Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 07.01.2025 17:46. Дата останніх змін - 07.01.2025 17:47

Технічне обслуговування ліфтів

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-07-007484-a  
ID 9f65191f0daa4ccfa919aca979e81728  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-01-07-009967-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
159`600.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Перелік та обсяги надання послуг - згідно "Додатку 3. Технічне завдання_Тех. обслуг. ліфтів_Ос_2025_". Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" цього оголошення та прикріплені текстові документи: "Тендерна документація_Тех. обслуг. ліфтів_Ос_2025_", "Додаток 1. Перелік документів_Тех. обслуг. ліфтів_Ос_2025_", "Додаток 2. Тендерна пропозиція_Тех. обслуг. ліфтів_Ос_2025_", "Додаток 3. Технічне завдання_Тех. обслуг. ліфтів_Ос_2025_", "Додаток 4. Проект договору_Тех. обслуг. ліфтів_Ос_2025_", "Додаток 5. Лист-згода ОПД_Тех. обслуг. ліфтів_Ос_2025", "Додаток 6. Документи учасника_Тех. обслуг. ліфтів_Ос_2025_", "Додаток 7. Документи переможця_Тех. обслуг. ліфтів_Ос_2025", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Особливостями. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 47 Особливостей надається учасником згідно умов тендерної документації. Тендерні пропозиції готуються українською мовою

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Житомирський державний університет імені Івана Франка  
Загальна очікувана вартість закупівлі 159`600.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
07.01.25
Період уточнень
до 12.01.25
Період оскаржень
до 12.01.25
Подання пропозицій
до 15.01.25
Залишилось 6 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
15.01.25

Специфікація закупівлі

Лот №1. Технічне обслуговування ліфтів

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 159`600.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 1`596.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 15.01.2025 13:38  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Опис Оплата за технічне обслуговування ліфтів здійснюється у розмірі 100% по факту надання послуг на протязі 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Технічне обслуговування ліфта, реєстраційний № 1276 в навчальному корпусі № 4
Класифікація за ДК 021:2015: 50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА БЕРДИЧІВСЬКА, будинок 40
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12 послуга
2)
Технічне обслуговування ліфта, реєстраційний № 1277 в навчальному корпусі № 4
Класифікація за ДК 021:2015: 50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА БЕРДИЧІВСЬКА, будинок 40
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12 послуга
3)
Технічне обслуговування ліфта, реєстраційний № 476 в гуртожитку № 4
Класифікація за ДК 021:2015: 50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, ПЛОЩА ПОЛЬОВА, будинок 12
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12 послуга
4)
Технічне обслуговування ліфта, реєстраційний № 477 в гуртожитку № 4
Класифікація за ДК 021:2015: 50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, ПЛОЩА ПОЛЬОВА, будинок 12
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12 послуга
5)
Технічне обслуговування ліфта, реєстраційний № 893 в гуртожиток № 5
Класифікація за ДК 021:2015: 50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ КНЯЗІВ ОСТРОЗЬКИХ, будинок 10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12 послуга
6)
Технічне обслуговування ліфта, реєстраційний № 894 в гуртожиток № 5
Класифікація за ДК 021:2015: 50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ КНЯЗІВ ОСТРОЗЬКИХ, будинок 10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12 послуга

Тендерна документація

Тендерна документація
Додаток 4. Проект договору_Техю обслуг. ліфтів_Ос_2025_.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.01.2025 17:45
Версія документу від: 07.01.2025 17:45
ID: f3f7350123dc4e27894d4ce9a022a73e
Тендерна документація
Додаток 3. Технічне завдання_Тех. обслуг. ліфтів_Ос_2025_.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.01.2025 17:45
Версія документу від: 07.01.2025 17:45
ID: d142c3ceecea44aab5b5d2a23ba696f6
Тендерна документація
Додаток 7. Документи переможця_Тех. обслуг. ліфтів_Ос_2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.01.2025 17:45
Версія документу від: 07.01.2025 17:45
ID: 4e95e8096b324f91a9d5ef4232c1cff1
Тендерна документація
Тендерна документація_Тех.обслуг. ліфтів_Ос_2025_.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.01.2025 17:45
Версія документу від: 07.01.2025 17:45
ID: 4ffcbe7ee59946da8b779fd0a12fb5a5
Тендерна документація
Додаток 1. Перелік документів_Тех. обслуг. ліфтів_Ос_2025_.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.01.2025 17:45
Версія документу від: 07.01.2025 17:45
ID: c3dce3cefa074717864e82ef20f6cca2
Тендерна документація
Додаток 5. Лист-згода ОПД_Тех. обслуг. ліфтів_Ос_2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.01.2025 17:45
Версія документу від: 07.01.2025 17:45
ID: bab0265f8ceb4edba221c51bb6d369ef
Тендерна документація
Додаток 6. Документи учасника_Тех. обслуг. ліфтів_Ос_2025_.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.01.2025 17:45
Версія документу від: 07.01.2025 17:45
ID: 823067807bcf4f808219856a69c21ea2
Тендерна документація
Додаток 2. Тендерна пропозиція_Тех. обслуг. ліфтів_Ос_2025_.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.01.2025 17:45
Версія документу від: 07.01.2025 17:45
ID: 17c9bef138d449f7b632f61f67028d91
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.01.2025 17:47
Версія документу від: 07.01.2025 17:47
ID: 5e865e2518a64244bd5eea83665ca964

