Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 02.04.2025 14:51. Дата останніх змін - 02.04.2025 14:51

Ватман та фотопапір

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-02-008975-a  
ID 9d9c6f6b13614a9590dbad1f9306c5b0  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-04-02-011045-a  
Очікувана вартість закупівлі
4`29200 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Міський культурно-спортивний центр Житомирської міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 4`292.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
02.04.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
02.04.25

Специфікація закупівлі

1)
Фотопапір А4 180 100арк ВМ2220-4100 глянцевий
Класифікація за ДК 021:2015: 22990000-6 - Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.04.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
2)
Ватман А1 190
Класифікація за ДК 021:2015: 22990000-6 - Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.04.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 59 штука
3)
Ватман А4 190
Класифікація за ДК 021:2015: 22990000-6 - Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.04.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1000 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.04.2025 14:51
Версія документу від: 02.04.2025 14:51
ID: 65ca195031734e8db2383da9b2f0bc4c

Параметри тендеру

Електронний аукціон Ні  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Попередня кваліфікація Ні  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
Оскарження результатів кваліфікації Ні  
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
Тривалість кваліфікації 0  
Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
Очікувана вартість Так  
Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
Оскарження результатів визначення переможця Ні  
Оскарження умов тендерної документації Ні  
Оскарження відміни закупівлі Ні  
Обмежений доступ Ні  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Міський культурно-спортивний центр Житомирської міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 13545681  
Юридична адреса 10001, Україна, Житомирська область, м. Житомир, Вул. КИЇВСЬКА, 104/1  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
4`292.00
Гривня без ПДВ
Переможець
02.04.2025 14:51

Укладені договори

Номер договору
3
Дата підписання
01.04.2025
Дата початку дії
01.04.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
4`292.00 Гривня без ПДВ