Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 02.04.2025 18:21. Дата останніх змін - 18.04.2025 17:28

Шиномонтажний стенд; вантажний шиномонтажний стенд; стенд балансувальний вантажний

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-02-013322-a  
ID 6078091a94024b3bae20c695ef9bf8bb  
Загальна очікувана вартість закупівлі
471`73800 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівля здійснюється на підставі п.8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями).

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Військова частина 3017  
Загальна очікувана вартість закупівлі 471`738.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
02.04.25
Період уточнень
до 08.04.25
Подання пропозицій
до 11.04.25
Аукціон
11.04.25
Кваліфікація переможця
з 11.04.25
Пропозиції розглянуті
з 18.04.25

Специфікація закупівлі

Лот №1. Шиномонтажний стенд; вантажний шиномонтажний стенд; стенд балансувальний вантажний

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 471`738.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 4`717.38 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 11.04.2025 15:21 - 11.04.2025 15:50  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Розрахунки здійснюються Покупцем в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) календарних днів, наступних за датою підписання акту-прийому Товару або отримання видаткової накладної Постачальника, а у разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Покупцем бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь — які штрафні санкції в такому випадку до Покупця не застосовуються.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Шиномонтажний стенд
Класифікація за ДК 021:2015: 31720000-9 - Електромеханічне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Харківська область
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
2)
вантажний шиномонтажний стенд
Класифікація за ДК 021:2015: 31720000-9 - Електромеханічне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Харківська область
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
3)
стенд балансувальний вантажний
Класифікація за ДК 021:2015: 31720000-9 - Електромеханічне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Харківська область
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука

Тендерна документація

Критерії прийнятності
Додаток 2.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.04.2025 18:21
Версія документу від: 02.04.2025 18:21
ID: 5486607d0ebf440f850b33c7ce9468e0
Кошторис
Додаток 3.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.04.2025 18:21
Версія документу від: 02.04.2025 18:21
ID: ca07726dd0e4426d9e3654bd7448823e
Проект договору
Додаток 4.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.04.2025 18:21
Версія документу від: 02.04.2025 18:21
ID: d641b5a181044326bf876f5bf046ef7e
Кошторис
Додаток 5.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.04.2025 18:21
Версія документу від: 02.04.2025 18:21
ID: 09dfd055275343cc98b75e6ff4497838
Тендерна документація
Оголошення.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.04.2025 18:21
Версія документу від: 02.04.2025 18:21
ID: e1d08385e8434f6d9d6ea9215a13f737
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 1.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.04.2025 18:21
Версія документу від: 02.04.2025 18:21
ID: fcee78fa9f344accb2aa5847cca161aa
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.04.2025 18:22
Версія документу від: 02.04.2025 18:22
ID: cf91072d39424c87a24bc887d7c1d42a
Нетипізований документ
audit_6078091a94024b3bae20c695ef9bf8bb_236a4e1491144903a2d8f7d96cf64ed1.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.04.2025 15:50
Версія документу від: 11.04.2025 15:50
ID: 5a000b3527394a57a0ae5f3c167cec28

Ви можете завантажити відразу всі документи до цієї закупівлі

    Завантажити всі документи

    Параметри тендеру

    Електронний аукціон Так  
    Мінімальна кількість пропозицій 1  
    Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
    Очікувана вартість Так  
    Попередня кваліфікація Ні  
    Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
    Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
    Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
    Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
    Оскарження результатів кваліфікації Ні  
    Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
    Тривалість кваліфікації 0  
    Кількість днів для надання пояснень на звернення 1 Робочі дні  
    Тривалість оскарження результатів визначення переможця 2 Робочі дні  
    Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
    Оскарження результатів визначення переможця Ні  
    Оскарження умов тендерної документації Ні  
    Оскарження відміни закупівлі Ні  
    Обмежений доступ Ні  

    Дати та строки

    Дата публікації 02.04.2025 18:22  
    Завершення періоду уточнень 08.04.2025 00:00  
    Початок періоду прийому пропозицій 08.04.2025 00:00  
    Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 11.04.2025 00:00  

    Закупівельник (Проводить закупівлю)

    Найменування замовника Військова частина 3017  
    Код в ЄДРПОУ / ІПН 39309315  
    Юридична адреса Україна  

    Реєстр пропозицій

    Дата і час розкриття 11.04.2025 15:50
    Шиномонтажний стенд; вантажний шиномонтажний стенд; стенд балансувальний вантажний
    Учасник
    Початкова пропозиція
    Остаточна пропозиція
    Документи пропозиції
    1
    339`998.00
    Гривня з ПДВ
    2
    ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА"
    ID: 7eaa58369298467e9927d1a1d90a4d3e
    340`000.00
    Гривня з ПДВ
    3
    ТОВ "ВЕЛЛ КРАФТ"
    ID: 188087239eb642e2aeb4354edd26ccd9
    339`999.00
    Гривня з ПДВ

    Протокол розкриття

    Шиномонтажний стенд; вантажний шиномонтажний стенд; стенд балансувальний вантажний
    Учасник
    Остаточна пропозиція
    Статус
    Документи
    1
    339`998.00
    Гривня з ПДВ
    Дискваліфіковано
    16.04.2025 11:54
    2
    339`999.00
    Гривня з ПДВ
    Переможець
    18.04.2025 17:28
    3
    340`000.00
    Гривня з ПДВ
    Не розглядався

    Повідомлення про намір укласти договір

    Шиномонтажний стенд; вантажний шиномонтажний стенд; стенд балансувальний вантажний
    Учасник
    Остаточна пропозиція
    Дата та час публікації
    ТОВ "ВЕЛЛ КРАФТ"
    Код ЄДРПОУ: 42504525
    339`999.00
    Гривня з ПДВ
    18.04.2025
    17:28