Параметри тендеру

Електронний аукціон Так  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Ні  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Попередня кваліфікація Ні  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
Оскарження умов тендерної документації Так  
Оскарження результатів визначення переможця Так  
Оскарження відміни закупівлі Так  
Очікувана вартість Так  
Оскарження результатів кваліфікації Ні  
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 3 Календарних днів  
Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
Тривалість оскарження результатів визначення переможця 5 Календарних днів  
Тривалість оскарження відміни закупівлі 10 Календарних днів  
Кількість днів для надання пояснень на звернення 3 Календарних днів  
Тривалість кваліфікації 0  
Обмежений доступ Ні  

Опис критеріїв

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.01.2025
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.01.2025
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.01.2025
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.01.2025
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.01.2025
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.01.2025
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.01.2025
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.01.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.01.2025
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.01.2025
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.01.2025
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.01.2025
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.01.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.01.2025
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.01.2025
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.01.2025
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.01.2025
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерій відноситься до лоту Технічне обслуговування ліфтів
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
в учасника процедури закупівлі є обладнання, матеріально-технічної база та технології Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Підтвердження. На підтвердження в учасника процедури закупівлі, обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник має надати: - довідку щодо наявності у Учасника спеціалізованих машин, пристроїв і обладнанням для проведення технічного та аварійного обслуговування і ремонту обладнання ліфтів цілодобово; - довідку (з номерами телефонів) щодо наявності цілодобової аварійної служби у м. Житомирі, яка б забезпечувала визволення пасажирів із зупинених ліфтів та запуск ліфтів в вечірній та нічний час по буднях, в вихідні та святкові дні, в разі їх зупинки; - гарантійний лист щодо гарантування термінового виїзду аварійної бригади (протягом 1 години) в разі виникнення аварійних ситуацій, що загрожують безпеці персоналу, та наявність опорного (них) пункту (ів) Виконавця на території м. Житомира, що наддасть можливість термінового усунення аварійної ситуації.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.01.2025
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерій відноситься до лоту Технічне обслуговування ліфтів
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
в учасника процедури закупівлі є працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Підтвердження. На підтвердження в учасника процедури закупівлі, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник має надати: - довідку про наявність інженерно-технічних працівників та кваліфікованого робітничого персоналу; - протоколи перевірки знань інженерно-технічних працівників та кваліфікованого робітничого персоналу; - витяги комісій з присвоєння відповідних кваліфікацій інженерно-технічним працівникам та кваліфікованому робітничому персоналу.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.01.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Технічне обслуговування ліфтів
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
в учасника є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Підтвердження. На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: - довідку (складену у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її наявності)), що містить інформацію про виконання аналогічних (аналогічного) договорів (договору)* виконаних (виконаний) в повному обсязі в період 2022 р.-2024 р. Довідка має містити наступну інформацію: повну назву Замовника та номер ЄДРПОУ, номер та дату договору, суму аналогічного договору на дату підписання, суму аналогічного договору з урахуванням всіх додаткових угод, стан виконання (з сумою), контактна особа замовника та засоби зв’язку. - копії (копію) аналогічних (аналогічного) договорів (договору) (зі всіма додатками та додатковими угодами) зазначених у вищевказаній довідці. - акти наданих послуг (або інші аналогічні документи, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують виконання послуг – акти наданих послуг, акти звірки взаєморозрахунків, тощо) та зміст яких містить інформацію щодо реквізитів договорів на підтвердження виконання яких надаються такі документи
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.01.2025

Дати та строки

Дата публікації 07.01.2025 17:47  
Завершення періоду уточнень 12.01.2025 00:00  
Початок періоду прийому пропозицій 07.01.2025 17:46  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 15.01.2025 00:00  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Житомирський державний університет імені Івана Франка  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 02125208  
Юридична адреса 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА БЕРДИЧІВСЬКА, будинок 40