Процедура закупівлі оголошена 27.12.2024 19:34. Дата останніх змін - 27.12.2024 19:37
Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів та пільгових категорій 5-11 класів
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-12-27-012648-a | |
ID | 526a8985fac04d13bfec330b874424ac | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-12-27-019525-a |
Загальна очікувана вартість закупівлі
5`147`230.00 Гривня
Вартість участі в цій закупівлі (в залежності від кількості обраних лотів) становить 408.00 - 6936.00 Гривня
Зареєструйтесь та візьміть участь в аукціоні
або авторизуйтеся, якщо Ви вже є Учасником
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Відділ освіти, молоді та спорту Олевської міської ради | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 5`147`230.00 Гривня (без ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля послуг |
Закупівля оголошена
27.12.24
Період уточнень
до 01.01.25
Період оскаржень
до 01.01.25
Подання пропозицій
до 04.01.25
Залишилось 6 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
06.01.25
Специфікація закупівлі
Лот №1. Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Олевського ліцею №1 Олевської міської ради
Параметри торгів
Очікувана вартість закупівлі | 1`781`930.00 Гривня (без ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 8`909.65 Гривня | |
Дата початку аукціону за лотом | 06.01.2025 11:26 |
Умови оплати згідно із договором
Подія | Надання послуг | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 30 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Олевського ліцею №1 Олевської міської ради
Класифікація за ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11001, Україна, Житомирська область, м.Олевськ, Коростенський район, вул.Інтернаціональна,34
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.04.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 26791 послуга
|
Тендерна документація
Нетипізований документ
Додаток 4 до тендерної документації Перелік документів та,або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: d2e1dd63240e469c9a27fa2333ddb5f0
|
|
Проект договору
Додаток 3Проєкт Договору Лот1.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 0fbab1a09a2f428eaac023e6fd8510ec
|
|
Нетипізований документ
Додаток 2 Лот 1 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 2d856e1b6b864c95bcf0511c7ad306fd
|
|
Нетипізований документ
Додаток 1 до ТД Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: f37358ddd28c45b9a67e595a68544897
|
|
Тендерна документація
Тендерна документація за Особливостями.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: d595cf655a564b2ea2521a52ee1d39bd
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:37
Версія документу від: 27.12.2024 19:37
ID: 24458e9aee4244aeabe3867f3d97efed
|
Лот №2. Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Олевського ліцею №2 Олевської міської ради
Параметри торгів
Очікувана вартість закупівлі | 939`510.00 Гривня (без ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 4`697.55 Гривня | |
Дата початку аукціону за лотом | 06.01.2025 11:53 |
Умови оплати згідно із договором
Подія | Надання послуг | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 30 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Олевського ліцею №2 Олевської міської ради
Класифікація за ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11001, Україна, Житомирська область, м.Олевськ, Коростенський район, вул.Шкільна,1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.04.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 14089 послуга
|
Тендерна документація
Нетипізований документ
Додаток 1 до ТД Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: ad028d6ca44f4e8a8af910b668fe4bea
|
|
Нетипізований документ
Додаток 2 Лот 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 669aa0b4e3bf481a9d3da8e98e88b93e
|
|
Нетипізований документ
Додаток 3Проєкт Договору Лот2.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: d6a9490c8c6a4aab8e7b1a42e9f7d090
|
|
Нетипізований документ
Додаток 4 до тендерної документації Перелік документів та,або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 5c85b43124354e6abc1bdcb1d1590c25
|
|
Нетипізований документ
Тендерна документація за Особливостями.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 2251f54e1f104e4ab67ca40afe344a96
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:37
Версія документу від: 27.12.2024 19:37
ID: 24458e9aee4244aeabe3867f3d97efed
|
Лот №3. Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Олевського ліцею №3 Олевської міської ради
Параметри торгів
Очікувана вартість закупівлі | 1`245`015.00 Гривня (без ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 6`225.08 Гривня | |
Дата початку аукціону за лотом | 06.01.2025 12:08 |
Умови оплати згідно із договором
Подія | Надання послуг | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 30 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Олевського ліцею №3 Олевської міської ради
Класифікація за ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11002, Україна, Житомирська область, м.Олевськ, Коростенський район, вул.Князя Олега,24б
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.04.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 18688 послуга
|
Тендерна документація
Нетипізований документ
Тендерна документація за Особливостями.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: e9c311e756ba414f82ad042b2e734767
|
|
Нетипізований документ
Додаток 4 до тендерної документації Перелік документів та,або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 6b152fd0be024dc28613b5d998a1cdeb
|
|
Нетипізований документ
Додаток 3Проєкт Договору Лот3.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 0e8697a87bf34d50a9a4d695ca5227e7
|
|
Нетипізований документ
