Процедура закупівлі оголошена 10.01.2025 15:58. Дата останніх змін - 10.01.2025 15:58
Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-01-10-009427-a | |
ID | bf56a078d73e408b8ac5d2a6f2eadde6 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2025-01-10-012026-a |
Очікувана вартість закупівлі
153`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
В вартість товару включаються витрати з навантаження, доставки до закладів та розвантажування Товар повинен постачатися 2 рази на тиждень згідно заявок по кожному закладу освіти підпорядкованому відділу освіти Олександрівської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області (відповідно до Додатку №1 до проекту Договору) спеціально обладнаним автотранспортом Постачальника з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення товару відповідно до заявок з 8.00 до 14:00 год., крім суботи та неділі При укладені договору Постачальник повинен надати наступні документи: - Експлуатаційний дозвіл на діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження (інші харчові продукти тваринного походження – потужність зі зберігання, потужність з реалізації - Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на зберігання харчових продуктів (згідно форми, затвердженої Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08 серпня 2023 року № 1503); - Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на транспортування харчових продуктів (згідно форми, затвердженої Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08 серпня 2023 року № 1503) - передбачені законом чинні документи: сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів сфери сертифікації:послуги торгівлі продуктами харчування та напоями; складування, зберігання та транспортування харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 виданий на учасника закупівлі. Вимоги до будь – яких організацій харчового ланцюга постачальника мають бути видані органом з сертифікації, акредитованого НААУ
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ВІДДІЛ ОСВІТИ ОЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРОПИВНИЦЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ | |
Очікувана вартість закупівлі | 153`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
10.01.25
Подання пропозицій
до 15.01.25
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 30 банківські дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421
Класифікація за ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27300, Україна, Кіровоградська область, Олександрівка, Незалежності України, 82
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови постаки: В вартість товару включаються витрати з навантаження, доставки до закладів та розвантажування
Товар повинен постачатися 2 рази на тиждень згідно заявок по кожному закладу освіти підпорядкованому відділу освіти Олександрівської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області (відповідно до Додатку №1 до проекту Договору) спеціально обладнаним автотранспортом Постачальника з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення товару відповідно до заявок з 8.00 до 14:00 год., крім суботи та неділі
При укладені договору Постачальник повинен надати наступні документи:
- Експлуатаційний дозвіл на діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження (інші харчові продукти тваринного походження – потужність зі зберігання, потужність з реалізації
- Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на зберігання харчових продуктів (згідно форми, затвердженої Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08 серпня 2023 року № 1503);
- Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на транспортування харчових продуктів (згідно форми, затвердженої Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08 серпня 2023 року № 1503)
- передбачені законом чинні документи: сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів сфери сертифікації:послуги торгівлі продуктами харчування та напоями; складування, зберігання та транспортування харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 виданий на учасника закупівлі. Вимоги до будь – яких організацій харчового ланцюга постачальника мають бути видані органом з сертифікації, акредитованого НААУ
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 510 кілограм
|
Тендерна документація
Проект договору
договір - проект - твердий.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.01.2025 15:56
Версія документу від: 10.01.2025 15:56
ID: ab2fc9f385fa4519bcbb9ef7cc949a98
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.01.2025 15:58
Версія документу від: 10.01.2025 15:58
ID: 4b71b7c38517400b9a145b5cabd6c4df
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Ні | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Так | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Обмежений доступ | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 0 | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 |
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Безлактозний Очікуване значення: ні
Характеристики не суперечать ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421): так
Добавки: без добавок
Масова частка жиру ?:tender criteria requirement min_maxValue: 50 - 50 відсоток
|
Дати та строки
Дата публікації | 10.01.2025 15:58 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 10.01.2025 15:58 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 15.01.2025 00:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ВІДДІЛ ОСВІТИ ОЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРОПИВНИЦЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 44104488 |
Юридична адреса | 27300, Україна, Кіровоградська область, смт Олександрівка, вул. Незалежності України, 82 |