Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 27.12.2024 19:34. Дата останніх змін - 27.12.2024 19:37

Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів та пільгових категорій 5-11 класів

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-27-012648-a  
ID 526a8985fac04d13bfec330b874424ac  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-12-27-019525-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
5`147`230.00 Гривня
Вартість участі в цій закупівлі (в залежності від кількості обраних лотів) становить 408.00 - 6936.00 Гривня
Зареєструйтесь та візьміть участь в аукціоні або авторизуйтеся, якщо Ви вже є Учасником
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Відділ освіти, молоді та спорту Олевської міської ради  
Загальна очікувана вартість закупівлі 5`147`230.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
27.12.24
Період уточнень
до 01.01.25
Період оскаржень
до 01.01.25
Подання пропозицій
до 04.01.25
Залишилось 6 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
06.01.25

Специфікація закупівлі

Лот №1. Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Олевського ліцею №1 Олевської міської ради

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 1`781`930.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 8`909.65 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 06.01.2025 11:26  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Олевського ліцею №1 Олевської міської ради
Класифікація за ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11001, Україна, Житомирська область, м.Олевськ, Коростенський район, вул.Інтернаціональна,34
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.04.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 26791 послуга

Тендерна документація

Нетипізований документ
Додаток 4 до тендерної документації Перелік документів та,або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: d2e1dd63240e469c9a27fa2333ddb5f0
Проект договору
Додаток 3Проєкт Договору Лот1.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 0fbab1a09a2f428eaac023e6fd8510ec
Нетипізований документ
Додаток 2 Лот 1 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 2d856e1b6b864c95bcf0511c7ad306fd
Нетипізований документ
Додаток 1 до ТД Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: f37358ddd28c45b9a67e595a68544897
Тендерна документація
Тендерна документація за Особливостями.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: d595cf655a564b2ea2521a52ee1d39bd
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:37
Версія документу від: 27.12.2024 19:37
ID: 24458e9aee4244aeabe3867f3d97efed

Лот №2. Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Олевського ліцею №2 Олевської міської ради

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 939`510.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 4`697.55 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 06.01.2025 11:53  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Олевського ліцею №2 Олевської міської ради
Класифікація за ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11001, Україна, Житомирська область, м.Олевськ, Коростенський район, вул.Шкільна,1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.04.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 14089 послуга

Тендерна документація

Нетипізований документ
Додаток 1 до ТД Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: ad028d6ca44f4e8a8af910b668fe4bea
Нетипізований документ
Додаток 2 Лот 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 669aa0b4e3bf481a9d3da8e98e88b93e
Нетипізований документ
Додаток 3Проєкт Договору Лот2.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: d6a9490c8c6a4aab8e7b1a42e9f7d090
Нетипізований документ
Додаток 4 до тендерної документації Перелік документів та,або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 5c85b43124354e6abc1bdcb1d1590c25
Нетипізований документ
Тендерна документація за Особливостями.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 2251f54e1f104e4ab67ca40afe344a96
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:37
Версія документу від: 27.12.2024 19:37
ID: 24458e9aee4244aeabe3867f3d97efed

Лот №3. Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Олевського ліцею №3 Олевської міської ради

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 1`245`015.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 6`225.08 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 06.01.2025 12:08  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Олевського ліцею №3 Олевської міської ради
Класифікація за ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11002, Україна, Житомирська область, м.Олевськ, Коростенський район, вул.Князя Олега,24б
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.04.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 18688 послуга

Тендерна документація

Нетипізований документ
Тендерна документація за Особливостями.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: e9c311e756ba414f82ad042b2e734767
Нетипізований документ
Додаток 4 до тендерної документації Перелік документів та,або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 6b152fd0be024dc28613b5d998a1cdeb
Нетипізований документ
Додаток 3Проєкт Договору Лот3.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 0e8697a87bf34d50a9a4d695ca5227e7
Нетипізований документ
Додаток 2 Лот 3 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: ba991292e24c42889e5a253da4bde70a
Нетипізований документ
Додаток 1 до ТД Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 3d23de2a122b411cad3eeaaa5c73c2d3
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:37
Версія документу від: 27.12.2024 19:37
ID: 24458e9aee4244aeabe3867f3d97efed

Лот №4. Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Варварівського ліцею Олевської міської ради

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 370`110.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 1`850.55 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 06.01.2025 12:48  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Варварівського ліцею Олевської міської ради
Класифікація за ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11031, Україна, Житомирська область, с.Варварівка, Коростенський район, вул.Шкільна,20
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.04.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5548 послуга

Тендерна документація

Нетипізований документ
Тендерна документація за Особливостями.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 737ab554b7e442ada1eec91102fba76e
Нетипізований документ
Додаток 4 до тендерної документації Перелік документів та,або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: e5009c717bdf4d42b1b5889af9e23ad2
Нетипізований документ
Додаток3Проєкт Договору Лот4.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 9dd45579ad5b487f99a57e6cb3a3c1d2
Нетипізований документ
Додаток 2 Лот 4 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 4e6f585ec4c64d78aeffa3d3b3496b6f
Нетипізований документ
Додаток 1 до ТД Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 7a08ff5d1ece49719680c0ef1935e8d7
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:37
Версія документу від: 27.12.2024 19:37
ID: 24458e9aee4244aeabe3867f3d97efed

Лот №5. Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Кишинського ліцею Олевської міської ради

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 552`610.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 2`763.05 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 06.01.2025 13:14  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Кишинського ліцею Олевської міської ради
Класифікація за ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11040, Україна, Житомирська область, с.Кишин, Коростенський район, вул.Житомирська,63
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.04.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 8249 послуга

