Процедура закупівлі оголошена 14.01.2025 20:59. Дата останніх змін - 14.01.2025 21:00
Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території установ Державної служби зайнятості в центральному регіоні України (Вінницька, Дніпропетровська, Кіровоградська, Полтавська, Черкаська області)
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-01-14-016280-a | |
ID | a629938a02c242a98cfdb8d1be032cdf | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2025-01-14-022641-a |
Загальна очікувана вартість закупівлі
15`693`488.52 Гривня
Вартість участі в цій закупівлі становить 4080.00 Гривня
Зареєструйтесь та візьміть участь в аукціоні
або авторизуйтеся, якщо Ви вже є Учасником
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 15`693`488.52 Гривня (з ПДВ) | |
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 470`804.65 Гривня | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля послуг |
Закупівля оголошена
14.01.25
Період уточнень
до 19.01.25
Період оскаржень
до 19.01.25
Подання пропозицій
до 22.01.25
Залишилось 7 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
22.01.25
Специфікація закупівлі
Лот №1. Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території установ Державної служби зайнятості в центральному регіоні України (Вінницька, Дніпропетровська, Кіровоградська, Полтавська, Черкаська області)
Параметри торгів
Очікувана вартість закупівлі | 15`693`488.52 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 78`467.44 Гривня | |
Електронна банківська гарантія | 470`804.65 Гривня | |
Дата початку аукціону за лотом | 22.01.2025 12:10 |
Умови оплати згідно із договором
Подія | Надання послуг | |
Опис | Оплата за фактично надані Послуги здійснюється щомісяця протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня підписання Сторонами Актів наданих послуг за попередній місяць. Оплата Послуг проводиться у національній валюті України гривні, з урахуванням фінансових можливостей Замовника. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 15 робочі дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території установ Державної служби зайнятості в центральному регіоні України (Вінницька, Дніпропетровська, Кіровоградська, Полтавська, Черкаська області)
Класифікація за ДК 021:2015: 90919200-4 - Послуги з прибирання офісних приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, пр.-т. Лесі Українки, 4, м. Дніпро вул. Авіаційна, 41, м. Дніпро вул. П.Калнишевського 69, смт Петріківка вул. В Сухомлинського, 69, селище Слобожанське вул. і м. Ю. М. Устенка, 19б, м. Вільногірськ вул. Молодіжна, 1а, м. П'ятихатки вул. Єдності, буд. 70, м. Марганець смт Солоне, вул. Гагаріна, буд. 15, смт Солоне вул. Центральна, буд. 76, м. Синельникове вул. Героїв України, 5, м. Покров вул. Затишна, буд. 27, смт Царичанка вул. Соборна, 106 а, смт Широке вул. Дніпровська, буд. 9, м. Тернівка пл. Соборна, 8, м. Самар вул. Космонавтів, 1, м. Кривий Ріг бул.Шевченка, 7, смт Софіївка вул. Медична 6, м. Кам’янське пл. О.Поля, 2, м. Верхньодніпровськ вул. 8 березня, 29, м. Жовті Води вул. Грушевського 15, смт Кринички вул. Пилипа Орлика,54, м. Нікополь вул. Покровська, 23 м. Апостолове вул. Амбулаторна, 5, смт Томаківка вул. Світличної Ганни. буд.55, м. Павлоград просп. Незалежності, 9 а, смт Межова вул. Горького, 49, селище Покровське вул. Г.України, 72, смт Петропавлівка вул. Незалежності, 12 б, м. Шахтарське вул. Успішна, 150, селище Васильківка вул. Стрілецька, 3а, м. Вінниця вул. Привокзальна,28, м. Вінниця вул. Привокзальна,28, м. Вінниця вул. Ващука, 20, м. Вінниця вул. Максима Кривоноса, 31, м. Іллінці вул. Василя Липківського, 71, смт Липовець вул. Соборна, 9, смт Літин вул. Соборна, 93 б, м. Немирів вул. Богдана Хмельницького, 112, м. Погребище вул. Малиновського, 12, смт Тиврів вул. Героїв Майдану, 76 «а» смт Оратів пл. Миру, 2, м. Гайсин вул. Шевченка, 17 «а», м. Бершадь вул. Процишина, 55 «а», М. Ладижин вул. Незалежності, 41 «а», смт Теплик вул. Соборна, 32, смт Тростянець вул. Жовтнева, 35, смт Чечельник вул. Михайла Грушевського, 19, м. Жмеринка Майдан Святого Миколая 10 Б, м. Бар вул. Героїв Майдану, 217 «б», м. Шаргород просп. Незалежності, 11, м. Могилів-Подільський вул. Замкова, 86, м. Ямпіль вул. Соборна, 156, смт Муровані Курилівці вул. Лісова, 19, смт Чернівці вул. Миколи Леонтовича, 102, м. Тульчин смт Крижопіль, вул. Залізної Дивізії, 28, смт Крижопіль вул. Ігоря Гаврилюка, 21, смт Томашпіль вул. Чорновола Вячеслава, 87 «а», м. Хмільник вул. Пилипа Орлика, 19, м. Козятин вул. Нестерчука, 43 «а», м. Калинівка вул. Леоніда Куценка, буд. 10,12, м. Кропивницький вул. Євгена Маланюка, буд. 15, м. Кропивницький вул. Євгена Маланюка, буд. 15, м. Кропивницький вул. Центральна, буд. 153, м. Долинська вул. Полтавська, 13 А м. Знам'янка вул. Перемоги, 1 с-ще Олександрівка вул. Перемоги,79А, с-ще Компаніївка вул. Незалежності, 78 м. Бобринець вул. Криворізька,10 с-ще Кам'янець вул. Ювілейна, 10А, с-ще Устинівка просп. Соборний, 126А, м. Олександрія провул. Нагірний, 3 м. Світловодськ вул. Михайла.