Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 25.03.2025 16:56. Дата останніх змін - 09.04.2025 15:49

Графічні станції та монітори

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-25-013306-a  
ID faa112fae3274c64b54dbf4b952dc3f5  
Загальна очікувана вартість закупівлі
16`736`80000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 16`736`800.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
25.03.25
Період уточнень
до 31.03.25
Подання пропозицій
до 04.04.25
Аукціон
07.04.25
Кваліфікація переможця
з 07.04.25

Специфікація закупівлі

Лот №1. Лот 1.

Графічні станції та монітори

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 16`736`800.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 83`684.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 07.04.2025 15:32 - 07.04.2025 16:01  

Умови оплати згідно із договором

Подія Дата виставлення рахунку  
Опис Попередня оплата 70% (сімдесят) вартості Товару покупець сплачує на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати підписання Договору та отримання рахунку від Постачальника.  
Тип оплати Аванс  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 70%  
Період 15 календарні дні  
Подія Поставка товару  
Опис Остаточний розрахунок у розмірі 30% (тридцять) вартості Товару Покупець сплачує на поточний рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) календарних днів після отримання товару та підписання видаткової накладної.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 30%  
Період 10 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Графічні станції та монітори
Класифікація за ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.08.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 400 штука

Тендерна документація

Проект договору
Проект Договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.03.2025 16:56
Версія документу від: 25.03.2025 16:56
ID: f36956302b1f4ac485dca1f0ca522763
Тендерна документація
КД (1).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 14:14
Версія документу від: 31.03.2025 14:14
ID: f09eed37c69b4308a3bf3a7dc06d5fa2
Тендерна документація
КД .docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.03.2025 16:56
Версія документу від: 25.03.2025 16:56
ID: f09eed37c69b4308a3bf3a7dc06d5fa2
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.03.2025 16:56
Версія документу від: 25.03.2025 16:56
ID: 0473edb1881a4522a833f753ba87a4a0
Тендерна документація
Перелік змін.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 14:21
Версія документу від: 31.03.2025 14:21
ID: 361b60b01b4e4605b586d802a56326bd
Нетипізований документ
audit_faa112fae3274c64b54dbf4b952dc3f5_ac87864c904a4530934fae0cb6e554ad.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.04.2025 16:01
Версія документу від: 07.04.2025 16:01
ID: a24dc5dfe33a454886273b2c0cf6fb08

Ви можете завантажити відразу всі документи до цієї закупівлі

    Завантажити всі документи

    Параметри тендеру

    Електронний аукціон Так  
    Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
    Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
    Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
    Попередня кваліфікація Ні  
    Мінімальна кількість пропозицій 1  
    Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
    Обмежений доступ Ні  
    Оскарження умов тендерної документації Ні  
    Оскарження результатів визначення переможця Ні  
    Оскарження відміни закупівлі Ні  
    Очікувана вартість Так  
    Оскарження результатів кваліфікації Ні  
    Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
    Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
    Тривалість оскарження результатів визначення переможця 2 Робочі дні  
    Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
    Кількість днів для надання пояснень на звернення 1 Робочі дні  
    Тривалість кваліфікації 0  

    Опис критеріїв

    Забезпечення виконання договору про закупівлю
    Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
    Критерій відноситься до лоту Лот 1.
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    При наданні забезпечення підтверджується, що
    Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю (Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить 3% від ціни Договору про закупівлю.) Очікуване значення: 3 відсоток
    Статус вимоги: "Архівована" Дата архівування вимоги: 31.03.2025

    Дата публікації вимоги: 25.03.2025
    Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на (Ця гарантія набуває чинності з дати підписання (кінцева дата повинна перевищувати строк дії Договору не менше ніж на один місяць).) Очікуване значення: 30 день
    Статус вимоги: "Архівована" Дата архівування вимоги: 31.03.2025

    Дата публікації вимоги: 25.03.2025
    Форма забезпечення: Гарантія фінансової установи
    Статус вимоги: "Архівована" Дата архівування вимоги: 31.03.2025

    Дата публікації вимоги: 25.03.2025

    Дати та строки

    Дата публікації 25.03.2025 16:56  
    Завершення періоду уточнень 31.03.2025 16:00  
    Початок періоду прийому пропозицій 31.03.2025 16:00  
    Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 04.04.2025 16:00  

    Закупівельник (Проводить закупівлю)

    Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"  
    Код в ЄДРПОУ / ІПН 08305644  
    Юридична адреса Україна  

    Реєстр пропозицій

    Дата і час розкриття 07.04.2025 16:01
    Учасник
    Початкова пропозиція
    Остаточна пропозиція
    Документи пропозиції
    1
    ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
    ID: d273589a140d4fb4b924eebe612d8c72
    16`651`200.00
    Гривня без ПДВ
    2
    16`617`600.00
    Гривня без ПДВ
    3
    13`996`000.00
    Гривня без ПДВ

    Протокол розкриття

    Лот 1.
    Учасник
    Остаточна пропозиція
    Статус
    Документи
    3
    16`651`200.00
    Гривня без ПДВ
    У черзі