Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 10.01.2025 15:40. Дата останніх змін - 10.01.2025 15:40

Сік

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-10-009067-a  
ID 4e0be82e752d4096a9a86e2106e07804  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-01-10-012250-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

5.1. Товар постачається партіями за окремими замовленнями Замовника, виходячи з його фінансових можливостей та виробничих потреб в межах загальної суми цього Договору відповідно до специфікації (додаток № 1 до Договору), що є невід’ємною частиною Договору. 5.1.1. Заявки подаються Замовником Постачальнику за 3 дні до дати поставки письмово або у інший спосіб, зручний для Сторін. Поставка здійснюється за рахунок Постачальника. Заявка на поставку відповідної партії Товару подається Замовником на електронну адресу Постачальника ______________ (чи в месенджері за телефонним номером: через Viber, WhatsApp, Telegram), зазначену в цьому Договорі, з відповідною інформацією. У разі подання заявки Замовником на електронну адресу Постачальника (чи в месенджері за телефонним номером: через Viber, WhatsApp, Telegram) заявка вважається отриманою Постачальником з дати направлення її Замовником на електронну адресу Постачальника. 5.1.2. Поставка товару у заклади освіти, що знаходяться у Сокальській ОТГ, здійснюється кожного тижня з понеділка по п’ятницю до 16:00 год. згідно поданого замовлення. 5.2. Постачальник здійснює поставку транспортом, що спеціально обладнаний для перевезення продуктів харчування, має санітарний паспорт та відповідає іншим вимогам. 5.3. Постачальник повинен поставити Замовнику товар, передбачений цим Договором, якість якого відповідає Державним стандартам України, сертифікатам якості товару та мати належний (не прострочений та такий, який дозволяє використати товар за призначенням у необхідний для Замовника строк) термін реалізації. Термін придатності товару повинен становити не менше 80% загального терміну зберігання. 5.4. При поставці Товару Постачальник зобов’язаний надати сертифікат(-и) якості на товар, що поставляється, а також інші документи, що стосуються товару та підлягають переданню разом з ним відповідно до Договору та законодавства. 5.5. Факт передачі Товару у власність Замовника оформляється Сторонами шляхом підписання видаткової накладної, яка підписується обома Сторонами у момент передачі-приймання Товару. 5.6. Постачальник гарантує, що є власником Товару згідно з Договором, а також що Товар не відчужений, не перебуває під заставою чи арештом та права третіх осіб на нього відсутні; 5.7. Строк поставки товару: з моменту підписання договору та до 31.12.2025 року. 5.8. Місце поставки товару: зазначено у додатку 2 до Договору (адреси поставки товару). 5.9. Упаковка товару повинна відповідати санітарно-гігієнічним нормам. Товар повинен бути спакований Постачальником таким чином, щоб не допустити псування та/або знищення його на період постачання до прийняття Замовником. 5.10. Оцінка якості товару і продовольчої сировини проводиться за зовнішнім виглядом, запахом, смаком, кольором, консистенцією. Вони повинні прийматися лише за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, повинні відповідати вимогам державних стандартів. 5.11. Якщо товар не відповідає вимогам, визначеним цим Договором, у т. ч. за кількістю, якістю, асортиментом, тарою, упаковкою тощо, приймання товару призупиняється до прибуття представника Постачальника, виклик якого є обов’язковим. Сторони складають Акт про виявлені недоліки, в якому зазначаються недоліки товару та строк усунення таких недоліків, перелік відсутніх документів, порядок одержання Постачальником такого Акта. Постачальник відповідає за недоліки товару, якщо він не доведе, що вони виникли внаслідок порушення Замовником правил користування та/чи зберігання товару, дій третіх осіб, непереборної сили. Будь-які витрати, пов’язані з усуненням недоліків у товарі, несе Постачальник. 5.12. При виявленні Замовником прихованих недоліків товару протягом установленого терміну зберігання, які неможливо було виявити при його отриманні, Замовник зобов’язаний негайно повідомити про це Постачальника та повернути такий товар. Вивіз товару зі складу Замовника здійснюється силами, засобами та за рахунок Постачальника. Прихованими недоліками визнаються такі недоліки, що не могли, бути виявлені при звичайній для такого виду товару перевірці і були виявлені лише в процесі обробки. Сторони складають Акт про приховані недоліки, в якому зазначаються недоліки товару та строк усунення таких недоліків. 