Скляра,9 с-ще Онуфріївка вул. Центральна, 41, с-ще Петрове вул. Покровська,2 с-ще Голованівськ вул. Василя Стуса, 3, м. Гайворон вул. Промислова,14 м. Благовіщенське вул. Центральна,25 с-ще Вільшанка вул Центральна,71 с-ще Новоархангельськ вул. Соборна, 132А, м. Новоукраїнка вул. Тітова, 13 с-ще Добровеличківка вул. Центральна, 68, м. Мала Виска вул. Гурічева, 30 м. Новомиргород вул. Сінна,45, м. Полтава вул. Небесної Сотні,3, м. Полтава вул. Дружби, 5а, смт Диканька вул. Воздвиженська, 49, м. Зіньків вул. Полтавський Шлях, 52, м. Карлівка вул. Центральна, 14, смт Чутове вул. Дніпровська, 7, м. Кобеляки вул. Полтавський шлях,208, смт Котельва вул. Шевченка, 21, смт Решетилівка вул. Віктора Андрієвського, 2в, смт Нові Санжари вул. Незалежності,166а проїзд Арсенальний,1, м. Кременчук вул. Травнева 13/1, м. Глобино вул. Шевченка, 26/67, смт Семенівка вул. Строни, 6, м. Горішні Плавні вул. Партизанська, 10, смт Козельщина вул. Старо-Троїцька, 5, м. Лубни вул. Ярослава Мудрого, 2, м. Гребінка вул. Центральна, 79, смт Оржиця вул. Соборна, 39, м. Пирятин вул. Центральна, 37, смт Чорнухи вул. Незалежності, 66, м. Хорол вул. Гоголя, 94, м. Миргород вул. Центральна, 1, смт Велика Багачка вул. Кирила Осьмака, 58, смт Шишаки вул. Шевченка, 1а, м. Гадяч вул. Перемоги, 8, м. Лохвиця вул. Володимира Ложешнікова,56, м. Черкаси вул. Кримського 46а, м. Звенигородка вул. Майданецька,13/1, м. Тальне вул. Таранця,18, м. Шпола вул. Соборна,55а, смт Калинопіль вул. Київська,5, смт Лисянка вул. Героїв Маріуполя,52, м. Золотоноша вул. Центральна, 40,а, смт Драбів вул. Центральна,79, смт Чорнобай м. Умань, вул. В. Чорновола,35 вул. Перемоги,2, м. Жашків вул. Шевченка,9а, смт Маньківка вул. Дмитра Сайчука,12а, м. Монастирище вул. Соборна,97, м. Христинівка вул. Гоголя 330, м. Черкаси пл.Миру,58а, м. Городище вул. Гіфхорнська, буд. 17а, м. Корсунь-Шевченківський вул. Шевченка, 49/1, м. Канів вул. Соборна,68, м. Сміла вул. Б. Хмельницького 28-А, м. Чигирин вул. Захисників України,37, м. Кам'янка
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 178047.44 метр квадратний
|
Тендерна документація
Нетипізований документ
Гарантія.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.01.2025 20:59
Версія документу від: 14.01.2025 20:59
ID: afa3f8d2b2e2467da354d0857f38ddf3
|
|
Тендерна документація
ТД-9091 центр.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.01.2025 20:59
Версія документу від: 14.01.2025 20:59
ID: 05e4abd37b974fcd90caf3d86065ef41
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.01.2025 21:00
Версія документу від: 14.01.2025 21:00
ID: 3896f8eddd7a4a62b1686c77bf505788
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Так | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Ні | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Ні | |
Оскарження умов тендерної документації | Так | |
Оскарження результатів визначення переможця | Так | |
Оскарження відміни закупівлі | Так | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 3 Календарних днів | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 5 Календарних днів | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 10 Календарних днів | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 3 Календарних днів | |
Тривалість кваліфікації | 0 | |
Обмежений доступ | Ні |
Опис критеріїв
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
|
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Посилання на законодавство
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
|
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Посилання на законодавство
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
|
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
|
Наявність антикорупційної програми
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом)
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми Очікуване значення: Так
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
|
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Очікуване значення: Так
|
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Посилання на законодавство
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
|
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
|
Забезпечення тендерних пропозицій
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 470 804,65 гривень.
