Процедура закупівлі оголошена 10.01.2025 15:42. Дата останніх змін - 10.01.2025 15:42
Сметана
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-01-10-009098-a | |
ID | 0ca075f3c8634678830d072895d2885e | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2025-01-10-012334-a |
Очікувана вартість закупівлі
248`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Замовник може встановити в Замовленні, що поставка товару повинна здійснюватись щоденно чи за фактичної потреби Замовника. Постачальник зобов’язується дотримуватися термінів та графіку поставки товару, визначених в Замовленні.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут" | |
Очікувана вартість закупівлі | 248`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
10.01.25
Подання пропозицій
до 15.01.25
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | Замовник зобов’язаний оплатити товар Постачальнику протягом 30 /тридцяти/ календарних днів з дати фактичного отримання товару (дати підписання видаткової накладної). | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 30 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Сметана
Класифікація за ДК 021:2015: 15550000-8 - Молочні продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79038, Україна, Львівська область, Львів, вул. Пасічна, 68
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови постаки: Замовник може встановити в Замовленні, що поставка товару повинна здійснюватись щоденно чи за фактичної потреби Замовника. Постачальник зобов’язується дотримуватися термінів та графіку поставки товару, визначених в Замовленні.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2000 кілограм
|
Тендерна документація
Проект договору
Проєкт договору (2).docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.01.2025 15:41
Версія документу від: 10.01.2025 15:41
ID: dccbd1f9aa1a4f73b611103c395e291e
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.01.2025 15:42
Версія документу від: 10.01.2025 15:42
ID: 9064937dcce248928f05e8b889baa94e
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Ні | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Так | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Обмежений доступ | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 0 | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 |
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Безлактозна Очікуване значення: ні
Характеристики не суперечать ДСТУ 4418: так
Упаковка: плівка поліетиленова
Маса нетто ?:tender criteria requirement min_maxValue: 370 - 370
Масова частка жиру ?:tender criteria requirement min_maxValue: 20 - 20
Бренд: ГАЛИЧАНСЬКА
|
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Посилання на законодавство
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю Очікуване значення: 5 відсоток
Прийнятні докази:
Документ. Розмір забезпечення виконання зобов’язання складає 5% від суми даного договору.
Документами, що підтверджують надання Постачальником забезпечення виконання зобов’язання є (документи засвідчені банком, що чинні на дату укладення договору та які надаються Замовнику не пізніше укладення даного Договору):
- оригінал банківської гарантії, що видана Постачальнику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 13.01.2005 року №41/10321 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах»;
- копія ліцензії, виданої банку чи іншого документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. Зазначена копія повинна бути завірена банком;
- копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком;
- довідка довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих Замовником на рахунок під покриття банківської гарантії.
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на Очікуване значення: 5 день
Прийнятні докази:
Документ. Розмір забезпечення виконання зобов’язання складає 5% від суми даного договору.
Документами, що підтверджують надання Постачальником забезпечення виконання зобов’язання є (документи засвідчені банком, що чинні на дату укладення договору та які надаються Замовнику не пізніше укладення даного Договору):
- оригінал банківської гарантії, що видана Постачальнику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 13.01.2005 року №41/10321 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах»;
- копія ліцензії, виданої банку чи іншого документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. Зазначена копія повинна бути завірена банком;
- копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком;
- довідка довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих Замовником на рахунок під покриття банківської гарантії.
Форма забезпечення: Гарантія фінансової установи
Прийнятні докази:
Документ. Розмір забезпечення виконання зобов’язання складає 5% від суми даного договору.
Документами, що підтверджують надання Постачальником забезпечення виконання зобов’язання є (документи засвідчені банком, що чинні на дату укладення договору та які надаються Замовнику не пізніше укладення даного Договору):
- оригінал банківської гарантії, що видана Постачальнику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 13.01.2005 року №41/10321 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах»;
- копія ліцензії, виданої банку чи іншого документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. Зазначена копія повинна бути завірена банком;
- копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком;
- довідка довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих Замовником на рахунок під покриття банківської гарантії.
|
Дати та строки
Дата публікації | 10.01.2025 15:42 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 10.01.2025 15:42 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 15.01.2025 00:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут" |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 25556649 |
Юридична адреса | 79038, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Пасічна, 68 |