Тендерна документація

Нетипізований документ
Тендерна документація за Особливостями.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 6ec137402b3a4c1ba9913777a1e2939b
Нетипізований документ
Додаток 4 до тендерної документації Перелік документів та,або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: ba71f35ec3064b1f9c94993366f4ea55
Нетипізований документ
Додаток3Проєкт Договору Лот5.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 2e2f97230fc242b898bc5ad07b02c5a9
Нетипізований документ
Додаток 2 Лот 5 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: c79be7d340094a228eed89a495cd3fbf
Нетипізований документ
Додаток 1 до ТД Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 6029b520f94b4cd5ac3f42f5456ef9d7
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:37
Версія документу від: 27.12.2024 19:37
ID: 24458e9aee4244aeabe3867f3d97efed

Лот №6. Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-9 класів (обіди) Корощинської гімназії Олевської міської ради

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 205`860.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 1`029.30 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 06.01.2025 13:57  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-9 класів (обіди) Корощинської гімназії Олевської міської ради
Класифікація за ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11032, Україна, Житомирська область, с.Корощине, Коростенський район, вул. Зеленко Катерини,5
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.04.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3066 послуга

Тендерна документація

Нетипізований документ
Тендерна документація за Особливостями.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 3b5d234701394b9da640b561ce947644
Нетипізований документ
Додаток 4 до тендерної документації Перелік документів та,або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 43c255af45354259a3ca769c4e669c62
Нетипізований документ
Додаток3Проєкт Договору Лот6.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 22e36ce60adf4a909603c16e9d949716
Нетипізований документ
Додаток 2 Лот 6 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 988dd5d950674e40a5aa704dcf3dcb79
Нетипізований документ
Додаток 1 до ТД Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: c0e3eafa31cb4d72b469f71e99d49c19
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:37
Версія документу від: 27.12.2024 19:37
ID: 24458e9aee4244aeabe3867f3d97efed

Лот №7. Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) Забороченської початкової школи-філії Кишинського ліцею Олевської міської ради

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 52`195.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 260.98 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 06.01.2025 14:14  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) Забороченської початкової школи-філії Кишинського ліцею Олевської міської ради
Класифікація за ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11040, Україна, Житомирська область, с.Заборочє, Коростенський район,, вул.Миру,55,
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.04.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 803 послуга

Тендерна документація

Нетипізований документ
Тендерна документація за Особливостями.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 81d675f49614414cb66c9bb9d5af7419
Нетипізований документ
Додаток 4 до тендерної документації Перелік документів та,або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 1527ad7077ca42babc0b74fb80ff0109
Нетипізований документ
Додаток3Проєкт Договору Лот7.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: bf18d1e403d244d2bf74190523401d7d
Нетипізований документ
Додаток 2 Лот 7 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 312dad7a537f4c679fe5478084f4c870
Нетипізований документ
Додаток 1 до ТД Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 9c12b69a660147aca04db04266709881
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:37
Версія документу від: 27.12.2024 19:37
ID: 24458e9aee4244aeabe3867f3d97efed

Параметри тендеру

Електронний аукціон Так  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Ні  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Попередня кваліфікація Ні  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
Оскарження умов тендерної документації Так  
Оскарження результатів визначення переможця Так  
Оскарження відміни закупівлі Так  
Очікувана вартість Так  
Оскарження результатів кваліфікації Ні  
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 3 Календарних днів  
Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
Тривалість оскарження результатів визначення переможця 5 Календарних днів  
Тривалість оскарження відміни закупівлі 10 Календарних днів  
Кількість днів для надання пояснень на звернення 3 Календарних днів  
Тривалість кваліфікації 0  
Обмежений доступ Ні  

Опис критеріїв

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.12.2024
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.12.2024
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.12.2024
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.12.2024
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.12.2024
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.12.2024
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.12.2024
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.12.2024
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.12.2024
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.12.2024
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.12.2024
Наявність антикорупційної програми
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом)
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Архівована"

Дата публікації вимоги: 27.12.2024
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Архівована"

Дата публікації вимоги: 27.12.2024
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.12.2024
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.12.2024
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.12.2024
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.12.2024
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.12.2024
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.12.2024
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Послуги з організації гарячого харчуванн
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір аналогічний предмету закупівлі, а саме: Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти (учнів) . 1.2. Не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці. 1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.  та  лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.12.2024
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Послуги з організації гарячого харчуванн
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір аналогічний предмету закупівлі, а саме: Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти (учнів) . 1.2. Не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці. 1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.  та  лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.12.2024
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Послуги з організації гарячого харчуванн
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір аналогічний предмету закупівлі, а саме: Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти (учнів) . 1.2. Не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці. 1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.  та  лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.12.2024
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Послуги з організації гарячого харчуванн
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір аналогічний предмету закупівлі, а саме: Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти (учнів) . 1.2. Не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці. 1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.  та  лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.12.2024
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Послуги з організації гарячого харчуванн
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір аналогічний предмету закупівлі, а саме: Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти (учнів) . 1.2. Не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці. 1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.  та  лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.12.2024
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Послуги з організації гарячого харчуванн
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір аналогічний предмету закупівлі, а саме: Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти (учнів) . 1.2. Не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці. 1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.  та  лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.12.2024
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Послуги з організації харчування (аутсор
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір аналогічний предмету закупівлі, а саме: Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти (учнів) . 1.2. Не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці. 1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.  та  лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.12.2024

Дати та строки

Дата публікації 27.12.2024 19:37  
Завершення періоду уточнень 01.01.2025 00:00  
Початок періоду прийому пропозицій 27.12.2024 19:34  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 04.01.2025 09:00  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Відділ освіти, молоді та спорту Олевської міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 41411215  
Юридична адреса 11001, Україна, Житомирська область, м.Олевськ, вулиця Свято-Миколаївська, будинок 4