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії.
На підтвердження зарахування грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, видана Банком-гарантом, завірена печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банка – гаранта.
Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
До банківської гарантії додаються копії банківських документів: документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком.
Банківська гарантія має бути видана однією з наступних фінансових установ:
- банком, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75 (сімдесят п’ять) % статутного капіталу банку, або
- системно важливим банком (за класифікацією Національного банку України), регулятивний капітал (Н1), якого на дату випуску гарантії перевищує 6.0 млрд грн, або
- банком іноземної банківської групи, яка має довгостроковий кредитний рейтинг материнської компанії на рівні не нижче BBB- за методологією Fitch Ratings або Moody’s Investors Service або S&P Global Ratings, або
- іноземним банком, який має довгостроковий кредитний рейтинг на рівні не нижче BBB - за методологією Fitch Ratings або Moody’s Investors Service або S&P Global Ratings.
У будь-якому випадку банк не має бути включено до переліку юридичних осіб, щодо яких застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції державними органами України, США, країн ЄС, Радою безпеки ООН або будь-якою іншою державою чи організацією, рішення та акти якої є юридично обов’язковими.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», банками (далі — гарант).
2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5).
3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії.
4. У реквізитах гарантії:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
— повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;
— код банку (у разі наявності);
— адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування;
— адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
— SWIFT-адреса гаранта;
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
— повне найменування — для юридичної особи;
— прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи;
— ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента;
— реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності);
— серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
— адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
— повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія ;
— адреса місцезнаходження;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
— дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;
— назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;
10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях;
5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
— вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми;
— вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
— можливості часткової сплати суми гарантії.
6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) .
7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії.
У випадку, якщо підписантом не є голова правління, повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (довіреністю тощо).
За гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії.
На підтвердження зарахування грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, видана Банком-гарантом, завірена печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. До довідки додається виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття не пізніше дати видачі гарантії.
Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією.
До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії:
Назва Замовника: Державний центр зайнятості України
Місцезнаходження Замовника: вул. Еспланадна, 8/10, м. Київ, 01601.
Код за ЄДРПОУ: 03491079
IBAN UA258201720355409300000700022 в ДКСУ м. Києва
) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Посилання на законодавство
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю Очікуване значення: 5 відсоток
Прийнятні докази:
Документ. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Державний центр зайнятості Місцезнаходження Замовника: вул. Еспланадна, 8/10, м. Київ, 01601 Код за ЄДРПОУ: 03491079 IBAN: UA258201720355409300000700022 в ДКСУ м. Києва. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю, а у разі прийняття Сторонами рішення щодо продовження строку дії договору, продовжується її строк на час дії договору. Переможець має надати Замовнику належне документальне підтвердження внесення змін до банківської гарантії до дати укладання додаткової угоди до договору щодо продовження строку його дії. Строк дії забезпечення виконання договору - банківської гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на 5 днів. (опис вимоги виклалено у п. 5 Розділу VI "Результати відкритих торгів та укладання договору про закупівлю" тендерної документації).
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на Очікуване значення: 5 день
Прийнятні докази:
Документ. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Державний центр зайнятості Місцезнаходження Замовника: вул. Еспланадна, 8/10, м. Київ, 01601 Код за ЄДРПОУ: 03491079 IBAN: UA258201720355409300000700022 в ДКСУ м. Києва. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю, а у разі прийняття Сторонами рішення щодо продовження строку дії договору, продовжується її строк на час дії договору. Переможець має надати Замовнику належне документальне підтвердження внесення змін до банківської гарантії до дати укладання додаткової угоди до договору щодо продовження строку його дії. Строк дії забезпечення виконання договору - банківської гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на 5 днів. (опис вимоги виклалено у п. 5 Розділу VI "Результати відкритих торгів та укладання договору про закупівлю" тендерної документації).
