Процедура закупівлі оголошена 01.01.2025 13:51. Дата останніх змін - 06.01.2025 14:23
Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494,Сушені абрикоси цілі, без кісточок, вищого сорту, від 25мм,Чорнослив сушений, без кісточки, сорт вищий, розмір середній,Родзинки сушені світло-коричневого кольору, сорт вищий, розмір середній,Повидло яблучне, нестерилізоване, ґатунок перший,Огірки солені, сорт перший,Томати солені, сорт перший,Капуста квашена, сорт перший,Горошок зелений консервований,Паста томатна -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-01-01-001519-a | |
ID | e7dca300d5cc4fe59682e314e1d0979e |
Очікувана вартість закупівлі
172`487.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Ціна на товар встановлена в національній валюті України. В ціну включаються всі затрати постачальника, пов’язані з виконанням Договору, в т. ч. витрати на транспортування, навантаження, розвантаження, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів). Покупець здійснює оплату за Товар в безготівковому порядку за фактом його постачання. Датою здійснення будь-яких платежів Покупцем за цим Договором є дата списання відповідних коштів з розрахункового рахунку Покупця. Розрахунки за Товар здійснюється впродовж 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки (передачі) Товару на підставі належно оформлених первинних документів (товарно-транспортної накладної, видаткової накладної), наданих Покупцем при оформленні поставки. У разі, якщо поставка здійснена лише частково (видаткова накладна підписана лише на частину Товару, зазначеного Специфікації, оплата здійснюється пропорційно за фактично поставлену кількість Товару. Поставка товару здійснюється в день зазначений в замовленні Покупця. Товар повинен супроводжуватися супровідною первинною документацією (сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам) та накладною Постачальника, після підписання якої продукція вважається прийнятою Покупцем. Завантаження та вивантаження товару здійснюється представниками Постачальника та за рахунок Постачальника.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СТАРОСАМБІРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ САМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ | |
Очікувана вартість закупівлі | 172`487.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій |
Закупівля оголошена
01.01.25
Подання пропозицій
до 06.01.25
Кваліфікація переможця
з 06.01.25
Пропозиції розглянуті
з 06.01.25