Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 12.01.2025 07:56. Дата останніх змін - 12.01.2025 07:57

Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421, Сир кисломолочний 9%

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-12-000165-a  
ID c803260554e140898097d09c1090d745  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-01-12-000025-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявки, один раз на тиждень (понеділок/вівторок) з 08:00 до 15:00 години. Заявки подаються електронною поштою, факсом або телефоном. Умови поставки – виключно в асортименті та в обсязі, зазначених у заявці Замовника, з обов’язковим дотриманням строків придатності продуктів харчування. Місце поставки товарів: 4 заклади дошкільної освіти Пристоличної територіальної громади. Товар пакується у тару відповідно до вимог відповідних стандартів або технічних умов. Кожна партія товару повинна бути окремо розфасована відповідно до заявки Замовника та мати супроводжувальні документи, що підтверджують якість товару на всю партію продукції (копія посвідчення про якість, та/або декларація виробника, та/або сертифікат відповідності на товар, та/або експертний висновок чи протокол випробувань) із зазначенням строку придатності, умов зберігання і температурного режиму

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління гуманітарного розвитку та охорони здоров'я Пристоличної сільської ради  
Очікувана вартість закупівлі 2`435`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
12.01.25
Подання пропозицій
до 16.01.25
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 банківські дні  

Умови оплати згідно із договором

Подія Підписання договору  
Тип оплати Одноразова поставка  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421
Класифікація за ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08325, Україна, Київська область, село Щасливе, вулиця Калинова, будинок 9-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови постаки: Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявки, один раз на тиждень (понеділок/вівторок) з 08:00 до 15:00 години. Заявки подаються електронною поштою, факсом або телефоном. Умови поставки – виключно в асортименті та в обсязі, зазначених у заявці Замовника, з обов’язковим дотриманням строків придатності продуктів харчування. Місце поставки товарів: 4 заклади дошкільної освіти Пристоличної територіальної громади. Товар пакується у тару відповідно до вимог відповідних стандартів або технічних умов. Кожна партія товару повинна бути окремо розфасована відповідно до заявки Замовника та мати супроводжувальні документи, що підтверджують якість товару на всю партію продукції (копія посвідчення про якість, та/або декларація виробника, та/або сертифікат відповідності на товар, та/або експертний висновок чи протокол випробувань) із зазначенням строку придатності, умов зберігання і температурного режиму
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1200 кілограм
2)
Сир кисломолочний 9%
Класифікація за ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08325, Україна, Київська область, село Щасливе, вулиця Калинова, будинок 9-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови постаки: Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявки, один раз на тиждень (понеділок/вівторок) з 08:00 до 15:00 години. Заявки подаються електронною поштою, факсом або телефоном. Умови поставки – виключно в асортименті та в обсязі, зазначених у заявці Замовника, з обов’язковим дотриманням строків придатності продуктів харчування. Місце поставки товарів: 4 заклади дошкільної освіти Пристоличної територіальної громади. Товар пакується у тару відповідно до вимог відповідних стандартів або технічних умов. Кожна партія товару повинна бути окремо розфасована відповідно до заявки Замовника та мати супроводжувальні документи, що підтверджують якість товару на всю партію продукції (копія посвідчення про якість, та/або декларація виробника, та/або сертифікат відповідності на товар, та/або експертний висновок чи протокол випробувань) із зазначенням строку придатності, умов зберігання і температурного режиму
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 9900 кілограм

Тендерна документація

Проект договору
Договір (проект).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.01.2025 07:56
Версія документу від: 12.01.2025 07:56
ID: 91883e9021d24be691c29966d8ce4ca2
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.01.2025 07:57
Версія документу від: 12.01.2025 07:57
ID: a17f0c12c6364683b694f438198625e1

Параметри тендеру

Електронний аукціон Ні  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Попередня кваліфікація Ні  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Так  
Оскарження умов тендерної документації Ні  
Оскарження результатів визначення переможця Ні  
Оскарження відміни закупівлі Ні  
Очікувана вартість Так  
Оскарження результатів кваліфікації Ні  
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
Тривалість кваліфікації 0  
Обмежений доступ Ні  

Опис критеріїв

Технічні характеристики предмета закупівлі
Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421
Критерій відноситься до предмету закупівлі Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Технічні характеристики
Масова частка жиру ?:tender criteria requirement min_maxValue: 50 - 50 %
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 12.01.2025
Добавки: без добавок
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 12.01.2025
Характеристики не суперечать ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421): так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 12.01.2025
Безлактозний Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 12.01.2025
Технічні характеристики предмета закупівлі
Сир кисломолочний 9%
Критерій відноситься до предмету закупівлі Сир кисломолочний 9%
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Технічні характеристики
Масова частка жиру Очікуване значення: 9 %
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 12.01.2025
Добавки Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 12.01.2025
Відповідність ДСТУ 4554 Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 12.01.2025
Безлактозний Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 12.01.2025

Дати та строки

Дата публікації 12.01.2025 07:57  
Початок періоду прийому пропозицій 12.01.2025 07:57  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 16.01.2025 00:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління гуманітарного розвитку та охорони здоров'я Пристоличної сільської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 43919093  
Юридична адреса 08325, Україна, Київська область, село Щасливе, вулиця Калинова, будинок 9-А