Процедура закупівлі оголошена 01.01.2025 13:42. Дата останніх змін - 01.01.2025 13:42
Офісне устаткування та приладдя різне
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-01-01-001487-a | |
ID | 63b0f2c417354637ad872d6870df9003 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2025-01-01-002444-a |
Очікувана вартість закупівлі
2`583.07 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" | |
Очікувана вартість закупівлі | 2`583.07 Гривня (без ПДВ) | |
Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
01.01.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
01.01.25
Специфікація закупівлі
1) |
Папір офісний "CRYSTAL PRINT C0" А4*500акр, 80г/м
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вул. Грушевського, буд. 88-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.12.2024 - 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
|
2) |
Папка швидкозшивач картон
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вул. Грушевського, буд. 88-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.12.2024 - 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штука
|
3) |
Зошит Ф.А4, 96 арк. обкладинка - целюлозний картон 230г/м2, повнокольорова
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вул. Грушевського, буд. 88-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.12.2024 - 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
4) |
Олівець граф., HB, Fauna, ГК55, УМКА
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вул. Грушевського, буд. 88-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.12.2024 - 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 штука
|
5) |
Ручка кольорова масляна 0,6мм, чорна, VISION, WIN
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вул. Грушевського, буд. 88-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.12.2024 - 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 7 штука
|
6) |
Коруктор-ручка 7 мл, NORMA
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вул. Грушевського, буд. 88-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.12.2024 - 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
7) |
Розділювачі 12*50мм, 5*30л, SOZ
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вул. Грушевського, буд. 88-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.12.2024 - 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 штука
|
Тендерна документація
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.01.2025 13:42
Версія документу від: 01.01.2025 13:42
ID: bf2c549a796748999ca7b783949166cd
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Ні | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Ні | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 0 | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 | |
Обмежений доступ | Ні |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 26482723 |
Юридична адреса | 77300, Україна, Івано-Франківська область, м. Калуш, вул. Грушевського, буд. 88-А |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Укладені договори
Номер договору
163
Дата підписання
30.12.2024
Дата початку дії
30.12.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
2`583.07 Гривня без ПДВ