Додаток 2 Лот 3 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: ba991292e24c42889e5a253da4bde70a
|
|
Нетипізований документ
Додаток 1 до ТД Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 3d23de2a122b411cad3eeaaa5c73c2d3
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:37
Версія документу від: 27.12.2024 19:37
ID: 24458e9aee4244aeabe3867f3d97efed
|
Лот №4. Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Варварівського ліцею Олевської міської ради
Параметри торгів
Очікувана вартість закупівлі | 370`110.00 Гривня (без ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 1`850.55 Гривня | |
Дата початку аукціону за лотом | 06.01.2025 12:48 |
Умови оплати згідно із договором
Подія | Надання послуг | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 30 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Варварівського ліцею Олевської міської ради
Класифікація за ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11031, Україна, Житомирська область, с.Варварівка, Коростенський район, вул.Шкільна,20
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.04.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5548 послуга
|
Тендерна документація
Нетипізований документ
Тендерна документація за Особливостями.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 737ab554b7e442ada1eec91102fba76e
|
|
Нетипізований документ
Додаток 4 до тендерної документації Перелік документів та,або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: e5009c717bdf4d42b1b5889af9e23ad2
|
|
Нетипізований документ
Додаток3Проєкт Договору Лот4.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 9dd45579ad5b487f99a57e6cb3a3c1d2
|
|
Нетипізований документ
Додаток 2 Лот 4 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 4e6f585ec4c64d78aeffa3d3b3496b6f
|
|
Нетипізований документ
Додаток 1 до ТД Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 7a08ff5d1ece49719680c0ef1935e8d7
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:37
Версія документу від: 27.12.2024 19:37
ID: 24458e9aee4244aeabe3867f3d97efed
|
Лот №5. Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Кишинського ліцею Олевської міської ради
Параметри торгів
Очікувана вартість закупівлі | 552`610.00 Гривня (без ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 2`763.05 Гривня | |
Дата початку аукціону за лотом | 06.01.2025 13:14 |
Умови оплати згідно із договором
Подія | Надання послуг | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 30 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Кишинського ліцею Олевської міської ради
Класифікація за ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11040, Україна, Житомирська область, с.Кишин, Коростенський район, вул.Житомирська,63
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.04.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 8249 послуга
|
Тендерна документація
Нетипізований документ
Тендерна документація за Особливостями.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 6ec137402b3a4c1ba9913777a1e2939b
|
|
Нетипізований документ
Додаток 4 до тендерної документації Перелік документів та,або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: ba71f35ec3064b1f9c94993366f4ea55
|
|
Нетипізований документ
Додаток3Проєкт Договору Лот5.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 2e2f97230fc242b898bc5ad07b02c5a9
|
|
Нетипізований документ
Додаток 2 Лот 5 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: c79be7d340094a228eed89a495cd3fbf
|
|
Нетипізований документ
Додаток 1 до ТД Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 6029b520f94b4cd5ac3f42f5456ef9d7
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:37
Версія документу від: 27.12.2024 19:37
ID: 24458e9aee4244aeabe3867f3d97efed
|
Лот №6. Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-9 класів (обіди) Корощинської гімназії Олевської міської ради
Параметри торгів
Очікувана вартість закупівлі | 205`860.00 Гривня (без ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 1`029.30 Гривня | |
Дата початку аукціону за лотом | 06.01.2025 13:57 |
Умови оплати згідно із договором
Подія | Надання послуг | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 30 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-9 класів (обіди) Корощинської гімназії Олевської міської ради
Класифікація за ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11032, Україна, Житомирська область, с.Корощине, Коростенський район, вул. Зеленко Катерини,5
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.04.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3066 послуга
|
Тендерна документація
Нетипізований документ
Тендерна документація за Особливостями.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 3b5d234701394b9da640b561ce947644
|
|
Нетипізований документ
Додаток 4 до тендерної документації Перелік документів та,або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 43c255af45354259a3ca769c4e669c62
|
|
Нетипізований документ
Додаток3Проєкт Договору Лот6.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 22e36ce60adf4a909603c16e9d949716
|
|
Нетипізований документ
Додаток 2 Лот 6 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 988dd5d950674e40a5aa704dcf3dcb79
|
|
Нетипізований документ
Додаток 1 до ТД Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: c0e3eafa31cb4d72b469f71e99d49c19
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:37
Версія документу від: 27.12.2024 19:37
ID: 24458e9aee4244aeabe3867f3d97efed
|
Лот №7. Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) Забороченської початкової школи-філії Кишинського ліцею Олевської міської ради
Параметри торгів
Очікувана вартість закупівлі | 52`195.00 Гривня (без ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 260.98 Гривня | |
Дата початку аукціону за лотом | 06.01.2025 14:14 |
