Процедура закупівлі оголошена 15.01.2025 12:20. Дата останніх змін - 24.01.2025 16:59
Автоматичні вимикачі та роз'єднувачі -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-01-15-006473-a | |
ID | 608c0b0bca5b4a8e866ac7280812c380 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
480`00000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОКОМУНСЕРВІС" ШЕПТИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 480`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
15.01.25
Період уточнень
до 20.01.25
Період оскаржень
до 20.01.25
Подання пропозицій
до 23.01.25
Кваліфікація переможця
з 23.01.25
15.01.2025, 13:06
Дискримінаційні вимоги
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, згідно п.7 Додатку 2.1 Ви вимагаєте " Якщо учасник не є виробником продукції додатково необхідно надати Документи, які підтверджують зв’язок Учасника із виробником або його офіційним представником/імпортером (дистриб’юторський (дилерський) договір або сертифікат дистриб’ютора (дилера) або лист від виробника або його офіційного представника/імпортера про представництво його інтересів Учасником на даній процедурі). Лист від виробника або його офіційного представника/імпортера про представництво його інтересів обов’язково повинен містити змістовний перелік технічних та інших документів наданих виробником Учаснику, з погодженням їх використання (копіювання, поширення).
Дана вимога є дискримінаційною, та такою, що суттєво звужує коло потенційни постачальників. Просимо прибрати цю вимогу, у іншому випадку змушені будемо звертатись до АМКУ.
Дана вимога є дискримінаційною, та такою, що суттєво звужує коло потенційни постачальників. Просимо прибрати цю вимогу, у іншому випадку змушені будемо звертатись до АМКУ.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 16.01.2025, 12:39)
Доброго дня, шановний потенційний Учаснику !
Тендерна документація складена у відповідності до вимог чинного законодавства, що регулює здійснення публічних закупівель, Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості). Зауважуємо, що п. 31 ч.1 ст. 1 Закону встановлює, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. При цьому, стаття 23 Закону встановлює, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. Вимоги тендерної документації поширюються не лише на Скаржника або конкретну групу суб`єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників конкурсних торгів і обов`язкові до виконання всіма суб`єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі. З урахуванням викладеного, вимоги тендерної закупівлі повністю узгоджуються з положеннями ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно до яких замовник самостійно визначає технічні вимоги до предмету закупівлі із врахуванням своїх потреб. Отже, за даних обставин вказані вимоги не можна вважати дискримінаційними.
Дякуємо за інтерес до цієї процедури закупівлі.
Тендерна документація складена у відповідності до вимог чинного законодавства, що регулює здійснення публічних закупівель, Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості). Зауважуємо, що п. 31 ч.1 ст. 1 Закону встановлює, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. При цьому, стаття 23 Закону встановлює, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. Вимоги тендерної документації поширюються не лише на Скаржника або конкретну групу суб`єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників конкурсних торгів і обов`язкові до виконання всіма суб`єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі. З урахуванням викладеного, вимоги тендерної закупівлі повністю узгоджуються з положеннями ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно до яких замовник самостійно визначає технічні вимоги до предмету закупівлі із врахуванням своїх потреб. Отже, за даних обставин вказані вимоги не можна вважати дискримінаційними.
Дякуємо за інтерес до цієї процедури закупівлі.
16.01.2025, 21:44
позиція 7
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, щитка на 3 модуля не існує, просимо внести зміни
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.01.2025, 14:11)
внесено зміни до тендерної документації
16.01.2025, 21:44
позиція 10
Загальне запитання щодо оголошення
Коробка розподільча накладна IР 55 має розмір 90*90*52, просимо внести зміни
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.01.2025, 14:11)
внесено зміни до тендерної документації
16.01.2025, 21:44
позиція 11
Загальне запитання щодо оголошення
має розмір 100*100*50 , просимо внести зміни
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.01.2025, 14:11)
внесено зміни до тендерної документації
16.01.2025, 21:45
позиція 13
Загальне запитання щодо оголошення
Під розетник бетон - це установочна коробка, а не роподільча, просимо внести зміни
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.01.2025, 14:11)
внесено зміни до тендерної документації
16.01.2025, 21:46
Щит пластиковий ЩРН-П- 03 модулей зовнішній
Загальне запитання щодо оголошення
Щит пластиковий ЩРН-П- 03 модулей зовнішній на 3 модуля не існує, просимо внести зміни
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.01.2025, 14:13)
внесено зміни до тендерної документації
16.01.2025, 21:47
Коробка розподільча накладна 90х90х50 IР 55
Загальне запитання щодо оголошення
Коробка розподільча накладна 90х90х50 IР 55 має розмір 90*90*52, просимо внести зміни
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.01.2025, 14:13)
внесено зміни до тендерної документації
16.01.2025, 21:47
Коробка розподільча внутрішння ( універсальна Elektro Plast )
Загальне запитання щодо оголошення
Коробка розподільча внутрішння ( універсальна Elektro Plast ) має розмір 100*100*50 , просимо внести зміни
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.01.2025, 14:13)
внесено зміни до тендерної документації
16.01.2025, 21:48
Коробка розподільча внутрішня (Під розетник бетон)
Загальне запитання щодо оголошення
Коробка розподільча внутрішня (Під розетник бетон) Під розетник бетон - це установочна коробка, а не роподільча, просимо внести зміни
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.01.2025, 14:13)
внесено зміни до тендерної документації