Процедура закупівлі оголошена 09.01.2025 16:43. Дата останніх змін - 09.01.2025 16:43
Молоко коров'яче
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-01-09-009470-a | |
ID | 440e0615c6f6453fb35f8246dbc7e542 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2025-01-09-012852-a |
Очікувана вартість закупівлі
66`290.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Поставка Продукції здійснюється окремими партіями, відповідно до наданого Покупцем замовлення на поставку Товару (продукції). Обсяг кожної партії визначається Покупцем у залежності від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Покупця. Поставка Товару здійснюється згідно заявки Покупця (не менше 2 рази на тиждень). Всі витрати, пов'язані з транспортуванням та доставкою Продукції, здійснюється за рахунок Постачальника. Строк поставки Продукції: до 31.12.2025 року. Місце поставки за адресами: - Заклад дошкільної освіти «Капітошка» с. Ісківці Сенчанської сільської ради (Полтавська область, Миргородський р-н, с. Їсківці, вул Шлях, 2а); - Комунальний заклад «Жданівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Сенчанської сільської ради Полтавської області (Полтавська область, Миргородський р-н, с. Ждани, вул. Центральна, 1Б); - Вирішальненський заклад дошкільної освіти «Ромашка» Сенчанської сільської ради (Полтавська область, Миргородський р-н, с. Вирішальне, вул. Миргородська, 34); - Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Казка» Сенчанської сільської ради (Полтавська область, Миргородський р-н, с. Корсунівка, вул. Шевченка, 46); - Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Ромашка» Сенчанської сільської ради (Полтавська область, Миргородський р-н, с. Сенча, вул. Берегова, 17).
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СЕНЧАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ | |
Очікувана вартість закупівлі | 66`290.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
09.01.25
Подання пропозицій
до 14.01.25
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з дня фактичного постачання Товару на адресу Покупця. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 5 робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. На час воєнного стану в Україні розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється відповідно до положень Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями). Будь-які штрафні санкції в такому випадку не застосовуються. Покупець не несе відповідальності за затримку фінансування Договору, яка сталася не з його вини. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 30 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Молоко коров'яче
Класифікація за ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови постаки: Поставка Продукції здійснюється окремими партіями, відповідно до наданого Покупцем замовлення на поставку Товару (продукції). Обсяг кожної партії визначається Покупцем у залежності від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Покупця.
Поставка Товару здійснюється згідно заявки Покупця (не менше 2 рази на тиждень).
Всі витрати, пов'язані з транспортуванням та доставкою Продукції, здійснюється за рахунок Постачальника.
Строк поставки Продукції: до 31.12.2025 року.
Місце поставки за адресами:
- Заклад дошкільної освіти «Капітошка» с. Ісківці Сенчанської сільської ради (Полтавська область, Миргородський р-н, с. Їсківці, вул Шлях, 2а);
- Комунальний заклад «Жданівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Сенчанської сільської ради Полтавської області (Полтавська область, Миргородський р-н, с. Ждани, вул. Центральна, 1Б);
- Вирішальненський заклад дошкільної освіти «Ромашка» Сенчанської сільської ради (Полтавська область, Миргородський р-н, с. Вирішальне, вул. Миргородська, 34);
- Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Казка» Сенчанської сільської ради (Полтавська область, Миргородський р-н, с. Корсунівка, вул. Шевченка, 46);
- Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Ромашка» Сенчанської сільської ради (Полтавська область, Миргородський р-н, с. Сенча, вул. Берегова, 17).
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1894 кілограм
|
Тендерна документація
Проект договору
Проект договору молоко до ЗПП (ДНЗ) (1).docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.01.2025 16:41
Версія документу від: 09.01.2025 16:41
ID: 41e0b2f3871a4dacb07d1826a174b030
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.01.2025 16:43
Версія документу від: 09.01.2025 16:43
ID: 49db8591da7546eb8c697969b58581f5
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Ні | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Так | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Обмежений доступ | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 0 | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 |
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Масова частка жиру ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2.5 - 3.2
Упаковка: плівка поліетиленова
Вид: пастеризоване
Відповідність ДСТУ 2661 Очікуване значення: Так
|
Дати та строки
Дата публікації | 09.01.2025 16:43 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 09.01.2025 16:43 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 14.01.2025 00:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СЕНЧАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 41830654 |
Юридична адреса | 37254, Україна, Полтавська область, Миргородський р-н, село Сенча, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 8 |