Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 03.04.2025 10:07. Дата останніх змін - 03.04.2025 10:07

Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-03-002104-a  
ID 352fde2fa8464889bc1409da4ed3a3bf  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-04-03-002124-a  
Очікувана вартість закупівлі
3`29400 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ДОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"  
Очікувана вартість закупівлі 3`294.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
03.04.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
03.04.25

Специфікація закупівлі

1)
Журнал реєстрації наказів А4*100л. 80гр.обк.тв.клеєн
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77503, Україна, Івано-Франківська область, Долина, вул. Героїв України, будинок 14
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03.04.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
2)
Повідомлення А4-1*50гр.
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77503, Україна, Івано-Франківська область, Долина, вул. Героїв України, будинок 14
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03.04.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штука
3)
Графік відвідування та надання соціальних послуг А4-1*50 гр
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77503, Україна, Івано-Франківська область, Долина, вул. Героїв України, будинок 14
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03.04.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1000 штука
4)
Картка визначення індивід. потреб А4(2)*50гр
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77503, Україна, Івано-Франківська область, Долина, вул. Героїв України, будинок 14
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03.04.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 300 штука
5)
Індивідуальний план А4(2) 50 гр
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77503, Україна, Івано-Франківська область, Долина, вул. Героїв України, будинок 14
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03.04.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штука
6)
Типовий договір А3-2*50гр.
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77503, Україна, Івано-Франківська область, Долина, вул. Героїв України, будинок 14
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03.04.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 штука
7)
Заява А3-2*50 гр
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77503, Україна, Івано-Франківська область, Долина, вул. Героїв України, будинок 14
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03.04.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 штука
8)
Моніторинг/поточне оцінювання А4(2) 50 гр.
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77503, Україна, Івано-Франківська область, Долина, вул. Героїв України, будинок 14
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03.04.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3000 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 10:07
Версія документу від: 03.04.2025 10:07
ID: b1281250f83942528336f0ff176bbad7

Параметри тендеру

Електронний аукціон Ні  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Попередня кваліфікація Ні  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
Оскарження умов тендерної документації Ні  
Оскарження результатів визначення переможця Ні  
Оскарження відміни закупівлі Ні  
Обмежений доступ Ні  
Очікувана вартість Так  
Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
Тривалість кваліфікації 0  
Оскарження результатів кваліфікації Ні  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ДОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44132997  
Юридична адреса 77503, Україна, Івано-Франківська область, Долина, вул.Пушкіна, будинок 14  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
3`294.00
Гривня без ПДВ
Переможець
03.04.2025 10:06

Укладені договори

Номер договору
88
Дата підписання
03.04.2025
Дата початку дії
03.04.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
3`294.00 Гривня без ПДВ