Форма забезпечення: Гарантія фінансової установи
Прийнятні докази:
Документ. Банківська гарантія
|
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (На підтвердження наявності в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник має надати довідку про наявність у користуванні обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою:
№ з/п Найменування обладнання (торгова марка та модель) Кількість Примітки
1 2 3 4
…
Довідка має містити інформацію про наявність:
Кількість та якість обладнання (шт.), не менше ніж:
Пилосос рюкзакового типу з автономним живленням, вага не менше 5,5 кг, сила всмоктування не менше 10 кПа, об’єм пилозбірника не менше 4.5 л, рівень шуму не більше 62 дБ, тип живлення – від акумулятора, час роботи акумулятора не менше 30 хв.) 25
Газонокосарка, тип живлення – від акумулятора, час роботи акумулятора не менше 40 хв., ширина косіння не менше 530 мм, варіативність висоти зрізу від 30 мм до 110 мм, вага не більше 41 кг, місткість травозбірника не менше 70 л, рівень шуму не більше 95 дБ(A). 5
водопилосос 25
снігоприбиральна машина 5
екстракторний пилосос/машина для чищення килимів (килимових покриттів) 5
службові автомобілі, один з яких повинен мати місткість не менше 2,5 м3. 5
На підтвердження інформації, указаної у довідці, Учасник надає документи для документального підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій сканкопії документів, що підтверджують право власності або користування чи залучення: договору/рів купівлі – продажу, та/або акту/ів введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або договору (договорів) оренди, та/або договору про співпрацю, та/або договору користування чи надання послуг та/або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу тощо (вказані договори повинні бути чинними на дату подання тендерної пропозиції та, у разі користування чи залучення обладнання, надання гарантійного листа/ів від орендодавця/ів про можливість продовження відповідного/них договору/ів на час надання Послуг).) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (На підтвердження наявності в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник має надати інформацію за формою:
№ з/п ПІБ Кваліфікація/
посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/працівник субпідрядника/ співвиконавця Назва субпідрядника/ співвиконавця9
1 2 3 4 5 6
…
Для виконання умов договору, учасник повинен мати необхідну кількість працівників:
Кількість працівників, не менше ніж:
Працівники, які здійснюють прибирання приміщення 133
Працівники, які здійснюють прибирання прибудинкової території 67
Лікар-дезінфекціоніст 1
Працівники, які здійснюють миття вікон, стін на висоті 2
Працівник який відповідальний за охорону праці 1
На підтвердження інформації Учасник надає:
1) Довідку за формою, наведеною в додатку 1.2 до тендерної документації, яка має містити інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації;
2) сканкопію звітності додатку 4 ДФ «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» за третій квартал 2024 року, згідно з яким, загальна кількість працівників становить не менша ніж 50% від зазначеної необхідної кількості працівників, які будуть надавати послуги з прибирання приміщення та прибудинкової території. У разі, якщо працівників було прийнято на роботу після подання Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, то для підтвердження працевлаштування в Учасника працівників, необхідно надати «Повідомлення про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу / укладення гіг-контракту» (форма якого визначена у Додатку 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413) з відміткою органу Державної податкової служби України або з наданням сканкопії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась в електронному вигляді. Дата повідомлення про прийняття на роботу працівника не повинна бути пізнішою ніж дата оголошення процедури закупівлі.
3) скановані особисті медичні книжки осіб, які здійснюють прибирання приміщень, в кількості не менше ніж 50% від кількості осіб, що здійснюють прибирання приміщень, відповідно до наданої Учасником довідки про працівників. Медичні книжки мають бути оформлені відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150 за формою 1-ОМК та формою № 140-5/о та бути чинними на дату подання тендерної пропозиції.
4) на працівників учасника, які будуть надавати послуги з миття вікон, стін з використанням спеціалізованих механізмів, спеціалізованого автотранспорту або спеціальних засобів промислового альпінізму в складі тендерної пропозиції надаються наступні копії документів:
документи, що підтверджують проходження навчання та перевірку знань з безпечного виконання висотно-верхолазних робіт для всіх працівників, які будуть залучені для виконання висотно-верхолазних робіт, відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті». Мають бути чинні на дату подання тендерної пропозиції.
) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
1.1.1. довідку в формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) із зазначенням інформації про договори за формою:
№ з/п Найменуван-ня сторін аналогічного договору Номер та дата аналогічного договору Предмет аналогічного
договору Перелік первинних документів (акти приймання- передачі тощо) Контактні дані замовника / контрагента (телефон, електронна пошта тощо) ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель (за наявності)
1 2 3 4 5 6 7
Аналогічним договором вважається договір на прибирання приміщень та/або прибудинкової території.
1.1.2. не менше 1 сканкопії договору (договорів), зазначених в довідці в повному обсязі,
1.1.3. копії документів на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та листи-відгуки (або рекомендаційні листи тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічними договорами, які зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цих договорів.
) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Дати та строки
Дата публікації | 14.01.2025 21:00 | |
Завершення періоду уточнень | 19.01.2025 00:00 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 14.01.2025 20:59 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 22.01.2025 00:00 |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 03491079 |
Юридична адреса | 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10 |