Умови оплати згідно із договором
Подія | Надання послуг | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 30 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) Забороченської початкової школи-філії Кишинського ліцею Олевської міської ради
Класифікація за ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11040, Україна, Житомирська область, с.Заборочє, Коростенський район,, вул.Миру,55,
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.04.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 803 послуга
|
Тендерна документація
Нетипізований документ
Тендерна документація за Особливостями.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 81d675f49614414cb66c9bb9d5af7419
|
|
Нетипізований документ
Додаток 4 до тендерної документації Перелік документів та,або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 1527ad7077ca42babc0b74fb80ff0109
|
|
Нетипізований документ
Додаток3Проєкт Договору Лот7.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: bf18d1e403d244d2bf74190523401d7d
|
|
Нетипізований документ
Додаток 2 Лот 7 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 312dad7a537f4c679fe5478084f4c870
|
|
Нетипізований документ
Додаток 1 до ТД Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версія документу від: 27.12.2024 19:35
ID: 9c12b69a660147aca04db04266709881
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:37
Версія документу від: 27.12.2024 19:37
ID: 24458e9aee4244aeabe3867f3d97efed
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Так | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Ні | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Ні | |
Оскарження умов тендерної документації | Так | |
Оскарження результатів визначення переможця | Так | |
Оскарження відміни закупівлі | Так | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 3 Календарних днів | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 5 Календарних днів | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 10 Календарних днів | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 3 Календарних днів | |
Тривалість кваліфікації | 0 | |
Обмежений доступ | Ні |
Опис критеріїв
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
|
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Посилання на законодавство
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
|
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Посилання на законодавство
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
|
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
|
Наявність антикорупційної програми
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом)
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми Очікуване значення: Так
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
|
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Очікуване значення: Так
|
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Посилання на законодавство
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
|
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська Очікуване значення: Так
|
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
(1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір аналогічний предмету закупівлі, а саме: Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти (учнів) .
1.2. Не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці.
1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
та
лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір аналогічний предмету закупівлі, а саме: Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти (учнів) .
1.2. Не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці.
1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
та
лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
(1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір аналогічний предмету закупівлі, а саме: Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти (учнів) .
1.2. Не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці.
1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
та
лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
(1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір аналогічний предмету закупівлі, а саме: Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти (учнів) .
1.2. Не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці.
1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
та
лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір аналогічний предмету закупівлі, а саме: Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти (учнів) .
1.2. Не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці.
1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
та
лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір аналогічний предмету закупівлі, а саме: Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти (учнів) .
1.2. Не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці.
1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
та
лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір аналогічний предмету закупівлі, а саме: Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти (учнів) .
1.2. Не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці.
1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
та
лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Дати та строки
Дата публікації | 27.12.2024 19:37 | |
Завершення періоду уточнень | 01.01.2025 00:00 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 27.12.2024 19:34 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 04.01.2025 09:00 |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Відділ освіти, молоді та спорту Олевської міської ради |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 41411215 |
Юридична адреса | 11001, Україна, Житомирська область, м.Олевськ, вулиця Свято-Миколаївська, будинок 4 |