5.13. Заміна товару (усунення недоліків) проводиться Постачальником у термін, установлений в Акті про виявлені недоліки (приховані недоліки). 5.14. Після усунення Постачальником недоліків, зазначених в Акті про виявлені недоліки (приховані недоліки), Сторони підписують видаткову накладну відповідно до умов цього Договору. Якщо такі недоліки не усунуті, Замовник після спливу встановленого строку має право повернути товар Постачальнику та не здійснювати оплату за такий товар або вжити інших заходів відповідно до законодавства, у т. ч. відмовитися від виконання цього Договору та вимагати відшкодування збитків, сплати штрафних санкцій. 5.15. У разі відмови від оплати товару у випадку, встановленого пунктом 5.14 цього Договору, Замовник не несе відповідальності за прострочення строку оплати товару. 5.16. Замовник залишає за собою право не оплачувати товар, що не відповідає вимогам щодо якості (розміру, методу зберігання (охолодження/замороження/тощо), свіжості і т.д.). 5.17. Водій цього транспорту, особи, що супроводжують товар у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом. Представник Замовника має право перевіряти наявність санітарного паспорту на транспорт та санітарні книжки водія і інших осіб, що супроводжують товар.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальна установа "Центр з обслуговування закладів освіти" Сокальської міської ради Львівської області  
Очікувана вартість закупівлі 448`345.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
10.01.25
Подання пропозицій
до 15.01.25
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Сік мультифруктовий на основі яблука 100%, без цукру, відновлений, пастеризований, фасування 1л
Класифікація за ДК 021:2015: 15320000-7 - Фруктові та овочеві соки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80000, Україна, Львівська область, Сокаль, ВУЛИЦЯ ШАШКЕВИЧА, будинок 86
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови постаки: 5.1. Товар постачається партіями за окремими замовленнями Замовника, виходячи з його фінансових можливостей та виробничих потреб в межах загальної суми цього Договору відповідно до специфікації (додаток № 1 до Договору), що є невід’ємною частиною Договору. 5.1.1. Заявки подаються Замовником Постачальнику за 3 дні до дати поставки письмово або у інший спосіб, зручний для Сторін. Поставка здійснюється за рахунок Постачальника. Заявка на поставку відповідної партії Товару подається Замовником на електронну адресу Постачальника ______________ (чи в месенджері за телефонним номером: через Viber, WhatsApp, Telegram), зазначену в цьому Договорі, з відповідною інформацією. У разі подання заявки Замовником на електронну адресу Постачальника (чи в месенджері за телефонним номером: через Viber, WhatsApp, Telegram) заявка вважається отриманою Постачальником з дати направлення її Замовником на електронну адресу Постачальника. 5.1.2. Поставка товару у заклади освіти, що знаходяться у Сокальській ОТГ, здійснюється кожного тижня з понеділка по п’ятницю до 16:00 год. згідно поданого замовлення. 5.2. Постачальник здійснює поставку транспортом, що спеціально обладнаний для перевезення продуктів харчування, має санітарний паспорт та відповідає іншим вимогам. 5.3. Постачальник повинен поставити Замовнику товар, передбачений цим Договором, якість якого відповідає Державним стандартам України, сертифікатам якості товару та мати належний (не прострочений та такий, який дозволяє використати товар за призначенням у необхідний для Замовника строк) термін реалізації. Термін придатності товару повинен становити не менше 80% загального терміну зберігання. 5.4. При поставці Товару Постачальник зобов’язаний надати сертифікат(-и) якості на товар, що поставляється, а також інші документи, що стосуються товару та підлягають переданню разом з ним відповідно до Договору та законодавства. 5.5. Факт передачі Товару у власність Замовника оформляється Сторонами шляхом підписання видаткової накладної, яка підписується обома Сторонами у момент передачі-приймання Товару. 5.6. Постачальник гарантує, що є власником Товару згідно з Договором, а також що Товар не відчужений, не перебуває під заставою чи арештом та права третіх осіб на нього відсутні; 5.7. Строк поставки товару: з моменту підписання договору та до 31.12.2025 року. 5.8. Місце поставки товару: зазначено у додатку 2 до Договору (адреси поставки товару). 