Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 10.01.2025 15:47. Дата останніх змін - 10.01.2025 15:47

Випробування малолітражного балона з заміною вентиля (ДК 021:2015:50510000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-10-009198-a  
ID 4557af78fe264e3f8ccbce2a0aed2712  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-01-10-012402-a  
Очікувана вартість закупівлі
30`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство «Закарпатський центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Закарпатської обласної ради  
Очікувана вартість закупівлі 30`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
10.01.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
10.01.25

Специфікація закупівлі

1)
Заміна вентиля
Класифікація за ДК 021:2015: 50510000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79070, Україна, Львівська область, м.Львів, вул.Рахівська, 16
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 балон
2)
Випробування малолітражного балона
Класифікація за ДК 021:2015: 50510000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79070, Україна, Львівська область, м.Львів, вул.Рахівська, 16
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 40 балон

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.01.2025 15:47
Версія документу від: 10.01.2025 15:47
ID: 14827a7233d845b3b5db5bfe25dbb5e9

Параметри тендеру

Електронний аукціон Ні  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Попередня кваліфікація Ні  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
Оскарження умов тендерної документації Ні  
Оскарження результатів визначення переможця Ні  
Оскарження відміни закупівлі Ні  
Очікувана вартість Так  
Оскарження результатів кваліфікації Ні  
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
Тривалість кваліфікації 0  
Обмежений доступ Ні  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство «Закарпатський центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Закарпатської обласної ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 26528843  
Юридична адреса 88015, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 20  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Укладені договори

Номер договору
1627
Дата підписання
10.01.2025
Дата початку дії
10.01.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
30`000.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
25`000.00 Гривня