Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 07.01.2025 12:11. Дата останніх змін - 10.01.2025 14:42

Квадрокоптер DJI Mavic 3T Enterprise (Thermal) (CP.EN.00000415.01)) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-07-002847-a  
ID 500d5baf3c294f4a8ad49d74233d98e3  
Очікувана вартість закупівлі
362`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

До розгляду беруться тільки пропозиції даної моделі. Будь-який аналог, удосконалена модель і т.д не розглядаються. Поставка Товару за договором здійснюється у повному обсязі згідно з видатковою накладною з моменту підписання договору за рахунок Продавця. Продавець може достроково поставити товар та передати його Покупцеві за адресою: м. Красилів, площа Незалежності, 2, до 20.01.2025 року До ціни Договору входять усі витрати Постачальника пов’язані з поставкою Товару, у тому числі на транспортування, збирання, пакування, страхування, навантаження, розвантаження, монтування, встановлення, вартість тари, маркування, сплату податків, та інших обов’язкових платежів і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені в зв’язку з виконанням Договору, також витрати, які несуть треті особи в зв’язку зі здійсненням поставки Товару. Не враховані Постачальником окремі витрати не сплачуються Покупцем окремо та вважаються врахованими у ціни товару. Розрахунки за товар, що поставляються, Покупцем проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару по безготівковому розрахунку на основі платіжних доручень Покупця у порядку передбаченому Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590, з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати документального підтвердження продавцем покупцю доставки товару згідно видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця у 2025 році

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КРАСИЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Очікувана вартість закупівлі 362`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
07.01.25
Подання пропозицій
до 10.01.25
Кваліфікація переможця
з 10.01.25
Пропозиції розглянуті
з 10.01.25
Завершена
10.01.25
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня