Процедура закупівлі оголошена 11.01.2025 14:01. Дата останніх змін - 11.01.2025 14:03
Філе куряче, заморожене, ДСТУ 3143, Вирізка свинна, охолоджена, ДСТУ 4590
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-01-11-000413-a | |
ID | 209de374e3c64457ad9f35beb231a39b | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2025-01-11-000362-a |
Очікувана вартість закупівлі
384`600.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівля здійснюється відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (пункт 11-2) на період до 31.12.2025 року. Постачальник зобов’язаний передавати товар Покупцю партіями, відповідно до замовлень Покупця, згідно графіка (три рази на тиждень, до 08.00), розрахунки проводяться у безготівковій формі на рахунок Постачальника за фактично надані товари за наявності видаткової накладної по факту поставки. Постачальник- переможець, при підписанні договору повинен надати Покупцю, документи передбачені в Додатку 3 до Договору.Кожна партія товару має супроводжуватись документами, що підтверджують якість Товару: посвідчення якості, сертифікат відповідності, декларація виробника, або інші документи передбачені чинним законодавством на товари даного виду. Поставка товару здійснюється транспортом учасника переможця ( спеціальним транспортом з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення товару).
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КЗ Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №28 Рівненської міської ради | |
Очікувана вартість закупівлі | 384`600.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
11.01.25
Подання пропозицій
до 16.01.25
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 10 банківські дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Філе куряче, заморожене, ДСТУ 3143
Класифікація за ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33018, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Відінська, 46
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови постаки: Закупівля здійснюється відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (пункт 11-2) на період до 31.12.2025 року. Постачальник зобов’язаний передавати товар Покупцю партіями, відповідно до замовлень Покупця, згідно графіка (три рази на тиждень, до 08.00), розрахунки проводяться у безготівковій формі на рахунок Постачальника за фактично надані товари за наявності видаткової накладної по факту поставки. Постачальник- переможець, при підписанні договору повинен надати Покупцю, документи передбачені в Додатку 3 до Договору.Кожна партія товару має супроводжуватись документами, що підтверджують якість Товару: посвідчення якості, сертифікат відповідності, декларація виробника, або інші документи передбачені чинним законодавством на товари даного виду. Поставка товару здійснюється транспортом учасника переможця ( спеціальним транспортом з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення товару).
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1800 кілограм
|
2) |
Вирізка свинна, охолоджена, ДСТУ 4590
Класифікація за ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33018, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Відінська, 46
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови постаки: Закупівля здійснюється відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (пункт 11-2) на період до 31.12.2025 року. Постачальник зобов’язаний передавати товар Покупцю партіями, відповідно до замовлень Покупця, згідно графіка (три рази на тиждень, до 08.00), розрахунки проводяться у безготівковій формі на рахунок Постачальника за фактично надані товари за наявності видаткової накладної по факту поставки. Постачальник- переможець, при підписанні договору повинен надати Покупцю, документи передбачені в Додатку 3 до Договору.Кожна партія товару має супроводжуватись документами, що підтверджують якість Товару: посвідчення якості, сертифікат відповідності, декларація виробника, або інші документи передбачені чинним законодавством на товари даного виду. Поставка товару здійснюється транспортом учасника переможця ( спеціальним транспортом з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення товару).
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 650 кілограм
|
Тендерна документація
Проект договору
Договір ЗП м_ясоЗДО 28 на 2025.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.01.2025 14:02
Версія документу від: 11.01.2025 14:02
ID: c6b4faedf2e044f2a8289336d20baa1e
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.01.2025 14:03
Версія документу від: 11.01.2025 14:03
ID: 88d917a0ecd64571bdd7adc95b1041c7
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Ні | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Так | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 0 | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 | |
Обмежений доступ | Ні |
Опис критеріїв
Технічні характеристики предмета закупівлі
Філе куряче, заморожене, ДСТУ 3143
Посилання на законодавство
Технічні характеристики
Частина: філе
Термічний стан: заморожене
Відповідність ДСТУ 3143 Очікуване значення: Так
З шкірою Очікуване значення: ні
Наявність кісток Очікуване значення: ні
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Вирізка свинна, охолоджена, ДСТУ 4590
Посилання на законодавство
Технічні характеристики
Частина: вирізка
Термічний стан: охолоджене
Відповідність стандарту: ДСТУ 4590
|
Дати та строки
Дата публікації | 11.01.2025 14:03 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 11.01.2025 14:03 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 16.01.2025 13:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КЗ Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №28 Рівненської міської ради |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 35658631 |
Юридична адреса | 33018, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Відінська, 46 |