Процедура закупівлі оголошена 14.01.2025 15:52. Дата останніх змін - 14.01.2025 15:52
Олії рафіновані соняшникові, ДСТУ 4492
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-01-14-012544-a | |
ID | 8f7ae7afa29742e8ac751863103b5311 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2025-01-14-017586-a |
Очікувана вартість закупівлі
174`470.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Забезпечити поставку Товару, у кількості, асортименті, строки і за цінами, визначеними Договором.Забезпечити поставку Товару, якість якого відповідає умовам, встановленим розділом 2 Договору.Поставка Товару – передача Замовнику Товару, якість якого відповідає умовам, встановленим розділом 2 Договору. Товар постачається Замовнику транспортом і за рахунок Постачальника протягом 5 (п’яти) днів з моменту отримання Постачальником заявки (у разі усної - з обов’язковим подальшим письмовим підтвердженням) від Замовника на умовах DDP («Інкотермс», у редакції 2010 року).Датою поставки Товару є дата підписання Замовником накладної (накладних). Розрахунки за Товар здійснюються у національній валюті України – гривні. Остаточний розрахунок за Товар Замовник здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару на умовах розділу 5 Договору. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений Товар здійснюються протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ВІКТОРІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ | |
Очікувана вартість закупівлі | 174`470.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
14.01.25
Подання пропозицій
до 17.01.25
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | Остаточний розрахунок за Товар Замовник здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару на умовах розділу 5 Договору.У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений Товар здійснюються протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 10 банківські дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Олії рафіновані соняшникові, ДСТУ 4492
Класифікація за ДК 021:2015: 15420000-8 - Рафіновані олії та жири
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20014, Україна, Черкаська область, с. Вікторівка, ВУЛИЦЯ І.Франка, будинок 3
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови постаки: Забезпечити поставку Товару, у кількості, асортименті, строки і за цінами, визначеними Договором.Забезпечити поставку Товару, якість якого відповідає умовам, встановленим розділом 2 Договору.Поставка Товару – передача Замовнику Товару, якість якого відповідає умовам, встановленим розділом 2 Договору. Товар постачається Замовнику транспортом і за рахунок Постачальника протягом 5 (п’яти) днів з моменту отримання Постачальником заявки (у разі усної - з обов’язковим подальшим письмовим підтвердженням) від Замовника на умовах DDP («Інкотермс», у редакції 2010 року).Датою поставки Товару є дата підписання Замовником накладної (накладних).
Розрахунки за Товар здійснюються у національній валюті України – гривні.
Остаточний розрахунок за Товар Замовник здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару на умовах розділу 5 Договору.
У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений Товар здійснюються протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2390 кілограм
|
Тендерна документація
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.01.2025 15:52
Версія документу від: 14.01.2025 15:52
ID: 03ac25cd47d0464bacc828609ab6fdc3
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Ні | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Так | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 0 | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 | |
Обмежений доступ | Ні |
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 4492 Очікуване значення: Так
Дезодорована Очікуване значення: Так
Виморожена Очікуване значення: Так
Марка: П
|
Дати та строки
Дата публікації | 14.01.2025 15:52 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 14.01.2025 15:52 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 17.01.2025 16:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ВІКТОРІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 03189831 |
Юридична адреса | 20014, Україна, Черкаська область, с. Вікторівка, ВУЛИЦЯ І.Франка, будинок 3 |