Процедура закупівлі оголошена 15.01.2025 11:48. Дата останніх змін - 15.01.2025 11:48
Борошно пшеничне, сорт вищий, ГСТУ 46.004, код ДК 021:2015:15610000-7 «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості»
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-01-15-003519-a | |
ID | b242de9737c0478db2cab610d9b91cd1 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2025-01-15-004660-a |
Очікувана вартість закупівлі
252`950.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальна установа Панютинський психоневрологічний інтернат | |
Очікувана вартість закупівлі | 252`950.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
15.01.25
Подання пропозицій
до 20.01.25
Залишилось 5 днів Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 15 банківські дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Борошно пшеничне, сорт вищий, ГСТУ 46.004
Класифікація за ДК 021:2015: 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп’яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64660, Україна, Харківська область, Лозівський район, селище Лиманівка, вул Івана Середи,10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10000 кілограм
|
Тендерна документація
Проект договору
ПД про закупівлю товару ЗПП борошно 15.01.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.01.2025 10:53
Версія документу від: 15.01.2025 10:53
ID: 75c42f3728f0401b88c7cf30cd302fee
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.01.2025 11:48
Версія документу від: 15.01.2025 11:48
ID: 91860c4976d34b9ca0ae4d2ab500bb9a
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Ні | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Так | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 0 | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 | |
Обмежений доступ | Ні |
Опис критеріїв
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Посилання на законодавство
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю Очікуване значення: 5 percent
Прийнятні докази:
Документ. оригінал паперової банківської гарантії. 9.1. На дату укладення цього Договору Постачальником надається Замовнику оригінал паперової банківської гарантії як забезпечення виконання цього Договору (далі — Банківська гарантія) в розмірі 5 відсотків від вартості цього Договору в національній валюті України — гривні, що становить _______________________ грн. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранта на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття.
9.2. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статей 560–569 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банк-гарант, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не перебувати в стадії ліквідації. Банк-гарант повинен відноситися до системно важливих банків, визначених рішенням Правління Національного банку України від 29.02.2024 №70-рш.
9.3. Банківська гарантія повинна відповідати таким вимогам:
Банківська гарантія повинна діяти з дати її видачі, але не пізніше дати укладення Договору та протягом всього строку дії цього Договору;
Дата закінчення дії Банківської гарантії: має дорівнювати або перевищувати строк дії Договору;
Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний та безвідкличний обов'язок банку-гаранта сплатити на користь Замовника повну суму банківської гарантії, яка визначена Договором, за вимогою Замовника, у разі порушення Постачальником умов Договору щодо строків поставки товару, порушення Постачальником умов договору щодо якості поставки товару, невиконання (часткового виконання) умов договору Постачальником.
Строк сплати коштів за банківською гарантією: за цією гарантією банк-гарант безвідклично зобов’язаний сплатити Замовнику (бенефіціару) суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі — вимога).
Банківська гарантія підписується уповноваженою(ими) особою(ами) банку-гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). До банківської гарантії надаються копії документів, що підтверджують повноваження особи, яка підписала банківську гарантію.
9.4. У разі продовження строку дії Договору дія банківської гарантії повинна продовжуватись на відповідний строк.
9.5. Замовник повертає Банківську гарантію як забезпечення виконання договору про закупівлю у строк 5 робочих днів у разі настання однієї або декількох обставин, а саме:
— після повного виконання Постачальником своїх зобов’язань по договору про закупівлю без порушень;
— після розірвання договору про закупівлю, за умови відсутності претензій у Сторін;
— за рішенням суду щодо повернення забезпечення Договору у випадку визнання результатів закупівлі недійсними або цього Договору нікчемним.
9.6. Банківська гарантія як забезпечення виконання цього Договору не повертається Замовником Постачальнику у разі порушення Постачальником умов договору щодо строків поставки товару, порушення Постачальником умов Договору щодо якості поставки товару, невиконання (часткового виконання) умов Договору Постачальником.
У разі настання зазначених обставин Замовник набуває права на безумовне звернення до банку-гаранта щодо стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання Договору, сума яких визначена банківською гарантією, у повному розмірі.
Вимога надсилається шляхом письмового звернення Замовника до банку-гаранта з вимогою сплати суми банківської гарантії згідно з визначеними Замовником реквізитами рахунку.
9.7. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання зобов’язань за договором, здійснюються за рахунок коштів Постачальника.
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на Очікуване значення: 5 day
Прийнятні докази:
Документ.
Форма забезпечення: Гарантія фінансової установи
Прийнятні докази:
Документ.
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Сорт: вищий
Відповідність ГСТУ 46.004 Очікуване значення: Так
|
Дати та строки
Дата публікації | 15.01.2025 11:48 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 15.01.2025 11:48 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 20.01.2025 00:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальна установа Панютинський психоневрологічний інтернат |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 03189647 |
Юридична адреса | 64660, Україна, Харківська область, селище Лиманівка, Лозівський район, ВУЛИЦЯ ІВАНА СЕРЕДИ, будинок 10 |