Процедура закупівлі оголошена 15.01.2025 15:08. Дата останніх змін - 15.01.2025 15:08
Молоко та вершки
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-01-15-011581-a | |
ID | 2ee179fe6d484a4fa72c92737092cc2c | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2025-01-15-014582-a |
Очікувана вартість закупівлі
95`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Під час укладення договору Постачальник надає Покупцю копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Постачальник гарантує, що Товар, який є предметом Договору належить йому на праві власності або іншому речовому праві, що надає йому право розпоряджатися Товаром, є новим і не був у використанні, не перебуває під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним законодавством України. Постачальник підтверджує, що укладання та виконання ним цього Договору не суперечить нормам чинного законодавства України та відповідає його вимогам (зокрема, щодо отримання всіх необхідних дозволів та погоджень), а також підтверджує те, що укладання та виконання ним цього Договору не суперечить положенням його установчих документів. Місце поставки Товару: Київська обл., Білоцерківський район, селище Володарка, вул. Зарічна, 102 В продуктовий склад. Доставка товару транспортом Постачальника, завантажувальні та розвантажувальні роботи за рахунок Постачальника. Водій автотранспорту, а також особи, що супроводжують продукти, повинні мати медичні книжки та виконувати вантажно-розвантажувальні роботи. Строк поставки Товару: двічі на тиждень, на наступний день після отримання заявки від Замовника до 08.00 год. протягом 2025 року. Поставка товару здійснюється згідно заявок Замовника окремими партіями.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний ліцей" | |
Очікувана вартість закупівлі | 95`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
15.01.25
Подання пропозицій
до 20.01.25
Залишилось 5 днів Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до пп. 2 п. 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 р. № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 14 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г
Класифікація за ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09301, Україна, Київська область, Білоцерківський район, селище Володарка, вулиця Зарічна будинок 102-В
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови постаки: Під час укладення договору Постачальник надає Покупцю копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Постачальник гарантує, що Товар, який є предметом Договору належить йому на праві власності або іншому речовому праві, що надає йому право розпоряджатися Товаром, є новим і не був у використанні, не перебуває під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним законодавством України.
Постачальник підтверджує, що укладання та виконання ним цього Договору не суперечить нормам чинного законодавства України та відповідає його вимогам (зокрема, щодо отримання всіх необхідних дозволів та погоджень), а також підтверджує те, що укладання та виконання ним цього Договору не суперечить положенням його установчих документів.
Місце поставки Товару: Київська обл., Білоцерківський район, селище Володарка, вул. Зарічна, 102 В продуктовий склад. Доставка товару транспортом Постачальника, завантажувальні та розвантажувальні роботи за рахунок Постачальника. Водій автотранспорту, а також особи, що супроводжують продукти, повинні мати медичні книжки та виконувати вантажно-розвантажувальні роботи.
Строк поставки Товару: двічі на тиждень, на наступний день після отримання заявки від Замовника до 08.00 год. протягом 2025 року. Поставка товару здійснюється згідно заявок Замовника окремими партіями.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2500 кілограм
|
Тендерна документація
Проект договору
3 Договір на закупівлю продуктів харчування молоко 2025.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.01.2025 15:08
Версія документу від: 15.01.2025 15:08
ID: 1ec2eb2ba6ac4c01b87fff0b33c089f5
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.01.2025 15:08
Версія документу від: 15.01.2025 15:08
ID: 73d9454a3fb14369bf25e238bb6bcb5e
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Ні | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Так | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 0 | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 | |
Обмежений доступ | Ні |
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Упаковка: плівка поліетиленова
Вид: пастеризоване
Маса нетто ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1000 - 1000 г
Масова частка жиру ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2.5 - 2.5 %
Відповідність ДСТУ 2661 Очікуване значення: Так
|
Дати та строки
Дата публікації | 15.01.2025 15:08 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 15.01.2025 15:08 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 20.01.2025 00:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний ліцей" |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 22203815 |
Юридична адреса | 09300, Україна, Київська область, Білоцерківський район, селище Володарка, вулиця Зарічна будинок 102В |