікувана вартість закупівлі | 1`476`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
04.04.25
Подання пропозицій
до 09.04.25
Торги відмінено
07.04.25
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 30 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Апарат Ілізарова комплектація: півкілець 160мм -8шт, спицефіксатори з отвором - 8шт, спицефіксатори з проріззю- 8ш., стрижень-шпилька різьбова 150 мм - 4 шт, стрижень-шпилька різьбова 200 мм -8 шт, болт М6 16 мм - 8шт, гайка М6 -72 шт, спиця
Класифікація за ДК 021:2015: 33180000-5 - Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.05.2025
Умови постаки: Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 15.05.2025 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору та у відповідності технічній специфікації (додаток № 1.1), у робочі дні з 8:00 до 15:00 години, згідно заявки Замовника (телефоном або електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber або WhatsApp)), протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати отримання такої заявки.
Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення (І, ІІ поверхи) складу лікарні представниками Постачальника.
Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копією(ями) чинного(их) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) відповідність предмету закупівлі вимогам технічних регламентів щодо медичних виробів з додатками (при наявності), або повідомлення про введення в обіг та експлуатацію окремих медичних виробів, стосовно яких не виконані вимоги технічних регламентів, але використання яких необхідне в інтересах охорони здоров’я, що завірений(і) Постачальником належним чином, а також сертифікатом(ами)/паспортом(ами) якості, інструкцією(ями) з використання тощо. У первинних документах (рахунках, видаткових накладних тощо) Постачальник повинен зазначати оптово-відпускні ціни та розмір торгівельної (роздрібної) надбавки згідно з постановою КМУ від 25.03.2009 № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (із змінами), у разі якщо вартість медичних виробів підлягає реімбурсації відповідно до законодавства.
Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Товар постачається Замовнику у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні та відповідає установленим стандартам. Товар передається Замовнику в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування медичних виробів.
Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною.
Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній.
Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання.
Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно з рахунком(ами) на підставі видаткової(их) накладної(их) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок.
Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку.
Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів.
Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника.
УВАГА! Кількісні вимоги повинні відповідати вимогам визначеним в запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та пропозиції переможця відбору.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 штука
|
2) |
Апарат Ілізарова комплектація: півкілець 160мм -8шт, спицефіксатори з отвором - 8шт, спицефіксатори з проріззю- 8ш., стрижень-шпилька різьбова 150 мм - 4 шт, стрижень-шпилька різьбова 200 мм -8 шт, болт М6 16 мм - 8шт, гайка М6 -72 шт, спиця
Класифікація за ДК 021:2015: 33180000-5 - Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.05.2025
Умови постаки: Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 15.05.2025 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору та у відповідності технічній специфікації (додаток № 1.1), у робочі дні з 8:00 до 15:00 години, згідно заявки Замовника (телефоном або електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber або WhatsApp)), протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати отримання такої заявки.
Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення (І, ІІ поверхи) складу лікарні представниками Постачальника.
Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копією(ями) чинного(их) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) відповідність предмету закупівлі вимогам технічних регламентів щодо медичних виробів з додатками (при наявності), або повідомлення про введення в обіг та експлуатацію окремих медичних виробів, стосовно яких не виконані вимоги технічних регламентів, але використання яких необхідне в інтересах охорони здоров’я, що завірений(і) Постачальником належним чином, а також сертифікатом(ами)/паспортом(ами) якості, інструкцією(ями) з використання тощо. У первинних документах (рахунках, видаткових накладних тощо) Постачальник повинен зазначати оптово-відпускні ціни та розмір торгівельної (роздрібної) надбавки згідно з постановою КМУ від 25.03.2009 № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (із змінами), у разі якщо вартість медичних виробів підлягає реімбурсації відповідно до законодавства.
Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Товар постачається Замовнику у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні та відповідає установленим стандартам. Товар передається Замовнику в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування медичних виробів.
Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною.
Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній.
Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання.
Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно з рахунком(ами) на підставі видаткової(их) накладної(их) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок.
Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку.
Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів.
Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника.
УВАГА! Кількісні вимоги повинні відповідати вимогам визначеним в запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та пропозиції переможця відбору.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Проєкт договору_73-ЗПП_Мед.вироби.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 16:25
Версія документу від: 04.04.2025 16:25
ID: f64f0bca358e4af9bb929fab67c9da3f
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 16:27
Версія документу від: 04.04.2025 16:27
ID: 765785d23fff4117b37af2cef6a698bc
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Ні | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Так | |
Обмежений доступ | Ні | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 0 | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 |
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Матеріал виготовлення: Нержавіюча сталь
Півкільце(1/2), діаметр ?:tender criteria requirement min_maxValue: 160 - 160 міліметр
Півкільце(1/2), кількість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 8 - 8 штука
Спицефіксатори з отвором, кількість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 8 - 8 штука
Спицефіксатори з проріззю, кількість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 8 - 8 штука
Стрижень-шпилька різьбова М6, довжина-1 ?:tender criteria requirement min_maxValue: 150 - 150 міліметр
Стрижень-шпилька різьбова М6 (довжина-1), кількість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 4 - 4 штука
Стрижень-шпилька різьбова М6, довжина-2 ?:tender criteria requirement min_maxValue: 200 - 200 міліметр
Стрижень-шпилька різьбова М6 (довжина-2), кількість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 8 - 8 штука
Болт М6, довжина 16 мм, кількість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 8 - 8 штука
Гайка М6, ширина 10мм, кількість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 72 - 72 штука
Спиця Ілізарова, діаметр ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2 - 2 міліметр
Спиця Ілізарова, довжина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 300 - 300 міліметр
Спиця Ілізарова, кількість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 8 - 8 штука
Шайба, кількість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 16 - 16 штука
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Матеріал виготовлення: Нержавіюча сталь
Півкільце(1/2), діаметр ?:tender criteria requirement min_maxValue: 160 - 160 міліметр
Півкільце(1/2), кількість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 8 - 8 штука
Спицефіксатори з отвором, кількість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 8 - 8 штука
Спицефіксатори з проріззю, кількість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 8 - 8 штука
Стрижень-шпилька різьбова М6, довжина-1 ?:tender criteria requirement min_maxValue: 150 - 150 міліметр
Стрижень-шпилька різьбова М6 (довжина-1), кількість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 4 - 4 штука
Стрижень-шпилька різьбова М6, довжина-2 ?:tender criteria requirement min_maxValue: 200 - 200 міліметр
Стрижень-шпилька різьбова М6 (довжина-2), кількість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 8 - 8 штука
Болт М6, довжина 16 мм, кількість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 8 - 8 штука
Гайка М6, ширина 10мм, кількість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 72 - 72 штука
Спиця Ілізарова, діаметр ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2 - 2 міліметр
Спиця Ілізарова, довжина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 300 - 300 міліметр
Спиця Ілізарова, кількість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 8 - 8 штука
Шайба, кількість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 16 - 16 штука
|
Дати та строки
Дата публікації | 04.04.2025 16:27 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 04.04.2025 16:27 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 09.04.2025 09:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 01985423 |
Юридична адреса | 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 |