5.9. Упаковка товару повинна відповідати санітарно-гігієнічним нормам. Товар повинен бути спакований Постачальником таким чином, щоб не допустити псування та/або знищення його на період постачання до прийняття Замовником. 5.10. Оцінка якості товару і продовольчої сировини проводиться за зовнішнім виглядом, запахом, смаком, кольором, консистенцією. Вони повинні прийматися лише за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, повинні відповідати вимогам державних стандартів. 5.11. Якщо товар не відповідає вимогам, визначеним цим Договором, у т. ч. за кількістю, якістю, асортиментом, тарою, упаковкою тощо, приймання товару призупиняється до прибуття представника Постачальника, виклик якого є обов’язковим. Сторони складають Акт про виявлені недоліки, в якому зазначаються недоліки товару та строк усунення таких недоліків, перелік відсутніх документів, порядок одержання Постачальником такого Акта. Постачальник відповідає за недоліки товару, якщо він не доведе, що вони виникли внаслідок порушення Замовником правил користування та/чи зберігання товару, дій третіх осіб, непереборної сили. Будь-які витрати, пов’язані з усуненням недоліків у товарі, несе Постачальник. 5.12. При виявленні Замовником прихованих недоліків товару протягом установленого терміну зберігання, які неможливо було виявити при його отриманні, Замовник зобов’язаний негайно повідомити про це Постачальника та повернути такий товар. Вивіз товару зі складу Замовника здійснюється силами, засобами та за рахунок Постачальника. Прихованими недоліками визнаються такі недоліки, що не могли, бути виявлені при звичайній для такого виду товару перевірці і були виявлені лише в процесі обробки. Сторони складають Акт про приховані недоліки, в якому зазначаються недоліки товару та строк усунення таких недоліків. 5.13. Заміна товару (усунення недоліків) проводиться Постачальником у термін, установлений в Акті про виявлені недоліки (приховані недоліки). 5.14. Після усунення Постачальником недоліків, зазначених в Акті про виявлені недоліки (приховані недоліки), Сторони підписують видаткову накладну відповідно до умов цього Договору. Якщо такі недоліки не усунуті, Замовник після спливу встановленого строку має право повернути товар Постачальнику та не здійснювати оплату за такий товар або вжити інших заходів відповідно до законодавства, у т. ч. відмовитися від виконання цього Договору та вимагати відшкодування збитків, сплати штрафних санкцій. 5.15. У разі відмови від оплати товару у випадку, встановленого пунктом 5.14 цього Договору, Замовник не несе відповідальності за прострочення строку оплати товару. 5.16. Замовник залишає за собою право не оплачувати товар, що не відповідає вимогам щодо якості (розміру, методу зберігання (охолодження/замороження/тощо), свіжості і т.д.). 5.17. Водій цього транспорту, особи, що супроводжують товар у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом. Представник Замовника має право перевіряти наявність санітарного паспорту на транспорт та санітарні книжки водія і інших осіб, що супроводжують товар.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6500 літр
2)
Сік грушево-яблучний 100%, без цукру, відновлений, пастеризований, фасування 0,2л
Класифікація за ДК 021:2015: 15320000-7 - Фруктові та овочеві соки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80000, Україна, Львівська область, Сокаль, ВУЛИЦЯ ШАШКЕВИЧА, будинок 86
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови постаки: 5.1. Товар постачається партіями за окремими замовленнями Замовника, виходячи з його фінансових можливостей та виробничих потреб в межах загальної суми цього Договору відповідно до специфікації (додаток № 1 до Договору), що є невід’ємною частиною Договору. 5.1.1. Заявки подаються Замовником Постачальнику за 3 дні до дати поставки письмово або у інший спосіб, зручний для Сторін. Поставка здійснюється за рахунок Постачальника. Заявка на поставку відповідної партії Товару подається Замовником на електронну адресу Постачальника ______________ (чи в месенджері за телефонним номером: через Viber, WhatsApp, Telegram), зазначену в цьому Договорі, з відповідною інформацією. У разі подання заявки Замовником на електронну адресу Постачальника (чи в месенджері за телефонним номером: через Viber, WhatsApp, Telegram) заявка вважається отриманою Постачальником з дати направлення її Замовником на електронну адресу Постачальника. 5.1.2. Поставка товару у заклади освіти, що знаходяться у Сокальській ОТГ, здійснюється кожного тижня з понеділка по п’ятницю до 16:00 год. згідно поданого замовлення. 