Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 02.04.2025 18:21. Дата останніх змін - 21.04.2025 15:08

С_25П-178_90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з комплексного обслуговування будівель та прилеглої території (об’єктів)) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-02-013318-a  
ID ce84c3548ade4954a4eac89d6475a0fc  
Загальна очікувана вартість закупівлі
5`949`33005 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 5`949`330.05 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
02.04.25
Період уточнень
до 11.04.25
Період оскаржень
до 11.04.25
Подання пропозицій
до 14.04.25
Аукціон
15.04.25
Кваліфікація переможця
з 15.04.25
Пропозиції розглянуті
з 21.04.25
04.04.2025, 10:51
Щодо трудових відносин
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо внести зміни до тендерної документації в частині підтвердження наявності саме трудових відносин з працівниками, бо згідно норм чинного законодавства та практики АМКУ це означає, що такі повинні знаходитись саме в штаті. Ми як учасник не можемо взяти участь у даній закпівлі оскільки залучаємо працівників за договорами цивільно-правового характеру, саме тому є необхідним внесення зімн в цій частині. У разі відмови будемо змушені звертатись до АМКУ.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 07.04.2025, 13:25)
Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за Вашу увагу до даної закупівлі. Відповідно звернення, повідомляємо, що найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації в частині «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель».
10.04.2025, 16:39
Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! Просимо надати роз'яснення в частині залучення працівників для виконання умов договору. У разі залучення працівників (прибиральників та двірників) на умовах повного робочого дня за графіком з понеділка по четвер – з 8-00 до 17-15; п’ятниця - з 8-00 до 14-45, то це будуть саме трудові відносини, а не цивільно-правові як то було зазначено в попередньому зверненні, оскільки працівники повинні підпорядковуватися правилам внутрішнього трудового розпорядку й працювати за визначеним графіком роботи та здійснювати сам процес праці (прибирання приміщень). Таким чином, просимо роз'яснити щодо можливості або неможливості залучення працівників саме за договорами ЦПХ за даною процедурою закупівлі та у разі необхідності внести відповідні зміни до тендерної документації. На нашу думку, це повинні бути саме штатні працівники, прийняті за основним місцем роботи.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 11.04.2025, 14:23)
Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за Вашу увагу до даної закупівлі. Відповідно звернення повідомляємо, що тендерною документацією не встановлюється вимога щодо конкретного виду правовідносин (трудові чи цивільно-правові), за якими учасник забезпечує надання послуг. Визначення типу правовідносин є виключною відповідальністю учасника та має здійснюватися відповідно до чинного законодавства України.
Для Замовника принципово важливим є належне, якісне та своєчасне виконання послуг з прибирання у відповідності до умов договору. Усі інші питання, пов’язані з організацією праці, підбором персоналу тощо — залишаються у сфері відповідальності учасника.
Отже, визначення виду договору — цивільно-правового чи трудового — є компетенцією самого учасника, який несе відповідальність за дотримання норм чинного законодавства, зокрема трудового, податкового та соціального. У зв’язку з цим зміни до тендерної документації не вносяться.