Процедура закупівлі оголошена 15.01.2025 15:40. Дата останніх змін - 15.01.2025 15:40
Код ДК 021:2015 код15550000-8 - Молочні продукти різні(Йогурт питний 2%, без наповнювача -1400 кг ; кефір 2,5% -1400 кг)
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-01-15-012752-a | |
ID | f50b502d43c44377b8d63ad74391f63e | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2025-01-15-017128-a |
Очікувана вартість закупівлі
161`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
При прорахунку вартості цінової пропозиції просимо учасників зважати на наявну статистичну інформацію щодо середніх споживчих цін на продукти харчування, що склалися на продукти харчування на споживчому ринку Рівненської області . Розрахунок загальної вартості закупівлі товарів замовником розраховувався по наявній статистичній інформації на продукти харчування по цінах на продукти у грудні 2024 року. ( Див. докумети для розрахунку цінової пропозиції у Плані закупівель до даної публічної закупівлі UA-P-2025-01-15-017128-a). (Кефір 2,5%, фасування 400г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4417 1400кг; Йогурт питний 2.0%, плівка поліетиленова, ДСТУ 4343 1400кг) Товар повинен відповідати вимогам ДСТУ. Поставка продукції транспортом постачальника та/або за рахунок постачальника. Розвантажування товару та доставку товару до місця зберігання товару у замовника здійснює постачальник товару.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальне підприємство "Рівненський обласний протипухлинний центр" Рівненської обласної ради | |
Очікувана вартість закупівлі | 161`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
15.01.25
Подання пропозицій
до 20.01.25
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Інша подія | |
Опис | Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 15 календарних днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 15 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Кефір 2,5%, фасування 400г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4417
Класифікація за ДК 021:2015: 15550000-8 - Молочні продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33010, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Олександра Олеся,12 б
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови постаки: При прорахунку вартості цінової пропозиції просимо учасників зважати на наявну статистичну інформацію щодо середніх споживчих цін на продукти харчування, що склалися на продукти харчування на споживчому ринку Рівненської області .
Розрахунок загальної вартості закупівлі товарів замовником розраховувався по наявній статистичній інформації на продукти харчування по цінах на продукти у грудні 2024 року. ( Див. докумети для розрахунку цінової пропозиції у Плані закупівель до даної публічної закупівлі UA-P-2025-01-15-017128-a).
(Кефір 2,5%, фасування 400г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4417 1400кг; Йогурт питний 2.0%, плівка поліетиленова, ДСТУ 4343 1400кг)
Товар повинен відповідати вимогам ДСТУ.
Поставка продукції транспортом постачальника та/або за рахунок постачальника.
Розвантажування товару та доставку товару до місця зберігання товару у замовника здійснює постачальник товару.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1400 кілограм
|
2) |
Йогурт питний
Класифікація за ДК 021:2015: 15550000-8 - Молочні продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33010, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Олександра Олеся,12 б
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови постаки: При прорахунку вартості цінової пропозиції просимо учасників зважати на наявну статистичну інформацію щодо середніх споживчих цін на продукти харчування, що склалися на продукти харчування на споживчому ринку Рівненської області .
Розрахунок загальної вартості закупівлі товарів замовником розраховувався по наявній статистичній інформації на продукти харчування по цінах на продукти у грудні 2024 року. ( Див. докумети для розрахунку цінової пропозиції у Плані закупівель до даної публічної закупівлі UA-P-2025-01-15-017128-a).
(Кефір 2,5%, фасування 400г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4417 1400кг; Йогурт питний 2.0%, плівка поліетиленова, ДСТУ 4343 1400кг)
Товар повинен відповідати вимогам ДСТУ.
Поставка продукції транспортом постачальника та/або за рахунок постачальника.
Розвантажування товару та доставку товару до місця зберігання товару у замовника здійснює постачальник товару.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1400 кілограм
|
Тендерна документація
Проект договору
Проєкт договору йогурт кефір.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.01.2025 15:37
Версія документу від: 15.01.2025 15:37
ID: 6897db2e582d4f26b13b781359b74331
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.01.2025 15:40
Версія документу від: 15.01.2025 15:40
ID: 3fdec201b34144ae98e11ca31be66082
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Ні | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Так | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Обмежений доступ | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 0 | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 |
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 4417 Очікуване значення: Так
Упаковка: плівка поліетиленова
Масова частка жиру ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2.5 - 2.5 відсоток
Маса нетто ?:tender criteria requirement min_maxValue: 400 - 400 грам
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Упаковка: плівка поліетиленова
Безлактозний Очікуване значення: ні
Характеристики не суперечать ДСТУ 4343: так
Наповнювач: без наповнювача
Масова частка жиру ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2 - 2
|
Дати та строки
Дата публікації | 15.01.2025 15:40 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 15.01.2025 15:40 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 20.01.2025 00:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальне підприємство "Рівненський обласний протипухлинний центр" Рівненської обласної ради |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 02000205 |
Юридична адреса | 33010, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Олександра Олеся, буд. 12 б |