5.2. Постачальник здійснює поставку транспортом, що спеціально обладнаний для перевезення продуктів харчування, має санітарний паспорт та відповідає іншим вимогам. 5.3. Постачальник повинен поставити Замовнику товар, передбачений цим Договором, якість якого відповідає Державним стандартам України, сертифікатам якості товару та мати належний (не прострочений та такий, який дозволяє використати товар за призначенням у необхідний для Замовника строк) термін реалізації. Термін придатності товару повинен становити не менше 80% загального терміну зберігання. 5.4. При поставці Товару Постачальник зобов’язаний надати сертифікат(-и) якості на товар, що поставляється, а також інші документи, що стосуються товару та підлягають переданню разом з ним відповідно до Договору та законодавства. 5.5. Факт передачі Товару у власність Замовника оформляється Сторонами шляхом підписання видаткової накладної, яка підписується обома Сторонами у момент передачі-приймання Товару. 5.6. Постачальник гарантує, що є власником Товару згідно з Договором, а також що Товар не відчужений, не перебуває під заставою чи арештом та права третіх осіб на нього відсутні; 5.7. Строк поставки товару: з моменту підписання договору та до 31.12.2025 року. 5.8. Місце поставки товару: зазначено у додатку 2 до Договору (адреси поставки товару). 5.9. Упаковка товару повинна відповідати санітарно-гігієнічним нормам. Товар повинен бути спакований Постачальником таким чином, щоб не допустити псування та/або знищення його на період постачання до прийняття Замовником. 5.10. Оцінка якості товару і продовольчої сировини проводиться за зовнішнім виглядом, запахом, смаком, кольором, консистенцією. Вони повинні прийматися лише за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, повинні відповідати вимогам державних стандартів. 5.11. Якщо товар не відповідає вимогам, визначеним цим Договором, у т. ч. за кількістю, якістю, асортиментом, тарою, упаковкою тощо, приймання товару призупиняється до прибуття представника Постачальника, виклик якого є обов’язковим. Сторони складають Акт про виявлені недоліки, в якому зазначаються недоліки товару та строк усунення таких недоліків, перелік відсутніх документів, порядок одержання Постачальником такого Акта. Постачальник відповідає за недоліки товару, якщо він не доведе, що вони виникли внаслідок порушення Замовником правил користування та/чи зберігання товару, дій третіх осіб, непереборної сили. Будь-які витрати, пов’язані з усуненням недоліків у товарі, несе Постачальник. 5.12. При виявленні Замовником прихованих недоліків товару протягом установленого терміну зберігання, які неможливо було виявити при його отриманні, Замовник зобов’язаний негайно повідомити про це Постачальника та повернути такий товар. Вивіз товару зі складу Замовника здійснюється силами, засобами та за рахунок Постачальника. Прихованими недоліками визнаються такі недоліки, що не могли, бути виявлені при звичайній для такого виду товару перевірці і були виявлені лише в процесі обробки. Сторони складають Акт про приховані недоліки, в якому зазначаються недоліки товару та строк усунення таких недоліків. 5.13. Заміна товару (усунення недоліків) проводиться Постачальником у термін, установлений в Акті про виявлені недоліки (приховані недоліки). 5.14. Після усунення Постачальником недоліків, зазначених в Акті про виявлені недоліки (приховані недоліки), Сторони підписують видаткову накладну відповідно до умов цього Договору. Якщо такі недоліки не усунуті, Замовник після спливу встановленого строку має право повернути товар Постачальнику та не здійснювати оплату за такий товар або вжити інших заходів відповідно до законодавства, у т. ч. відмовитися від виконання цього Договору та вимагати відшкодування збитків, сплати штрафних санкцій. 5.15. У разі відмови від оплати товару у випадку, встановленого пунктом 5.14 цього Договору, Замовник не несе відповідальності за прострочення строку оплати товару. 5.16. Замовник залишає за собою право не оплачувати товар, що не відповідає вимогам щодо якості (розміру, методу зберігання (охолодження/замороження/тощо), свіжості і т.д.). 5.17. Водій цього транспорту, особи, що супроводжують товар у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом. Представник Замовника має право перевіряти наявність санітарного паспорту на транспорт та санітарні книжки водія і інших осіб, що супроводжують товар.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1000 літр

