Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 06.01.2025 11:37. Дата останніх змін - 06.01.2025 11:37

Продукція тваринництва та супутня продукція

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-06-002008-a  
ID 87f58297af5f43519cf27210838442f0  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-01-06-002853-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Замовник отримує товар згідно своїх Заявок. Заявки подаються Замовником Постачальнику за 2 календарні дні до терміну поставки письмово або шляхом надсилання на електронну адресу Постачальника.Частота та обсяг завозу товару і повинні залежати від терміну їх реалізації та кількості дітей, які відвідують заклад.Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою Замовника один/два рази на тиждень. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Поставка кожної партії Товару повинна здійснюватись Постачальником з 07:30 до 13:00 год. робочого дня.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА КУЛЬТУРИ СВАЛЯВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Очікувана вартість закупівлі 239`100.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
06.01.25
Подання пропозицій
до 09.01.25
Залишилось 1 день Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 20 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Яйце куряче столове, категорія Відбірні (XL)
Класифікація за ДК 021:2015: 03140000-4 - Продукція тваринництва та супутня продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89300, Україна, Закарпатська область, місто Свалява, Мукачівський район, площа Головна, будинок №1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови постаки: Замовник отримує товар згідно своїх Заявок. Заявки подаються Замовником Постачальнику за 2 календарні дні до терміну поставки письмово або шляхом надсилання на електронну адресу Постачальника.Частота та обсяг завозу товару і повинні залежати від терміну їх реалізації та кількості дітей, які відвідують заклад.Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою Замовника один/два рази на тиждень. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Поставка кожної партії Товару повинна здійснюватись Постачальником з 07:30 до 13:00 год. робочого дня.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 39850 штука

Тендерна документація

Проект договору
Проект договору ЗЦП продукти харчування.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.01.2025 11:36
Версія документу від: 06.01.2025 11:36
ID: a245982595c84ed693b851f774c9de1c
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.01.2025 11:37
Версія документу від: 06.01.2025 11:37
ID: e756d5807ae243c6aad6f0fbf2f8fa9c

Параметри тендеру

Електронний аукціон Ні  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Попередня кваліфікація Ні  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Так  
Оскарження умов тендерної документації Ні  
Оскарження результатів визначення переможця Ні  
Оскарження відміни закупівлі Ні  
Обмежений доступ Ні  
Очікувана вартість Так  
Оскарження результатів кваліфікації Ні  
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
Тривалість кваліфікації 0  

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Яйце куряче столове, категорія Відбірні
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 5028 Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.01.2025
Маса одного яйця: 73 г і більше
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.01.2025
Категорія: Відбірні (xl)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.01.2025
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю Очікуване значення: 1.5 відсоток
Прийнятні докази:
Документ. Постачальник на дату підписання Договору надає забезпечення виконання Договору в розмірі 1,5% його вартості.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.01.2025
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на Очікуване значення: 90 день
Прийнятні докази:
Документ. Забезпечення виконання Договору вноситься у формі банківської гарантії, яка надана банком та гарантує забезпечення виконання Договору про закупівлю і повинно бути дійсним до кінця дії Договору та додатково протягом 90 календарних днів після закінчення строку дії Договору.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.01.2025
Форма забезпечення: Гарантія фінансової установи
Прийнятні докази:
Документ. Виконання зобов’язань Постачальника за даним Договором забезпечується Банківською гарантією. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статей 560–569 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 06.01.2025

Дати та строки

Дата публікації 06.01.2025 11:37  
Початок періоду прийому пропозицій 06.01.2025 11:37  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 09.01.2025 08:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА КУЛЬТУРИ СВАЛЯВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44634286  
Юридична адреса 89300, Україна, Закарпатська область, місто Свалява, площа Головна, будинок 1