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.01.2025 15:40
Версія документу від: 10.01.2025 15:40
ID: bed5e7ce27924449b87aa2648a47e044
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.01.2025 15:40
Версія документу від: 10.01.2025 15:40
ID: 2dc90ce466c84be5b24e3338718aef65

Параметри тендеру

Електронний аукціон Ні  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Попередня кваліфікація Ні  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Так  
Оскарження умов тендерної документації Ні  
Оскарження результатів визначення переможця Ні  
Оскарження відміни закупівлі Ні  
Очікувана вартість Так  
Оскарження результатів кваліфікації Ні  
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
Тривалість кваліфікації 0  
Обмежений доступ Ні  

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Сік мультифруктовий на основі яблука 100
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Вид: відновлений
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 10.01.2025
Основа соку: яблуко
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 10.01.2025
Спосіб обробки: пастеризований
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 10.01.2025
Наявність м'якоті Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 10.01.2025
Освітлений Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 10.01.2025
Упаковка: пляшка картонна
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 10.01.2025
Об'єм Очікуване значення: 1 літр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 10.01.2025
Кількість соку або плодової частини у складі: 100
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 10.01.2025
Цукор або підсолоджувачі у складі Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 10.01.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Сік грушево-яблучний 100%, без цукру, ві
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Вид: відновлений
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 10.01.2025
Основа соку: груша
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 10.01.2025
Спосіб обробки: пастеризований
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 10.01.2025
Наявність м'якоті Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 10.01.2025
Освітлений Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 10.01.2025
Упаковка: пляшка картонна
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 10.01.2025
Об'єм Очікуване значення: 0.2 літр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 10.01.2025
Кількість соку або плодової частини у складі: 100
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 10.01.2025
Цукор або підсолоджувачі у складі Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 10.01.2025
Додатки: яблуко
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 10.01.2025

Дати та строки

Дата публікації 10.01.2025 15:40  
Початок періоду прийому пропозицій 10.01.2025 15:40  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 15.01.2025 00:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальна установа "Центр з обслуговування закладів освіти" Сокальської міської ради Львівської області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 41829167  
Юридична адреса 80000, Україна, Львівська область, Сокаль, ВУЛИЦЯ ШАШКЕВИЧА, будинок 86